با تایید انتخابات NLRB، تلاش‌های اتحادیه فروشگاه اپل در مریلند افزایش یافت

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هیئت ملی روابط کار انتخابات اتحادیه کارمندان اپل استور در مریلند را تایید کرده است. این گواهی 10 روز پس از آن صادر می شود که فروشگاه Towson به اولین فروشگاه اپل در ایالات متحده تبدیل شد که به اتحادیه رای داد.

دیوید سالیوان، معاون رئیس کل منطقه شرقی IAM

این فقط فروشگاه اپل در مریلند نیست.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی ائتلاف کارکنان خرده‌فروشی سازمان‌یافته (CORE) به پیوستن به انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) رأی داده است. با این حال، این گروه اکنون IAM-CORE خواهد بود و به مدیران اپل اجازه می دهد تا برای اولین قرارداد مذاکره کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این تلاش ها مختص مریلند نیست. فروشگاه های اپل در سراسر جهان نیز در تلاش برای تشکیل اتحادیه هستند. مراکز فروش در کنتاکی، نیویورک، اسکاتلند و قبلاً آتلانتا شروع به سازماندهی تلاش های سازماندهی خود کردند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که فروشگاه‌های اپل، به‌ویژه در ایالات متحده، تشکیل اتحادیه‌ها را آغاز کنند.

مذاکرات اپل

IAM و اعضای جدید IAM-CORE در تاوسون، MD، مشتاق مذاکره با اپل و تضمین اولین قرارداد قوی هستند که تغییرات مثبتی را برای کارمندان اپل به ارمغان می آورد و مشتریانی که به آنها خدمت می کنند، افتخار می کنند. اعضای IAM-CORE بر این باورند که توانایی چانه زنی جمعی با اپل، محل کار آنها را بهبود می بخشد و همچنان به پیشرفت جایگاه اپل به عنوان یکی از نوآورترین شرکت های جهان ادامه می دهد. IAM-CORE به سازماندهی ساحل به ساحل ادامه می دهد تا به کارگران اپل صدای بیشتری در محل کار بدهد.

IAM انتظار دارد که اپل با وجود تلاش‌های غول فناوری برای مبارزه با اتحادیه‌سازی، درباره یک قرارداد منصفانه مذاکره کند. پیش از این، اپل به تخریب اتحادیه متهم شده بود، اتحادیه بدنام وکلای لیتلر-مندلسون را استخدام کرد و «جلسات دادگاه اسیر» را برای تخریب اتحادیه به راه انداخت. این شرکت همچنین با پیشنهاد افزایش دستمزد و ساعات کاری بهتر به کارمندان، سعی در مذاکره داشت.