با ایرپادهای قدیمی/در حال مرگ چه کنیم – تعویض، بازیافت

این شرکت در واقع راهی برای جایگزینی باتری های AirPods با “تجهیزات توسعه یافته ویژه” پیدا کرده است. شما در اینجا یک باتری رسمی اپل دریافت نمی کنید، اما PodSwap می گوید که آزمایش مستقلی انجام داده است تا مطمئن شود “باتری هایی که ما استفاده می کنیم شبیه باتری های اصلی اپل هستند.”

با خدمات رسمی باتری اپل برای ایرپادهای دست دوم، 49 دلار برای ایرپاد و ایرپاد پرو (به ازای هر هدفون) در نظر گرفته شده است، و همین نرخ برای همه کیس های شارژ ایرپاد صدق می کند.

در حالی که AirPods تحت گارانتی هستند، باتری های معیوب تحت پوشش قرار می گیرند. اما برای بسیاری، باتری ها ممکن است زمانی که AirPods از ضمانت خارج می شوند، از بین بروند.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

PodSwap همچنین در حال کار برای ارائه یک برنامه جایگزین کامل برای AirPods Pro است.

PodSwap با شروع 59.99 دلار جان تازه ای به AirPods شما می بخشد (همین هزینه از اپل 99 دلار خواهد بود). شما «دوام باتری جدید»، 90 روز ضمانت، حمل و نقل رایگان، و ایرپادهای بازسازی شده که به طور کامل تمیز و ضدعفونی شده اند، دریافت می کنید.

اگر قصد خرید ایرپادهای بازسازی شده/استفاده شده را از هر منبعی دارید، الف ضد عفونی کننده دستگاه های UV می تواند یک سرمایه گذاری خوب و البته مفید برای بیشتر از AirPods باشد.

گزینه های قرار دادن و تعویض

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به طور مشخص تعداد چرخه های شارژ مورد انتظار باتری های AirPods، AirPods Pro و AirPods Max را به اشتراک نمی گذارد. مدت زمان ماندگاری آنها تا حد زیادی به میزان استفاده و شارژ ایرپادهای خود بستگی دارد.

اطلاعاتی درباره ایرپادهای در حال مرگ

آیا شما یکی را از دست داده اید؟

با ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرید تا ببینید آیا کارت شما یک یا دو سال پوشش اضافی به خریدهایی مانند لوازم الکترونیکی اضافه می کند و اگر تحت پوشش هستید چگونه ادامه دهید. اغلب شما برای تعمیر به اپل پول می پردازید و سپس رسید و سایر مدارک لازم را برای بازپرداخت به ارائه دهنده بانک/کارت خود ارسال می کنید.

ایرپادهای در حال مرگ را با PodSwap جایگزین کنید

با ایرپادهای قدیمی چه کنیم - PodSwap Walkthrough

در حال حاضر، هیچ برنامه مبادله‌ای برای AirPods با اپل وجود ندارد، اما اگر با عدم دریافت پول مشکلی ندارید، می‌توانید آن‌ها را در هر فروشگاه اپل بازیافت کنید (Best Buy و Staples نیز). در زیر بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد، اما می‌توانید ارزش معامله با شریک ما را در اینجا برای معامله پولی بررسی کنید.

سرویس باتری AirPods با اپل

البته اگر به دنبال کمی بیشتر کار هستید، همیشه می‌توانید AirPods خود را در eBay، Amazon، Craigslist و موارد دیگر بفروشید. شما اغلب می توانید آنها را به قیمت کمی بیشتر بفروشید، اما معمولاً زمان و خطرات احتمالی بیشتری را می طلبد.

PodSwap یک سرویس منظم برای تعویض باتری ایرپادهای شما با قیمت کاهش یافته است. می‌توانید ایرپادهای نسل 1 یا نسل 2 خود را با باتری‌های مرده با یک جفت ایرپاد بازسازی‌شده و ضدعفونی‌شده با «عمر باتری بازسازی‌شده» تعویض کنید.

افرادی که می فروشند را کشف کنید AirPods فردی در سرویس هایی مانند eBay و Craigslist. همچنین می توانید پیدا کنید AirPods و AirPods Pro بازسازی شده با تخفیف، اما می تواند خطرناک باشد، زیرا دانستن وضعیت واقعی باتری (یا خود هدفون) دشوار است.

اگر پوشش AppleCare+ را برای AirPods خود خریداری کرده باشید، فراتر از ضمانت یک ساله استاندارد نیز تحت پوشش قرار خواهید گرفت. در این صورت شما به مدت دو سال تحت پوشش قرار می گیرید و در این پنجره کسر خدمات باتری وجود ندارد.

آیا AirPods را با کارت اعتباری خریداری کردید؟

در همین حال، AirPods Max Battery Service 79 دلار قیمت دارد.

با ایرپادهای قدیمی چه کنیم؟ جزئیات خدمات باتری اپل
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


AirPods در ابتدا در سال 2016 راه اندازی شد و در طول سال ها این خط به ارائه سه مدل مجزا رشد کرد. به ویژه، اگر چندین سال است که ایرپادهای نسل اول یا دوم اصلی را دارید، ممکن است با فرسودگی باتری در آستانه مرگ قرار گیرند. بیایید به چندین گزینه بپردازیم تا با ایرپادهای قدیمی و در حال مرگ چه کنیم، فراتر از پرداخت هزینه به اپل برای تعویض یا خرید یک جفت جدید.

اگر AirPods خود را با کارت اعتباری خریداری کرده اید، ممکن است از قبل گارانتی تمدید شده داشته باشید. این به همان اندازه که در پنجره استاندارد گارانتی اپل هستید یا AppleCare دارید یکپارچه نیست، اما ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد.

به جای فقط یک جفت جدید بخر و آنها را دور بیندازید (یا امیدواریم آنها را با اپل بازیافت کنید :)، بیایید به چند گزینه دیگر نگاه کنیم.

با ایرپادهای قدیمی/در حال مرگ چه کنیم؟

بازیافت AirPods

برای نگاهی دقیق به بهترین روش تجارت ایرپادهای خود، راهنمای جامع ما را بررسی کنید:

اگر می‌خواهید ایرپادهای خود را بفروشید، نقل قولی از شریک تجاری 9to5Mac، Myphones Unlimited، بررسی کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که ارزش ایرپادهای خود را ببینید و بدون دردسرهای احتمالی فروش آنها به تنهایی، پول نقد دریافت کنید.