با تغییر بیشتر افراد از اندروید، سهم بازار آیفون در ایالات متحده افزایش می یابد

اپل علیرغم کاهش سالانه عرضه، توانسته سهم بازار خود را افزایش دهد […]

در سه ماهه اول سال 2023، فروش گوشی های هوشمند در ایالات متحده نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد کاهش یافت، زیرا OEM ها موجودی کانال بالا را اصلاح کردند و تقاضای مصرف کننده به دلیل فشارهای اقتصاد کلان کاهش یافت. بازار پس از ثبت سه ماهه اول قوی در سال گذشته، شاهد محموله‌های کمتری از تمام تولیدکنندگان اصلی OEM بود.

می توان گفت واقعا همینطور است آ عامل، زیرا دلیل بالا بودن موجودی این است که فروشندگان تقاضا را در طول سه ماهه تعطیلات بیش از حد برآورد کردند.

افزایش سهم بازار آیفون در ایالات متحده

کنترپوینت می‌گوید کاربران گوشی‌های هوشمند آمریکایی همچنان از اندروید به آیفون تغییر می‌دهند.

ما دیروز متوجه شدیم که فروش جهانی تبلت تقریباً به همان میزان کاهش یافته است – 18٪ از 17٪ سالانه – و اپل بهتر از میانگین عمل کرده است. این گزارش می گوید که آی پد در کوتاه مدت و بلندمدت بدون چالش باقی می ماند.

آخرین تخمین‌های بازار Counterpoint نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند ایالات متحده در سه ماهه اول به دو دلیل 17 درصد کاهش یافته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی بر اساس داده‌های اطلاعاتی جدید بازار، علیرغم کاهش چشمگیر بازار گوشی‌های هوشمند، سهم بازار آیفون در ایالات متحده در سه ماهه اول سال افزایش یافت.

انتقال اندروید به iOS […] همچنان یک نقطه دردناک در بین OEM های اندرویدی باقی می ماند.

داستانی شبیه به iPad

عکس: زانا لطیف/Unsplash

در حالی که محموله‌های آیفون در ایالات متحده نیز کاهش یافت، اما این کار را کندتر از کل بازار گوشی‌های هوشمند انجام داد و به اپل اجازه داد سهم بازار خود را از 49 درصد در سه ماهه اول 2022 به 53 درصد در سه ماهه مشابه در سال جاری افزایش دهد.

این روند بلندمدت نشان دهنده این واقعیت است که گوشی های هوشمند خود یک فناوری بالغ هستند و تغییرات تدریجی بیشتری نسبت به نیاز دارند. جایی که افراد هر 1 تا 2 سال یکبار ارتقا می‌دادند، میانگین چرخه ارتقا در حال حاضر حدود 3-4 سال است.

این نشان می دهد که فروش گوشی های هوشمند در ایالات متحده در سه ماهه اول سال به شدت کاهش یافته است و دو عامل اصلی ذکر شده است.

زمینه

حتی اپل نیز از این امر مصون نمانده است، اگرچه به لطف مدل‌های گران‌تر که میانگین قیمت فروش را بالا می‌برند، به طور کلی توانسته است درآمد آیفون را در حال رشد نگه دارد.

کاهش بازار گوشی های هوشمند آمریکا

بازار گوشی های هوشمند به طور کلی همچنان به تجارت دشواری ادامه می دهد. پس از یک تقویت ناشی از بیماری همه گیر، روند بلندمدت به یک بازار رو به کاهش، به ویژه در کشورهای بالغ مانند ایالات متحده بازگشته است.