با تشدید جنگ اپل استور، دعوای سرنگونی اتحادیه آغاز شد

شبکه پشتیبانی جهانی اپل، AppleTogether، با اتحادیه کارگران متحد فناوری و متحدان بریتانیا (UTAW) برای جمع‌آوری اطلاعات درباره تاکتیک‌هایی که مدیریت اپل برای مقابله با تحرکات اتحادیه استفاده می‌کند، کار می‌کند. این توییت کرد که یک دعوای حقوقی دسته جمعی “در حال آماده سازی” است.

سازمان دهندگان اتحادیه برای تهیه پرونده اطلاعاتی در مورد جنبش های ضد اتحادیه جمع آوری می کنند. این اتفاق اندکی پس از آن رخ می دهد که کارکنان فروشگاه اپل در سنت لوئیس برنامه های خود را برای تشکیل اتحادیه در مواجهه با آنچه به عنوان “افزایش خصومت” نسبت به کارگران توصیف می شود، به حالت تعلیق درآوردند.

زمینه

اپل متهم شده است که از تعدادی از این تاکتیک ها در تضاد با قانون و ارزش های ادعایی این شرکت استفاده می کند. دو اتهام رسمی علیه این شرکت تشکیل شده است.

گرفتن 9to5Mac

آیا شما قربانی یک جنبش ضد اتحادیه در فروشگاه اپل خود هستید؟ سخنرانی پرخاشگرانه و ضد صنفی در طول دانلودهای روزانه شما؟ کنار گذاشته شده و توسط سازمان مرعوب شده اید؟ اگر چنین است، این نظرسنجی ناشناس را تکمیل کنید و به ما اطلاع دهید. دعوای دسته جمعی در جریان است.

تاکنون، اپل با استخدام همان وکلای متلاشی کننده اتحادیه که در استارباکس استخدام شده اند، واکنش تهاجمی نشان داده است. این شرکت اکنون با اتهامات متعددی مبنی بر استفاده از تکنیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه روبرو است. کارشناسان استخدام هشدار داده اند که این تکنیک ها می توانند کارساز باشند، اما می توانند پیامدهای منفی طولانی مدت داشته باشند.

بند 8 (الف) بند 1 قانون، یک عمل غیرمنصفانه کار برای کارفرما را “ممانعت، محدود کردن یا اجبار کارکنان در استفاده از حقوق تضمین شده در بند 7” قانون می داند.

ما ابتدا متوجه شدیم که کارگران خرده‌فروشی قصد دارند در ماه فوریه اتحادیه‌ای شوند. کارها در ماه آوریل، با راه اندازی رسمی فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، Grand Central Terminal، در نیویورک، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان، پیشرفت کردند. پس از آن، حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد، قبل از اینکه در سطح بین المللی به بریتانیا و استرالیا گسترش یابد.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی افراد از انگلستان به ما پیام می دهند و ما در مراحل بعدی مرتبط به شما کمک خواهیم کرد. عضویت در اتحادیه و صحبت در مورد اتحادیه شما حق شماست.

UTAW گفت که اگرچه شکایت برنامه ریزی شده فقط مربوط به ایالات متحده است، او همچنان به حمایت از اتحادیه کارگران بریتانیایی فروشگاه اپل ادامه می دهد.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


حقوق ما در بریتانیا کمی متفاوت است، اما برای رفقای آمریکایی، اگر می بینید که مدیریت شما اقدام به تخریب اتحادیه می کند، این فرم را تکمیل کنید.

ما همچنان از اپل می‌خواهیم تا با کارکنان تعامل داشته باشد و این حرکت را به‌جای تهدید به‌عنوان یک فرصت در نظر بگیرد.

دیدگاه شخصی شما نسبت به اتحادیه‌ها هرچه که باشد، واضح است که این نبرد بین اپل و برخی از کارمندانش فقط رو به افزایش است. اپل نه تنها خطر بیگانگی کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی – چهره عمومی شرکت – را به خطر می‌اندازد، بلکه به تصویر برند خود به‌عنوان شرکتی با ارزش‌های انسانی آسیب می‌زند. یک دعوای حقوقی ضد اتحادیه، آگاهی عمومی را در مورد اختلاف افزایش می دهد.

NLRB فهرست بلندبالایی از تاکتیک هایی را ارائه می دهد که این قانون را نقض می کند:

  • تهدید کردن کارکنان با عواقب نامطلوب، مانند بسته شدن محل کار، از دست دادن مزایا، یا شرایط کاری سخت‌تر، در صورت حمایت از اتحادیه، شرکت در فعالیت اتحادیه یا انتخاب اتحادیه برای نمایندگی.
  • تهدید کردن کارکنان با عواقب نامطلوب در صورت مشارکت در فعالیت های محافظت شده و هماهنگ. (یک فعالیت اگر با یا تحت اقتدار کارمندان دیگر انجام شود و نه صرفاً توسط و از طرف خود کارمند انجام شود، «هماهنگ» است. و همچنین هنگامی که یک کارمند یک شکایت دسته جمعی را به اطلاع مدیریت می‌رساند، اگر به منافع کارکنان به عنوان کارمند مربوط باشد، فعالیت «محافظت می‌شود»، کارمندی که در یک فعالیت هماهنگ محافظت‌شده دیگری شرکت می‌کند، ممکن است حمایت قانون در قانون را از دست بدهد. رویداد سوء رفتار.)
  • در صورت رد اتحادیه، به کارکنان قول مزایایی بدهید.
  • با درخواست شکایات از کارمندان در طول یک حرکت سازماندهی اتحادیه، وعده مزایا را به همراه داشته باشید. (با این حال، اگر قبل از شروع کمپین به طور منظم شکایات کارکنان را درخواست می کردید، می توانید این روش را بدون تغییر ادامه دهید.)
  • در طول یک کمپین سازماندهی اتحادیه، مزایای کارمندان را اعطا کنید تا کارمندان را به رأی مخالف اتحادیه تشویق کنید.
  • از تغییرات دستمزد یا مزایا در طول یک حرکت سازماندهی که اگر اتحادیه در صحنه نبود، انجام می‌شد، خودداری کنید، مگر اینکه برای کارمندان روشن کنید که تغییر رخ خواهد داد، چه اتحادیه را انتخاب کنند یا نه، و اینکه تنها هدف شما در به تعویق انداختن این تغییر برای جلوگیری از هرگونه تلاش برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات است.
  • بازجویی اجباری از کارمندان در مورد فعالیت ها یا همدردی های اتحادیه خود یا همکارانشان. (اینکه سوال اجباری و در نتیجه غیرقانونی است بستگی به شرایط مربوطه دارد، از جمله اینکه چه کسی سوالات را می پرسد، کجا و چگونه، چه اطلاعاتی جستجو می شود، آیا کارمند مورد بازجویی از حامیان صنفی باز و فعال است یا خیر. در زمینه سایر اعمال ناعادلانه کار.)
  • کارمندان را از صحبت در مورد اتحادیه در طول زمان کار منع کنید، اگر به آنها اجازه می دهید در مورد سایر موضوعات غیر کاری صحبت کنند.
  • از کارمندان خود نظرسنجی کنید تا میزان حمایت آنها از اتحادیه را مشخص کنید، مگر اینکه از پادمان های خاصی پیروی کنید. شما نباید درگیر اعمال ناعادلانه کار شده باشید یا جو اجباری ایجاد کرده باشید. علاوه بر این، شما باید (1) به کارکنان اطلاع دهید که هدف از نظرسنجی تعیین اینکه آیا اتحادیه از حمایت اکثریت برخوردار است یا خیر (و در واقع هدف شما باید این باشد). (2) به کارمندان در برابر انتقام جویی تضمین دهد. و (3) رأی گیری را با رأی مخفی انجام دهد.
  • جاسوسی از فعالیت های صنفی کارکنان. (“جاسوسی” به معنای انجام کاری غیرعادی برای مشاهده فعالیت است. دیدن فعالیت های صنفی باز در مناطق کاری که توسط سرپرستان تردد می کنند “جاسوسی” نیست.)
  • این تصور را ایجاد کنید که در حال جاسوسی از فعالیت های صنفی کارکنان هستید.
  • عکاسی یا فیلمبرداری از کارمندانی که درگیر اتحادیه های مسالمت آمیز یا سایر فعالیت های حفاظت شده هستند.
  • از کارکنان فردی بخواهید که در یک ویدیوی کمپین ظاهر شوند.
  • قوانین کاری را که به طور منطقی مانع از اعمال حقوق خود بر اساس قانون توسط کارمندان می شود، اعلام، حفظ یا اجرا کنید.
  • کارمندان مرخصی را از خارج از مناطق غیر کاری ملک خود منع کنید، مگر اینکه دلایل تجاری برای این کار وجود داشته باشد.
  • کارمندان را از پوشیدن دکمه ها، تی شرت ها و سایر نشان های اتحادیه منع کنید، مگر اینکه شرایط خاص ایجاب کند.
  • ارسال این پیام که انتخاب اتحادیه بیهوده خواهد بود.
  • تحریم یا اخراج یک کارمند دارای نمایندگی اتحادیه به دلیل امتناع از ارائه بدون نماینده به مصاحبه تحقیقاتی که کارمند به طور منطقی معتقد است ممکن است منجر به اقدامات انضباطی شود.
  • با کارمندان مصاحبه کنید تا دفاع خود را در یک پرونده کار ناعادلانه آماده کنید، مگر اینکه تضمین خاصی ارائه دهید. شما باید هدف از سوال را به کارمند اطلاع دهید، از او در برابر انتقام جویی محافظت کنید و مشارکت داوطلبانه او را جلب کنید. سؤال باید در بستری به دور از خصومت کارفرما با سازمان صنفی صورت گیرد و خود نباید قهری باشد. و پرسش نباید فراتر از آنچه برای رسیدن به هدف مشروع آن ضروری است فراتر رود. به عبارت دیگر، شما نمی توانید در سایر مسائل اتحادیه مداخله کنید، اطلاعاتی در مورد وضعیت ذهنی یک کارمند به دست آورید، یا در غیر این صورت با حقوق کارمند طبق قانون مداخله کنید.
  • شروع کنید، از کارکنان بخواهید که بیش از حداقل حمایت را امضا کنند یا حمایت کنند یا درخواستی را برای صدور گواهینامه یا عدم رضایت اتحادیه تأیید کنند.
  • اخراج، اخراج سازنده، تعلیق، اخراج، عدم یادآوری اخراج، تنزل رتبه، انضباط یا هر اقدام نامطلوب دیگری علیه کارکنان به دلیل فعالیت های محافظت شده و هماهنگ آنها.

در ایالات متحده، قانون ملی روابط کار (NLRA) به کارکنان حق تشکیل اتحادیه می دهد و کارفرمایان را از استفاده از تاکتیک هایی برای خرابکاری در چنین اقداماتی منع می کند.

اپل به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی ادعایی با هدف متقاعد کردن کارکنان خرده‌فروشی اپل برای کنار گذاشتن طرح خود برای تشکیل اتحادیه، با احتمال شکایت علیه اتحادیه مواجه است. این به دنبال دو شکایت رسمی در مورد نقض قانون توسط این شرکت در ایالات متحده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

اقدامات اپل تاکنون منجر به توقف فعالیت‌های سازماندهی حداقل دو فروشگاه شده است که هر دو به زورگویی مدیریت اشاره کرده‌اند. اولین مورد فروشگاه آتلانتا در ماه مه بود و فروشگاه سنت لوئیس هفته گذشته همین کار را انجام داد.

محاکمه برنامه ریزی شده ضد اتحادیه