با خروج اپل از چین، آیفون های رده بالا در هند تولید می شوند

با این حال، کو می‌گوید اپل باید به Luxshare در این فرآیند کمک کند.

گرفتن 9to5Mac

اما برای اپل نیز خبر خوبی است. وجود ظرفیت تولید اضافی در هند برای مدل‌های پرچم‌دار به کاهش خطر مشکلات عرضه‌ای که این شرکت با عرضه آیفون 14 متحمل شده است، کمک می‌کند و تنوع تامین‌کنندگان و همچنین کشورها اطمینان بیشتری در برابر تاخیر در تولید ایجاد می‌کند.

دوم، Luxshare مدل‌های آیفون 15 پلاس را از ابتدای عرضه تولید می‌کند و سپس آیفون 15 پرو مکس را اضافه می‌کند. این باعث می شود این شرکت بیش از دو برابر تولید آیفون خود را ببیند، از حدود 20 میلیون دستگاه در سال گذشته به 45-50 میلیون در سال جاری.

در حالی که اپل همچنان به کاهش اتکای خود به چین به عنوان یک مرکز تولید ادامه می‌دهد، آیفون‌های گران‌قیمت بیشتری در هند تولید می‌شوند.

نیاز اپل به کاهش اتکای خود به چین به‌عنوان یک مرکز تولید سال‌هاست که واضح بوده است، اما تأثیر همه‌گیری بر بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان واقعاً این مشکل را نشان داده است. تخمین زده می شود که اختلال COVID-19 هفته ای یک میلیارد دلار برای این شرکت هزینه داشته باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

امروز، یک یادداشت سرمایه‌گذاری جدید از سوی تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو، می‌گوید که شرکت کوپرتینویی در حال تقویت تولید هندی مدل‌های رده بالای آیفون و همچنین تنوع عرضه‌کنندگان است. اپل شرکت چینی Luxshare را از یک تامین کننده ثانویه به یک تامین کننده برتر ارتقا داده و در کنار فاکسکان رتبه بندی می کند.

قبلاً گفته شده بود که Luxshare – که دو کارخانه تولید آیفون را از Wistron خریداری کرد – تجربه پیمایش مسائل سیاسی که اغلب با کسب مجوزهای لازم برای کارخانه‌های جدید مرتبط است را ندارد. مجوزها اغلب در سطوح محلی، منطقه ای و ملی مورد نیاز است.

ابتدا، Luxshare اکنون سفارشات بیشتری برای آیفون‌ها، از جمله سفارش‌های مدل‌های رده بالا، دریافت می‌کند.

هند به عنوان امید اصلی اپل در انتقال تولید به خارج از چین در نظر گرفته می شود. گزارشی در سال گذشته حاکی از آن بود که تا سال 2025 یک چهارم آیفون‌ها در هند ساخته می‌شوند و گزارشی که بعدا منتشر شد نشان می‌دهد که تا سال 2027 به نیمی از آیفون‌ها می‌رسد.

عکس: Screen Post/Unsplash

سوم، در سال 2024، Luxshare در واقع سفارشات معتبرتری نسبت به Foxconn برای تولید آیفون 16 در هند دریافت خواهد کرد. کو می گوید سفارشات مونتاژ آیفون هند به شرح زیر تقسیم می شود:

  • فاکسکان: آیفون 16 و آیفون 16 پرو
  • Luxshare: iPhone 16 Pro Max
  • پگاترون: آیفون 16 پلاس

اپل به Luxshare در ساخت خطوط تولید کمک می کند

اپل پس از حادثه فاکسکان ژنگژو در نوامبر 2022، برخی از سفارشات آیفون 14 پرو مکس را به Luxshare برای تنوع بخشیدن به ریسک انتقال داد. برنامه بهبود بازده تولید Luxshare برای iPhone 14 Pro Max بهتر از حد انتظار است، بنابراین این شرکت مونتاژ NPI iPhone 16 Pro Max را برای سال 2024 دریافت کرد. .

NPI مخفف New Product Introduction است و به این معنی است که شرکت در حال حاضر برای تولید مدل های پیشرو در طول دوره راه اندازی محصول مورد اعتماد است. پیش از این، Luxshare تنها زمانی پس از عرضه، زمانی که سطح بازدهی کمتر بحرانی است، سفارش‌هایی را برای مدل‌های پرچمدار دریافت می‌کرد.

Kuo می‌گوید که این نشان می‌دهد که اپل اکنون به Luxshare اعتماد کامل دارد و آن را برابر با Foxconn می‌بیند.

اوایل این هفته متوجه شدیم که مونتاژکننده اصلی آیفون اپل، فاکسکان، ساخت دو کارخانه جدید آیفون را در هند آغاز کرده است و مشوق‌های جدید دولتی به این معنی است که تولید آی‌پد نیز به زودی آغاز می‌شود.

آیفون های برتر بیشتر ساخت هند

جلب اعتماد اپل در توانایی خود در ساخت آیفون های رده بالا در طول آماده سازی اولیه برای عرضه آسان نیست. این واقعیت که Luxshare این کار را انجام داده است، نویدبخش آینده این شرکت است.

اپل انتقال سه مرحله ای برخی از تولیدات پرچمدار آیفون را از فاکسکان در چین به Luxshare در هند آغاز کرده است.

زمینه