بایگانی‌های دانگ فنگ اچ سی کراس یدکی بازار فروشگاه رابوکو

لوازمی مانند چراغ‌های جلو و عقب طرح دار، آنتن اسپرت، آرم‌های برجسته و … نصب آرم دانگ فنگ بر روی درب صندوق عقب موجب زیبایی بیشتر خودرو اچ سی کراس خواهد شد.آبکاری کروم و مقاوم به تغییر رنگ .. صندلی های این خودرو به صورت دستی در شش جهت مختلف، قابل تنظیم هستند. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو این است که سازنده، دست چپ راننده را مجهز به قاب مخصوص عینک کرده است.

  • در نتیجه خودروی H30 کراس توانست ۳ ستاره ایمنی از موسسه‌یCNCAPرا دریافت کند که خبر ازامنیت نسبیاین خودرو را نشان میدهد .
  • با بهترین قیمت و تضمین کیفیت در فروشگاه چین یدک موجود است و فقط با یک تماس و با ارسال رایگان می توانید قطعات را در شهر خود تحویل بگیرید.
  • در صورتی که در این بازه عوض نشود هزینه های بسیار گزافی سر درستتان خواهد گذاشت.
  • خودرو اچ اسی کراس را می‌توان گزینه‌های ایده آل برای جوانان و خانواده‌ها دانست که در عین سادگی خدمات خوبی ارائه کرده است.
  • موتور تیو ۵ میتواند قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰RPM به همراه نیروی گشتاوری ۱۴۲ نیوتن بر متر در دور موتور ۴۰۰۰RPM تولید کند.

به خصوص اگر قبلا خودرو 206 یا رانا داشتید و الان اچ سی کراس را خریداری کنید، دقیقاً این تفاوت را متوجه خواهید شد. در ابتدای سال ۹۵ دانگ فنگ h30 کراس را به عنوان محصول جدید این شرکت و با تبلیغات فراوان و امکانات جذاب با شرایط متنوع ایران خودرو معرفی شد. از ویژگی‌های خوب ماشین اچ سی کراس می‌توان به هماهنگی پیشرانه و گیربکس، تعلیق نرم، مشترک بودن قطعات فنی با خودروهای پژو و رانا، پیشرانه TU5، شکل جذاب، ایمنی بالا و فضای داخلی راحت و درعین‌حال جادار اشاره کرد. شرکت دانگ فنگ موتور بزرگترین تولید کننده های خودرو در چین است که در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی چین تاسیس شد. شرکت دانگ فنگ موتور محصولات متنوعی را برای ارائه دارد که این موارد شامل خودرو های سواری ، اتوبوس ، کامیون و خودرو های تجاری میشود.

در این روش فروش، معمولاً تولیدکنندگان لوازم جانبی اچ سی کراس به‌صورت عمده آن‌ها را در اختیار خریداران قرار می‌دهند و این روش نیز دارای مزایای و معایب مخصوص به خودش است. خرید بالای این قطعات، قیمت کلی آن‌ها را پایین می‌آورد و در نتیجه خریدار که معمولاً لوازم فروشی‌ها هستند سود بهتری نصیب‌شان خواهد شد و آن را به مصرف‌کننده لوازم یدکی اچ سی کراس می‌رسانند. افرادی زیادی هستند که علاقه زیادی به‌ظاهر و زیبایی ماشین خود دارند. صاحبان ماشین اچ سی کراس نیز از این قاعده استثنا نیستند و شورواشتیاق زیادی برای خرید لوازم اسپرت اچ سی کراس نشان می‌دهند.

لازم به ذکر است که این وبسایت مفتخر است به عنوان یک سایت مرجع لوازم یدکی اچ سی کراس در ایران کلیه قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس را به صورت آکبند و پشتیبانی به کاربران خود در تمامی نقاط کشور ارائه می‌نماید. فروش شلگیر جلو راست اچ سی کراس H30 CROSS در بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی و بورس قطعات یدکی خودرو دانگ فنگ . بالاترین کیفیت لوازم یدکی خودرو همراه با ارزان ترین قیمت در فروشگاه لوازم یدکی دانگ فنگ .

شرکت دانگ فنگ با استفاده از چراغ های کشیده و جلو پنجره کرومی، نمایی قابل توجه در جلوی این خودرو خلق کرده است. شرکت دانگ‌ فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در میان ۴ شرکت بزرگ خودروسازی چین همچون سایک موتور ، چانگان موتورز و گروه خودروسازی فاو قرار میگیرد. در سال ۲۰۱۲ شرکت دانگ فنگ توانست به رکورد فروش ۲.۷۲ میلیون دستگاه خودرو برسد.

محل نصب آن داخل سپر جلو می باشد و در قاب مخصوصی به نام قاب پرژکتور قرار میگیرید چراغ های مه شکن جلو به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام رانندگی بتواند نور زیادی را در فاصله خیلی کم از خودرو به سمت جلو ساطع کند. به طور معمول از این چراغ ها برای دید بهتر تا حدود 100 متر فاصله استفاده میشوند. متنوع ترین و بزرگ ترین ویترین لوازم یدکی تحت این برند در کشور ارائه می شود و تماما سفارشات به کل کشور بصورت تلفنی می باشد. حتما قطعات متناسب با خودروتان را تهیه کرده و از نصب لوازم خودروهای دیگر خودداری نمایید. معایب فقط گرانی لوازم بدنه که تمام خودرو های چینی همین طور هستن.

سهام این خودرو سازی بزرگ هم اکنون در بورس شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله میشود. اما با این حال بیش از ۷۰ درصد سهام این شرکت تحت مالکیت دولت چین قرار دارد. سگدست ،دیسک چرخ جلو ، میل موجگیر ، سیبک فرمان ، بلبرینگ چرخ جلو ، پلوس چپ و راست ، دیسک چرخ جلو ، رام تعلیق جلو ، قرقری فرمان و …. این خودرو از لحظا ایمنی ،از امنیت نسبی برخوردار است به طوری که این خودرو دارای ترمزهای ABS ضد قفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو تحت عنوان EBDو ABS میباشد و تعداد کیسه‌های هوای این خودرو ۴ عدد است . بازرگانی گلد یدک، فروش خود را با هر دو روش انجام می دهد و بسته به نوع مشتری و هدف خرید، منطقی ترین و با صرفه ترین روش را به او معرفی می کند. تصاویری که در این صفحه قرار داده شده، تنها بخش کوچکی از کالکشن خودرو h30 cross است و برای اطلاع یا گرفتن استعلام قیمت هر محصول می توانید با شماره های درج شده در این صفحه بصورت 24 ساعته تماس حاصل کنید.

شما مشتریان عزیز میتوانید برای استعلام موجودی ، قیمت و خریدلوازم یدکی اچ سی کراسبا ما تماس بگیرید. شرکت آذین یدک تهران با سالها سابقه واردات مستقیم قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی توانسته است ، قیمت ها را تا حد زیادی به نفع مشتری برگرداند. تمامی تلاش های ما مبنی بر داشتن مشتریانی خوشحال و راضی در خرید است. در صورت نیاز به استپ ترمز زیر پا اچ سی کراس H30 Cross با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن استپ ترمز زیر پا اچ سی کراس H30 Cross را با نازل ترین قیمت و با بهترین کیفیت در فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتو پارت به دستتان برسانند . در صورت نیاز به آرم جلو پنجره اچ سی کراس H30 Cross با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن آرم جلو پنجره اچ سی کراس H30 Cross را با نازل ترین قیمت و با بهترین کیفیت در فروشگاه لوازم یدکی چاینیز اتو پارت به دستتان برسانند . خرید لوازم یدکی H30 کراس اصلی با ضمانت اصالت و کیفیت محصول همراه با گارانتی بازگشت وجه – ارسال فوق سریع انواع قطعات اچ سی کراس به سراسر ایران.

در مدل H30 Cross به خوبي مي توان طرح زيبا و خصوصيات اسپرتي را مشاهده كرد و بايد گفت سواري با دانگ فنگ اچ 30 کراس حس رانندگي با يك خودروي اسپرت را به راننده منتقل مي نمايد. ما با تیمی با انگیزه، جوان و متخصص به دنبال ایجاد زیرساخت هایی هستیم که مشتریان ایرانی در سراسر کشور بتوانند به راحتی، قطعه اصلی خودرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت و با خدمات و پشتیبانی متمایز خرید کنند. بوش طبق بزرگ اچ سی کراس H30 Cross مناسب برای H30 Cross بوش طبق روی طبق خودرو قرار می گیرد؛ بدین صورت که روی طبق، مکان هایی برای اتصال طبق به دیگر قطعات و همچنین بوش های خاصی وجود دارد که محل اتصال طبق به دیگر نقاط و قطعات خودرو است و نقش مهمی در سفت و محکم شدن طبق ایفا می کند.

بایگانی‌های دانگ فنگ اچ سی کراس یدکی بازار فروشگاه رابوکو

فروشگاه سون پارت از زمان واردات قطعات و لوازم اچ سی کراس تا به امروز سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود را داشته است. فروش قطعات یدکی بی کیفیت باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در خودرو شده و هزینه بسیار بالایی ، روی دوش مصرف کنندگان می گذارد . دانگ فنگ H30 کراس خودرویی هاچ‌بک کراس شبیه شاسی بلند، محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که در سال ۱۳۹۵ توسط ایران خودرو در ایران عرضه شد. این خودرو مدل هاچ‌بک کراس مدل H30 (نسخهٔ هاچ‌بک معمولی آن که در ایران وجود ندارد) و مدل S30 (که نسخهٔ سدان این خودرو می‌باشد) است. دانگ فنگ اچ سی کراس نوعی هاچ‌بک کراس پنج درب (شامل صندوق عقب) می‌باشد که پلتفرم مشترکی با پژو ۳۰۸ و سایر سری اتاق سه پژو دارد. هاچ‌بک کراس نوعی از کلاس بدنه خودرو است که ابعاد آن کمی بزرگتر از هاچبک معمولی است و در برخی از سیستم‌ها مانند هندلینگ، سیستم تعلیق ارتقا داده شده و نیز تجهیزاتی مانند باربند، فلاپ‌های مشکی دور درها و سپرها اضافه می‌شود و به نسبت کمی از سایر هاچبک‌ها برای جاده‌های خاکی مناسب است.