با اپل واچ استرس را کاهش دهید و استراحت کنید

برنامه Mindfulness در اپل واچ دارای یک نماد دایره آبی روشن است. برای شروع روی آن ضربه بزنید.

یا می‌توانید ورزش‌های فعال‌تری مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرین HIIT یا چیز دیگری را انتخاب کنید تا به شما کمک کند روی استرس تمرکز کنید و به شما کمک کند وقتی اندورفین‌تان جریان دارد، احساس بهتری داشته باشید.

موسیقی، موسیقی پس زمینه، کمدی

watchOS 9.1 دانلود Apple Music را از طریق Wi-Fi یا تلفن همراه بدون شارژ امکان پذیر می کند

اپلیکیشن Mindfulness در watchOS ادغام شده است. اپلیکیشن Mindfulness که قبلا اپلیکیشن Breathe نامیده می شد، شامل دو گزینه است: Reflect و Breath. این یک برنامه ساده اما واقعاً خوش ساخت است که از یک تکنیک اثبات شده برای کاهش استرس و کمک به آرامش شما استفاده می کند.

Headspace در watchOS

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

از اپل واچ خود برای گوش دادن به آهنگ یا آلبومی که دوست دارید استفاده کنید. شگفت‌انگیز است که چگونه گوش دادن به آهنگی که با احساسات مثبت مرتبط می‌شوید می‌تواند به سرعت شما را با آنها هماهنگ کند و استرس شما را از بین ببرد.

اگر می‌خواهید حرکات تمام بدن را برای رسیدن به آرامش انجام دهید (و چیزی را حفظ نکرده‌اید)، می‌توانید از روی مچ دست خود به یوگا دسترسی داشته باشید. یوگا روزانه یک گزینه جالب است که هم برنامه های رایگان و هم پولی را ارائه می دهد.

چگونه با Apple Watch Walkthrough 3 آرامش داشته باشیم

بیایید برخی از گزینه‌های بومی و همچنین برخی از برنامه‌های شخص ثالث را بررسی کنیم تا حتی زمانی که در وسط یک موقعیت استرس‌زا هستید، با اپل واچ استراحت کنید.

4 راه برای استراحت با اپل واچ

اپلیکیشن ذهن آگاهی

جلسات تنفس از لمس های زیبا برای سیگنال دادن به زمان دم و بازدم استفاده می کنند و همچنین ضربان قلب شما را ثبت می کنند. و جلسات Reflect از یک سوال برای کمک به شما برای تمرکز انرژی خود با یک تجسم کننده خوب استفاده می کنند.

یکی از ویژگی‌های جالب برنامه Headspace Apple Watch یک مدیتیشن SOS سه دقیقه‌ای «احساس بیش از حد» است که می‌توانید هر زمان که بخواهید سریع آن را فعال کنید.

برای اینکه تمرکز حواس را یک قدم جلوتر برداریم، برنامه های مدیتیشن عالی برای اپل واچ وجود دارد. دو تا از پیشرفته ترین و قوی ترین ها Headspace و Calm هستند.

با تغییر ضربان و ریتم تنفس، می‌توانیم سیستم عصبی پاراسمپاتیک بدن را تحریک کرده و پاسخ آرام‌بخشی را ایجاد کنیم که ضربان قلب، فشار خون و تنش عضلانی را کاهش می‌دهد.

چگونه با اپل واچ 1 آرامش داشته باشیم

آیا راه دیگری برای مقابله با استرس دارید؟ نظر خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

در اینجا علم پشت تنفس متمرکز برای آرامش از Headspace است:

اگر موسیقی مورد علاقه شما نیست، شاید به یکی از کمدین‌های مورد علاقه‌تان یا صدای پس‌زمینه گوش دهید تا احساس خود را تغییر دهید.

البته می‌توانید فقط از برنامه تمرینی بومی اپل واچ برای پیگیری تمرینات یوگا یا ذهن و بدن استفاده کنید و یک سری حرکات کششی/ژست‌های خودگردان انجام دهید (یا اصلاً آن را ردیابی نکنید).

برای سفارشی کردن برنامه، به برنامه Watch در iPhone خود بروید تا هشدارها، تنظیمات برگزیده بازخورد لمسی و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین می توانید مدت زمان جلسه را با ضربه زدن روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست برنامه Mindfulness تنظیم کنید.

با اپل واچ مدیتیشن کنید

بخش عمده ای از کانون توجه اپل واچ به عنوان یک دستگاه سلامت محور بر ویژگی هایی مانند سنسور ضربان قلب، برنامه ECG، اعلان های ضربان قلب و ردیابی فعالیت متمرکز است. اما اپل واچ منبع مفیدی برای استراحت به طرق مختلف است.

چه یک رویداد تکراری در زندگی روزمره شما باشد یا یک رویداد غیرمنتظره، همه ما استرس و اضطراب را تجربه می کنیم. شاید فکرش را نکرده باشید، اما اگر اپل واچ دارید، ابزار مفیدی روی مچ دست شما وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا آرامش و سکوت را پیدا کنید. 4 راه برای کاهش استرس و آرامش با اپل واچ را دنبال کنید.

Headspace و Calm برای دانلود از اپ استور رایگان هستند.

یوگا یا ورزش

اگر هیچ یک از موارد بالا برای شما کار نمی کند، قدرت موسیقی یا صداهای پس زمینه را فراموش نکنید.

هر دوی آنها محتوای رایگان محدودی را با اشتراک برای باز کردن قفل همه چیز ارائه می دهند.

چگونه با Apple Watch Walkthrough 2 آرامش داشته باشیم