با این ترفند ژست عکس‌ها را بین iPhone، iPad، Mac به اشتراک بگذارید

آیا تا به حال با این مشکل مواجه شده اید که یک عکس در دستگاه اپل زمان زیادی طول می کشد تا با بقیه عکس ها با iCloud Photos همگام شود؟ این حرکت سه انگشت کمتر شناخته شده را برای به اشتراک گذاری فوری عکس ها بین iPhone، iPad و Mac بدون نیاز به استفاده از AirDrop بررسی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ویژگی مفید را در عمل ببینید:

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

این قابلیت در واقع از سال 2019 وجود داشته است، اما با تاکید بر استفاده از کلیپ بورد جهانی با متن، استفاده از ویژگی همراه با حرکات سه انگشتی برای عکس ها مورد توجه قرار گرفته است.

نحوه اشتراک گذاری فوری عکس ها بین iPhone، iPad و Mac با یک Pinch

این روش به شما این امکان را می دهد که به سرعت تصاویر را از دستگاه های اپل (که نزدیک به یکدیگر هستند) در یک فیلد متنی مانند پیام ها، یادداشت ها، صفحات، ایمیل و غیره کپی و جای گذاری کنید.

  • نیاز به فعال کردن قابلیت Continuity Handoff دارد (Mac > System Preferences > General > Allow Handoff… و تنظیمات iPhone/iPad > General > Handoff)
  • مطمئن شوید که Wi-Fi و بلوتوث روشن هستند
  • بین دستگاه های اپل که با همان Apple ID وارد شده اند کار می کند
  1. از iPhone یا iPad، یک عکس را با سه انگشت فشار دهید (می‌بینید «کپی» در بالای صفحه ظاهر می‌شود)
    • به نظر می رسد کپی کردن تصاویر با حرکت از طریق ترک پد در مک یا آی پد کار نمی کند، اما می توانید از دستور میانبر صفحه کلید +c استفاده کنید.
  2. در دستگاهی که می‌خواهید عکس را به اشتراک بگذارید، با سه انگشت فشار دهید (بسط) تا فوراً آن را در یک قسمت متنی مانند پیام‌ها، یادداشت‌ها، صفحات، ایمیل و غیره جای‌گذاری کنید. (در iPhone، iPad و Mac کار می کند)
    • چسباندن از طریق نیشگون گرفتن سه انگشت (بسط داده شده) در مک با ترک پد کار می کند، اما حرکت صفحه نمایش را برای iPad انجام می دهد



[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به اشتراک گذاشته شده توسط سازنده مایکل توبین در Tik Tok و Twitter، ترکیبی از ژست‌های iOS/macOS و ویژگی کلیپ‌بورد جهانی اپل راهی آسان برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها بین آیفون، آی پدو مک بدون نیاز به استفاده از AirDrop یا منتظر همگام سازی iCloud Photos.