با افزایش تهدید اپل سیلیکون، اینتل معیارهایی را انتخاب و انتخاب می کند

اینتل می‌گوید مک‌بوک پرو M1 که آزمایش کرده، در هشت مورد از 25 آزمایشی که استفاده می‌کند، از جمله «Switch to Calendar» در Outlook، «Start Video Conferencing» در Zoom، و «Select Picture Menu» در PowerPoint، شکست خورده است. بارهای کاری اینتل نحوه اجرای آنها را توضیح نمی دهد، اما آنها همچنین وظایف ساده ای هستند که تقریباً روی هر پردازنده مدرن به خوبی اجرا می شوند، بنابراین انتخاب های عجیب و غریبی هستند. (من در حین تست مک بوک پرو بدون مشکل، کنفرانس های زوم زیادی داشتم.)

در این تست باید چندین نکته را در نظر داشت. اول از همه، این تست ها توسط اینتل انجام شده است، بنابراین باید با شک و تردید برخورد کرد. البته، این شرکت قرار است وظایف خاصی را انتخاب کند که تراشه‌های اینتل حتی بهتر از M1 اپل عمل کنند.

اگر علاقه مند هستید، می توانید ارائه نمایش اسلاید کامل اینتل را در اینجا بیابید مواد تام

نتایج آزمایش عجیبی بین M1 و Evo وجود دارد که اینتل می گوید MacBook Pro M1 در زمینه هایی مانند زوم و استفاده از پاورپوینت شکست خورده است. وسایل تام توضیح :

اینتل همچنین M1 را با اینتل Evo مقایسه کرد که “نسل دوم ارتقاء آن به پروژه آتنا برای ساخت بهترین دستگاه های قابل حمل است”.

مقایسه محبوب‌ترین مرورگر وب (Chrome)، اجرای نسخه‌های بومی روی پردازنده‌های اینتل و اپل: سیستم نسل یازدهم به طور کلی بیش از 30 درصد سریع‌تر و در بهبود عکس آنلاین تقریباً 3 برابر سریع‌تر است (در مقایسه با Apple M1)

پلتفرم‌های آزمایشی متناقض، استدلال‌های در حال تغییر، داده‌های حذف‌شده، و کمی ناامیدی. پردازنده M1 امروزی یک تراشه ارزان‌قیمت برای سیستم‌های رده پایین است، بنابراین اینتل فقط یک پنجره کوچک برای مقایسه با آن سیستم‌ها قبل از عرضه مک‌های سیلیکونی پیشرفته اپل دارد.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، اینتل به جای چسبیدن به Core i7-1185G7 در کاغذ سفید مورد استفاده برای تست عملکرد، به لپ‌تاپ Intel Core i7-1165G7، Acer Swift 5 رفته است. او همچنین یک مک بوک ایر را آزمایش کرد. آنها استریم ها و تب های نتفلیکس را اجرا کردند و متوجه شدند که مک بوک ایر شش دقیقه تفاوت دارد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی زمان انتشار این استدلال متقابل توسط اینتل برای اپل سیلیکون نیز جذاب است. جیسون اسنل در شش رنگ اشاره می کند که M1 یک تراشه پایین رده برای یک سیستم پایین رده است و اینتل “فقط یک پنجره کوچک باقی مانده است” تا بتواند مقایسه های مطلوبی را پیدا کند:

مثلا، وسایل تام به برخی از انتخاب های مشکوک اینتل در طول آزمایش عمر باتری اشاره می کند:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی از اهداف اینتل چیزی است که آن را «بهره وری» می نامد. این شرکت پردازنده های نسل یازدهم “Tiger Lake” خود را با M1 اپل برای مواردی مانند مرور وب و استفاده از مایکروسافت آفیس مقایسه می کند. اینتل می گوید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اینتل عمر باتری مک بوک پرو را ذکر نکرده است. در آزمایشات ما، این دستگاه رایانه های شخصی اینتل را چندین ساعت شکست داد.

سایر بنچمارک های اینتل نیز بر مواردی مانند ایجاد محتوا، استفاده از نرم افزارهای Adobe و Topaz Labs و بازی تمرکز دارند.

اولین مک های M1 تقریباً سه ماه است که در طبیعت عرضه شده اند و ترس در اینتل وجود دارد. این شرکت نمایش اسلایدی دقیقی از نتایج بنچمارک این هفته را به اشتراک گذاشت وسایل تام (در حال گذراندن شش رنگ)، با هدف نشان دادن اینکه راه های مختلفی وجود دارد که هنوز نسبت به سیلیکون اپل برتری دارد… بسته به نوع نگاه شما به آن.

مقایسه مایکروسافت آفیس 365 که به صورت بومی بر روی پردازنده های اینتل و اپل اجرا می شود: سیستم نسل یازدهم عملکردهای خاصی مانند صادرات PDF را تا 2.3 برابر سریعتر انجام می دهد (در مقایسه با Apple M1)