با این نکات از برنامه Apple Notes تا حد امکان استفاده کنید

(اشاره: در iPad حتی بهتر است)

برنامه Notes به همان اندازه ایمن است که می خواهید

ویدیوی کانال یوتیوب پشتیبانی اپل

بکشید یا بنویسید

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

وقتی یادداشت را تمام کردید، برنامه به شما امکان می‌دهد آن را به راحتی چاپ کنید یا در برنامه Files ذخیره کنید. اگر بخواهید، حتی می توانید آن را در Pinterest ذخیره کنید.

زمان برد

در نماد دوربین، همچنین می‌توانید عکس یا ویدیو بگیرید تا به‌طور خودکار در یادداشت آپلود شود. در حالی که نمی‌توانید ویرایش‌های جدی انجام دهید، می‌توانید محتوای خود را بکشید یا آن را در یادداشت بگذارید. هر عکس یا ویدیویی که در برنامه Notes گرفته شده است را می توان در Photos ذخیره کرد. همچنین می‌توانید عکس‌ها یا ویدیوهای ذخیره شده موجود در برنامه Photos را آپلود کنید.

اگر می‌خواهید یادداشتی را بدون اجازه دادن به دیگران برای ویرایش به اشتراک بگذارید، فقط یک کپی ارسال کنید.

اسناد را به راحتی اسکن کنید

برنامه Notes ابزاری است که اغلب در آیفون استفاده نمی شود. این یک محصول رایگان است که توسط اپل ساخته شده است و در iPhone، iPad و Mac موجود است. به لطف iCloud، می توانید به راحتی روی یادداشت ها در تمام دستگاه های اپل خود کار کنید.

اگرچه برای آیفون در نظر گرفته شده است، بسیاری از این نکات را می توان در برنامه Notes برای iPad و Mac استفاده کرد.

یادداشت های سریع راهی سریع برای ضبط یادداشت هستند. این را می توان با استفاده از مک انجام داد گوشه های داغ یا با کشیدن انگشت از گوشه سمت راست پایین در iPad. می‌توانید یادداشت‌های سریع را از Mac و iPad در iPhone ویرایش کنید.

نکته حرفه ای: اگر چندین حساب ایمیل در برنامه Mail دارید، می توانید یادداشت هایی را در یک حساب خاص ایجاد و ذخیره کنید.

یادداشت ها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا به آنها دسترسی ویرایش بدهید. نمای فعالیت همراه با به‌روزرسانی iOS 15 ارائه می‌شود که خلاصه‌ای از تغییرات ایجاد شده از آخرین باری که یادداشت را باز کرده‌اید ارائه می‌دهد. همچنین شامل لیستی از فعالیت های روزانه برای هر کارمند است.

برای دسترسی سریع به برنامه، می توانید Notes را نیز به مرکز کنترل آیفون خود اضافه کنید. به تنظیمات، مرکز کنترل بروید و روی علامت + در کنار «یادداشت‌ها» ضربه بزنید.

برای قفل کردن یک یادداشت، به سه نقطه در گوشه سمت راست بالای یادداشت بروید و روی «قفل» کلیک کنید.

با دیگران همکاری کنید

حوصله تایپ کردن ندارید؟ از سیری بخواهید که یادداشت را برای شما بنویسد یا از دیکته استفاده کند. حتی می توانید متن را از منبع دیگری اسکن کنید.

کاربران برنامه Notes می توانند قالب متن را متناسب با سبک های مختلف تغییر دهند. می توانید عنوان، هدر، ایتالیک، گلوله و غیره اضافه کنید. اگرچه بیشتر یادداشت‌ها کوتاه هستند، اما این یک گزینه عالی برای کاربرانی است که خواهان آزادی بیشتر در برنامه هستند. حتی گزینه ای برای ایجاد تابلوها و لیست کارها وجود دارد.

سازماندهی آسان است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

وقتی روی نماد مداد در پایین ضربه می‌زنید، شش ابزار به شما پیشنهاد می‌شود: مداد، برجسته‌کننده، نشانگر، پاک‌کن، ابزار کمند و خط‌کش. این ابزارها به کاربران امکان ایجاد و ایجاد یادداشت های خیره کننده در برنامه رایگان را می دهند. بیشتر عملکرد ابزارها به خودی خود توضیح داده می شود. با این حال، چیزی که ممکن است در مورد ابزار lasso ندانید این است که می توانید بخشی را برای کلیک کردن بردارید و آن را به مکان دیگری بکشید.

آیپد هم دارید؟ این ویژگی های عالی را از دست ندهید

  • Apple Pencil به این تجربه اضافه می کند: اگر iPad با قلم اپل نسل دوم دارید، روی انتهای صاف نزدیک نوک مداد دوبار ضربه بزنید تا بین مداد و پاک کن جابجا شوید.
  • برای همه چیز یک میانبر وجود دارد: میانبر مورد علاقه من به شما امکان می دهد روی صفحه قفل دوبار ضربه بزنید تا مستقیماً به یک یادداشت جدید بروید. می‌توانید با رفتن به تنظیمات، یادداشت‌ها و ضربه زدن روی «دسترسی به یادداشت‌ها از صفحه قفل» آن را تنظیم کنید.
  • یادداشت های دست نویس را به متن تبدیل کنید: قلم با حرف A همان چیزی است که برای تبدیل نوشته خود استفاده می کنید. فقط بنویسید و به متن تبدیل می شود

به دلخواه قالب بندی کنید

نیازی به استفاده از یک اسکنر قدیمی بدقواره نیست. فقط روی نماد دوربین ضربه بزنید و روی “اسکن اسناد” ضربه بزنید. سند خود را در قاب قرار دهید (یک صفحه در یک زمان) و Notes از بقیه مراقبت خواهد کرد.

چرا از برنامه Notes استفاده می کنید؟ آیا ویژگی هایی وجود دارد که از قلم افتاده باشم؟ در زیر به من اطلاع دهید

ماری کوندوی درونی خود را کانال کنید. تو می توانی:

  • سنجاق یادداشت های مهم در بالای فید شما، بنابراین یافتن آنها آسان باشد.
  • پوشه ها را ایجاد کنید ذخیره یادداشت ها به عنوان؛
  • برچسب ها را ایجاد کنید با تایپ یک # در یادداشت برای سازماندهی آنها در پوشه های هوشمند. برای مثال، اگر #applewatch را تایپ کنم، تمام یادداشت‌های من با آن تگ هنگام جستجو برای #applewatch ظاهر می‌شوند.
  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی در بالای برنامه با تایپ کردن یا صحبت کردن برای پیدا کردن یک یادداشت یا کلمه کلیدی خاص؛
  • یک رویداد یا یادآوری تقویم اضافه کنید با وارد کردن تاریخ روی “انجام شد” ضربه بزنید و تاریخ برجسته شده ظاهر می شود. برای ایجاد یک رویداد، روی تاریخ هایلایت شده ضربه بزنید

یادداشت ها می توانند راهی عالی برای کشیدن یا یادداشت چیزی باشند. اگرچه آیفون از Apple Pencil پشتیبانی نمی‌کند، اما می‌توانید از انگشت خود یا قلم شخص ثالث موجود استفاده کنید اینجا.

یکی از ویژگی های مورد علاقه من در برنامه، امکان قفل کردن یادداشت با رمز عبور یا Face ID است. این باید قبل از استفاده در تنظیمات پیکربندی شود. روی Settings، Notes و سپس Password ضربه بزنید تا رمز عبور ایجاد کنید یا «Use Face ID» را روشن کنید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر دستگاه شما از Touch ID استفاده می کند، باید قفل آن را به جای Face ID از این طریق باز کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


انگشت خود را به سمت راست در یادداشت بکشید تا نکات برجسته تغییرات را به طور عمیق نشان دهید. زمان‌ها و تاریخ‌های ویرایش را نشان می‌دهد و شامل نام‌های رنگ‌بندی شده سایر همکاران می‌شود. حتی می توانید دیگران را با یک “@” ذکر کنید تا آنها را تگ کنید.

نکته حرفه ای: در مک، iPhone یا iPad شما برای گرفتن عکس یا اسکن اسناد برای شما همگام‌سازی می‌شود. آنها به طور خودکار در یادداشت مک شما ظاهر می شوند.

ویدیوی کانال یوتیوب پشتیبانی اپل

آیا نکته دیگری برای برنامه Notes دارید؟