بایگانی‌های رگال جا کفشی یراق پلاس فروشگاه آنلاین-سیب چوب

در این بررسی به طور کامل در مورد کمد و جاکفشی دیواری ریلی صحبت می‌کنیم. جاکفشی ریلی بهینه مدل پهلو ساختاری از فلز دارد ولی برای استحکام، با استفاده از استیل آبکاری شده است. این مسئله موجب می‌شود تا در صورت نیاز این جاکفشی را تمیز کنید بدون اینکه نگران شکستن یا خراب شدن آن باشید. این نوع از جاکفشی‌های ریلی معمولاً سه یا چندطبقه هستند تا با اشغال فضایی کم تعداد زیادی کفش را در خود جای دهند.

بایگانی‌های رگال جا کفشی یراق پلاس فروشگاه آنلاین-سیب چوب

ارگنایزرهای عمودی درواقع نظم‌دهنده‌هایی هستند که خودشان جای کمی می‌گیرند اما می‌توانند در جا دادن مناسب کفش‌ها به شما کمک زیادی بکنند. شما می‌توانید ارگنایزرها را پشت در آویزان کنید و کفش‌ها را به‌خوبی در آن جای دهید. مثلث طلایی مفهومی است که برای تعیین کارآمد ترین چیدمان آشپزخانه استفاده می شود و درباره ی نحوه ی قرار دادن سینک، یخچ … کفش یکی از مهمترین آیتم‌ های هر استایلی است و هر کدام از ما در خانه چندین جفت کفش داریم که هر کدام را متناسب با استایل خاصی استفاده می‌کنیم. استفاده از تمامی مطالب ، تصاویر و محتوای سايت فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه صنعتی پارسمن (فروشگاه اینترنتی پارسمن شاپ) می‌باشد.

مدل جاکفشی دیواری ریلی و آینه دار

اندازه و طراحی های متفاوت از آن باعث می شود تا شما با توجه به دکوراسیون و فضای خانه، آن ها را خریداری قیمت جاکفشی ام دی اف کنید. جاکفشی ریلی بهینه مدل پهلو 5 طبقه در هنگام نصب و استفاده فضای کمی را اشغال می کند یعنی به فضای زیادی برای نصب نیاز ندارد. تنها با انتخاب یک فضای توکار یا یونیت می توانید آن را در خانه خود داشته باشید. نصب ارگنایزرها یا اکسسوری های توکار با توجه به ابعاد خود محصول و محل نصب انجام می شود. برای راحتی بیشتر شما این اندازه ها در تصویر نیز قابل مشاهده است. همانطور که می بینید، ابعاد جاکفشی ریلی بهینه مدل پهلو شامل طول 46.7 سانت، عرض 34.5 سانتی متر و ارتفاع 105 سانتی متر بوده که در عمق یونیت (محل قرارگیری جاکفشی) 55 سانتی متر و عرض یونیت 40 سانتی متر نصب می شود.

  • برای ثبت سفارش به صورت آنلاین به صفحه راهنمای نحوه خرید اینترنتی مراجعه کنید.
  • اگر به شکل ظاهری این محصول دقت کنید خیلی سنگین به نظر نرسیده در عین حال که نصب آسانی دارد.
  • جاکفشی – کمد لباس از جنس ام دی اف در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد.
  • وجود هر نوع جاکفشی برای مرتب نگه داشتن کفش‌ها، استفاده بهینه از فضای داخلی و البته در طراحی داخلی واحد امری ضروری است.
به‌طورکلی جاکفشی ریلی داخل کمد یکی از کاربردی‌ترین یراق‌آلات محسوب شده و به‌عنوان یک اکسسوری کارا طراحی و در بازار عرضه‌شده است. اهمیت استفاده از نوع ریلی این نوع از جاکفشی این است که این محصول به کمک ریل در کمد نصب شده و دسترسی ما را به کفش‌ها به‌راحتی فراهم می‌سازد. جاکفشی پلاستیکی ارزان‌تر از جاکفشی چوبی است اما کیفیت و زیبایی چوب را ندارد. این مدل‌ها کاملاً از فلز ساخته می‌شوند و ظاهری صنعتی و مدرن به طراحی داخلی شما می‌دهند.

از این رو می‌توان گفت جاکفشی ریلی، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. شما می‌توانید از نظر طول، عرض و عمق، جاکفشی مناسب خود را تهیه کنید. عمق جاکفشی به اندازه‌ای اشاره دارد که کفش شما از نظر طولی به راحتی در جاکفشی قرار می‌گیرد. مگر اینکه سایز کفش‌تان به قدری بزرگ باشد که نیاز به عمق بیشتر داشته باشید.

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

هنگام خرید باید به کیفیت مونتاژ و همچنین جنس لولاها دقت شود چرا که در صورت استفاده از یراق آلات بی کیفیت عمر کالا به شدت کاهش میابد. فلز مس یک رسانای خوب می باشد و باعث می شود که آبکاری بهتری روی فلز انجام شود. مسوار معمولا به صورت لوله یا مفتول در صنایع استفاده می‌شود و برای مقاومت بیشتر با آبکاری نیکل و کروم عرضه می شود و با این کار طول عمر و مقاوم نسبت به خوردگی و زنگ زدگی محصولات مسوار چند برابر می‌گردد. از افتخارات گروه هنری HSH تجهیز ده ها فروشگاه معتبر دیگر که محصولات خود را از طریق این گروه هنری تجهیز کرده و از خلاقیت و پشتکار هنرمندان ما بهره می‌برند. اکنون بار دیگر در خدمت شما هستیم با محصولاتی با کیفیت تر از پیش و گروهی پویا و موفق و کارآمد. همه ی ما در هنگام نقل مکان به یک منزل جدید، دوست داریم که دکوراسیون آن جا را بسیار زیبا و بی نقص بچینیم.

جاکفشی آپارتمانی کم جا

این جاکفشی ساختاری ریلی و از نوع ساچمه‌ایی داشته و شما در فضای داخلی کمد یا یونیت مورد نظر نیز می‌توانید آن را نصب کنید. این ریل به شما کمک می‌کند جا کفشی را از فضای داخلی بیرون کشیده و بعد از قرار دادن کفش یا دمپایی آن را سر جای خود قرار دهید. هر چند ارگنایزرها شکل و کاربرد متفاوت دارند ولی مشخصه تمام آن ها نظم دهی به فضای موجود است.