با این تصاویر پس‌زمینه با اشعه ایکس و تخریب‌کننده iFixit، نگاهی به آیفون 13 پرو خود بیندازید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بیشتر بخوانید:

می توانید به اکنون وب سایت iFixit برای دانلود والپیپرهای جدید



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی برای اعمال تصاویر پس‌زمینه با اشعه ایکس و پارگی: پیمایش کنید به این صفحه در گوشی خود بروید. برای مشاهده تصویر زمینه با وضوح کامل، روی یک تصویر زمینه ضربه بزنید، سپس آن را در عکس های خود ذخیره کنید. برنامه تنظیمات را باز کنید، “Wallpapers” و سپس “Choose a new wallpaper” را انتخاب کنید. سپس جداسازی قطعات متعلق به شماست، بدون نیاز به ابزار.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که در اوایل این هفته پوشش دادیم، حذف کامل آیفون 13 iFixit تغییرات ماژول Face ID، به‌روزرسانی‌های پنل OLED و موارد دیگر را نشان داد. به طور کلی، iFixit به آیفون 13 امتیاز تعمیر پذیری 5 از 10 را می دهد، در حالی که این امتیاز برای آیفون 12 پرو در سال گذشته 6/10 بود.

پس از اتمام مراحل تخریب سری جدید آیفون 13، iFixit اکنون به اشتراک گذاشته شده است تصاویر پس زمینه تمیز و اشعه ایکس که نمایی اجمالی از آخرین پرچمدار اپل را ارائه می دهند. اینها والپیپرهای سرگرم کننده ای هستند که آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس شما را شفاف جلوه می دهند…

این تصاویر پس زمینه داخلی و اشعه ایکس برای آیفون 13 باعث می شود به نظر برسد که در حال نگاه کردن به داخل آیفون خود هستید. iFixit در چند سال گذشته به طور مرتب والپیپرهای مشابهی را برای آیفون به اشتراک گذاشته است. امسال، تصاویر پس زمینه اشعه ایکس بسیار جالب هستند زیرا می توانید باتری های L شکل جدید را در داخل آن به وضوح ببینید.