با رنگ های جدید مینی هوم پاد تمرین کنید [Video]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اتصال USB-C HomePod mini نه تنها راهی برای اتصال به آداپتور برق 20 واتی ارائه شده در اختیار کاربران قرار می دهد، بلکه راهی برای اتصال بلندگوی هوشمند به مک برای بازیابی نرم افزار فراهم می کند. به عنوان فردی که HomePod آجری را بدون هیچ راهی برای بازیابی نرم افزار آن تجربه کرده است، این اتصال USB-C آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

طرح صوتی Apple Music آینده

مانند واحدهای هوم پاد قبل از آن، گزینه‌های رنگی جدید دارای کابل‌های برق همسان با رنگ هستند که تکمیل کننده حفاری‌های جدید هستند. ظاهر بسیار شبیه کابل‌های لایتنینگ به USB-C است آی مک های امروزی.

چیزی که من در مورد استفاده از HomePod mini به عنوان یک بلندگوی اختصاصی Apple TV دوست دارم این واقعیت است که به جز اتصالات برق به سیم دیگری نیاز نیست. یک جفت مینی هوم پاد، تنظیم بلندگوی بسیار تمیزی را ارائه می دهد که صدایی بهتر از بلندگوهای تلویزیون اصلی شما دارد.

سیری

حتی اگر هنوز مشترک اپل موزیک نشده اید، اپل اخیراً یک برنامه جدید Apple Music را که فقط صوتی است معرفی کرده است که احتمالاً ایده آل ترین طرح برای HomePod mini است. طرح Apple Music Voice بدون آگهی 4.99 دلاری در ماه آینده منحصراً برای استفاده از دستورات Siri برای پخش آهنگ ها، لیست های پخش، ایستگاه های رادیویی و موارد دیگر طراحی شده است. نکته منفی این طرح عدم وجود رابط کاربری بصری است و تمامی آهنگ ها، لیست های پخش و ایستگاه های رادیویی با استفاده از سیری و فقط سیری درخواست می شود.

نتیجه

حتی گزینه ای برای eARC که در حال حاضر در نسخه بتا است وجود دارد که به شما امکان می دهد از بلندگوهای مینی هوم پاد خود به عنوان خروجی برای سایر منابع ورودی متصل به تلویزیون خود استفاده کنید. من از این تابع با من استفاده می کنم 48 اینچ LG CX برای خروجی صدای Nintendo Switch مستقیماً به جفت استریوی مینی هوم پاد. حتی اگر در نسخه بتا است، و گاهی اوقات کمی پوسته پوسته است، من تجربه یکپارچه ای را که با تمام صداهای هدایت شده به یک خروجی، صرف نظر از منبع ارائه می دهد، دوست دارم. می توانید تنظیمات eARC را در تنظیمات → ویدیو و صدا → خروجی صدا → کانال بازگشت صدا (بتا) پیدا کنید. همچنین باید eARC را در تنظیمات تلویزیون خود فعال کنید تا کار کند.

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید

HomePod با سیستم Apple S5 روی یک تراشه، شامل نرم‌افزار مبتنی بر iOS است و می‌تواند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را مانند هر محصول دیگری در خط تولید اپل دریافت کند. اپل در حال حاضر چندین ویژگی جدید را به HomePod mini اضافه کرده است که در ابتدا در زمان عرضه دستگاه در دسترس نبودند و به مرور زمان به این کار ادامه خواهد داد.

حریم خصوصی و امنیت

یکی از ویژگی های خوب HomePod mini این است که دارای چهار میکروفون است که به حذف نویز کمک می کند. این به کاربران این امکان را می دهد که از کلمه کلیدی “Hey Siri” زمانی که در یک محیط پر سر و صدا هستند یا حتی زمانی که از بلندگو دور هستند استفاده کنند.

چند ماه پیش هوم پاد اصلی من مرد. مرگ نابهنگام او احتمالاً یک عارضه جانبی ناخوشایند یک به روز رسانی نرم افزار بد بود. و از آنجایی که اپل پس از توقف تولید هوم پاد در اوایل سال جاری، دیگر هوم پاد اصلی را نمی فروشد، تنها گزینه این است که یک هوم پاد مینی بخریدیک هوم پاد دست دوم بخرید یا به طور کامل به جای دیگری نگاه کنید.

در عمل، پشتیبانی Thread به معنای زمان پاسخ سریع‌تر، درخواست‌های ناموفق کمتر، و تاخیر کمتر در هنگام درخواست از سیری برای کنترل محصولات خانه هوشمند دارای Thread است. این اساسا راهی برای قابل اطمینان تر کردن کنترل دستگاه های هوشمند خانه است. تست کردم چراغ های ملزومات سازگار با نخ نانولیفو ارتباط قوی و پاسخگو بود.

اتصال USB-C



[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

اگرچه کیفیت صدای باورنکردنی هوم پاد اصلی را ندارد، اما هوم پاد مینی اسپیکر هوشمند خوبی است و از جهات دیگر بهتر از اصلی است. با انتشار سه رنگ اضافی هوم پاد مینی در هفته گذشته، فکر کردم زمان خوبی برای بررسی برخی از بهترین ویژگی های مینی هوم پاد است.

رنگ های مینی هوم پاد

هوم پاد اصلی، اگرچه غول پیکر نیست، اما به طور قابل توجهی بزرگتر و سنگین تر از هوم پاد مینی است. اندازه کوچک مینی به این معنی است که می توان آن را به راحتی در مناطقی قرار داد که برای هوم پاد اصلی مناسب نیستند. جدای از قیمت، شکل کوچک آن بدون شک بزرگترین مزیت HomePod mini است. از آنجایی که نسبتاً ارزان و بسیار کوچک است، برای مناطق پرترافیک مانند آشپزخانه به مراتب بهتر از هوم پاد بزرگتر است.

Apple TV Companion

من امیدوار هستم که اپل بار دیگر هوم پاد رده بالاتری را ارائه دهد که صدای بهتری دارد، شاید واحدی با نمایشگر. اما HomePod mini، با مانع ورود قیمت پایین، فناوری جذاب و رنگ‌های جدید سرگرم‌کننده، غیرقابل انکار محصول کاربردی‌تری برای اکثر مردم است.

یکی از بزرگترین مشوق ها برای اضافه کردن هوم پاد به زندگی شما، کنترل دستگاه HomeKit آن است. فقط با صدای خود، می‌توانید تمام دستگاه‌های خانه هوشمند مجهز به HomeKit مانند قفل درها، چراغ‌ها، ترموستات هاتلویزیون و غیره

حتی بهتر از آن، مانند Apple TV یا HomePod اصلی، HomePod mini به عنوان یک هاب HomeKit عمل می کند. هاب HomeKit به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند خود را هنگامی که خارج از خانه هستید کنترل کنید. من همیشه از این ویژگی برای بررسی وضعیت قفل درب، تنظیم دما و بررسی دوربین ها در زمانی که دور هستم استفاده می کنم.

یکی از بزرگترین نگرانی های بلندگوی هوشمند “همیشه گوش” حفظ حریم خصوصی است. اول و مهمتر از همه، HomePod mini قبل از گوش دادن به درخواست های شما فقط به کلمه کلیدی “Hey Siri” گوش می دهد. شما همچنین می توانید کلمه کلیدی را به طور کامل غیرفعال کنید و سیری را به صورت دستی از طریق یک کلید فیزیکی فعال کنید.

وقتی از سیری می‌خواهید کاری انجام دهد، درخواست با آدرس ایمیل، شناسه کاربری و غیره مرتبط نمی‌شود. در عوض، اپل از شناسه‌های تصادفی برای ارتباط با درخواست‌های شما استفاده می‌کند. و برخی از درخواست‌ها، مانند خواندن پیام‌ها، همزمان با آیفون شما روی دستگاه انجام می‌شوند، به این معنی که هیچ اطلاعاتی به اپل باز نمی‌گردد.

کنترل HomeKit و پشتیبانی از threading

در مقایسه با هوم پاد اصلی، نمی توان متوجه شد که هوم پاد مینی صدای خوبی ندارد. صدای دو مینی هوم پاد در یک جفت استریو بسیار بهتر از هوم پاد مینی انفرادی است، اما همچنان فکر می‌کنم که یک هوم پاد بزرگ به‌ویژه هنگام پخش موسیقی با صداهای کم‌پایین، صدای بهتری دارد. در مقایسه با دو هوم پاد با سایز کامل در یک جفت استریو، حتی در فضای یکسانی نیست، به خصوص با فرکانس‌های پایین.

اگرچه هوم پاد مینی جایگزین واقعی هوم پاد برای علاقه مندان به صدا نیست، اما مینی هوم پاد نسبت به اندازه اش عالی به نظر می رسد. این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که صدای 360 درجه را منتشر می‌کند تا فضایی را بدون توجه به جایی که قرار گرفته است پر کند، و تراشه داخلی اپل S5 صدای رایانه را قادر می‌سازد تا کیفیت صدا را بیشتر کند.

آن را در هر جا و همه جا قرار دهید

نظر شما در مورد HomePod mini چیست؟ نظرات خود را در زیر در نظرات بیان کنید.

در حالی که از اینکه اپل هوم پاد اصلی را با کیفیت صدای بسیار بهترش لغو کرد، ناراحتم، اما می‌توانم بفهمم که چرا چنین محصولی با قیمت بالاتر و انعطاف‌پذیری کلی کمتر، فروش سختی داشت.

گهگاه سیری همچنان با پاسخ‌های متناقض، زمان‌های انتظار طولانی و بی‌کفایتی‌های گاه به گاه من را ناامید می‌کند، اما نمی‌توان انکار کرد که این تجربه بسیار بهتر از زمانی است که هوم پاد به بازار آمد.

همانطور که گفته شد، HomePod mini محصولی عالی برای آزمایش رنگ های سرگرم کننده است. چیزی به من می گوید که این آخرین رنگ بلندگوی هوشمند نیست.

قیمت

در اینجا برخی از بهبودهایی که امروز در HomePod mini موجود است آورده شده است:

  • پشتیبانی از چندین تایمر
  • اینترکام برای برقراری ارتباط با سایر اعضای خانواده
  • انتقال موسیقی
  • پیشنهادات گوش دادن شخصی
  • پشتیبانی چند کاربره
  • اسپیکر پیش فرض Apple TV

بروز رسانی نرم افزار

پس از آزمایش سه گزینه رنگ جدید، رنگ های زرد و آبی مورد علاقه من هستند. هوم پاد مینی نارنجی این کار را برای من انجام نمی دهد، و من ترجیح می دهم قرمز را تا نارنجی داشته باشم. هر سه گزینه رنگی جدید مانند هوم پاد مینی اصلی سفید دارای سطوح لمسی سفید هستند.

ویدیو: با رنگ‌های مینی هوم پاد به صورت عملی عمل کنید

من چندین ماه است که از دو بلندگوی مینی هوم پاد اصلی خود با Apple TV خود استفاده می کنم و اوقات خوبی را با آنها سپری می کنم. واضح است که این صدای فراگیر نیست، بنابراین نمی‌تواند با تنظیمات سینمای خانگی اختصاصی رقابت کند، اما راه‌حلی با صدای عالی است که برای فیلم‌ها، بازی‌ها و Apple Music به خوبی کار می‌کند.

برخلاف HomePod اصلی، HomePod mini از پروتکل شبکه Thread پشتیبانی می کند. موضوع توسط گروه سیم، مجموعه ای از چندین شرکت از جمله اپل. اولین محصول اپل با قابلیت Thread، HomePod mini، می‌تواند با سایر دستگاه‌های دارای Thread مانند چراغ‌های هوشمند، قفل‌ها، حسگرها و غیره ارتباط برقرار کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هوم پاد مینی که در رویداد مک بوک پرو 2021 اپل معرفی شد، سه رنگ جدید سرگرم کننده دریافت می کند: آبی، نارنجی و زرد. این رنگ‌ها به گزینه‌های رنگی سیاه و سفید می‌پیوندند که با عرضه مینی آغاز شد. HomePod اصلی چنین گزینه‌های رنگی نداشت، بنابراین اگر از همان ظاهر خسته‌کننده قدیمی خسته شده‌اید، HomePod mini راهی عالی برای اضافه کردن رنگ‌ها به محیط اطرافتان است.

یکی از بارزترین حذفیات در راه اندازی اولیه HomePod عدم پشتیبانی از چندین تایمر بود. البته اپل در نهایت این مشکل را برطرف کرد و به بهبود تجربه ادامه داد. به عنوان مثال، کاربران اکنون می توانند از ویژگی Intercom برای برقراری ارتباط با سایر اعضای خانواده استفاده کنند، در حالی که درخواست های شخصی برای تشخیص صدای حداکثر شش عضو خانواده افزایش یافته است.

به غیر از گزینه های رنگی، این مدل های مینی هوم پاد دقیقاً مشابه نسخه های سیاه و سفید قبلی هستند. مگر اینکه بخواهید هوم پادهای اضافی را در اطراف خانه قرار دهید، دلیلی وجود ندارد که بلندگوهای مینی هوم پاد موجود خود را از نقطه نظر فنی ارتقا دهید.

در حالی که اپل در نهایت قیمت هوم پاد اصلی را 50 دلار کاهش داد (قبل از اینکه آن را به طور کلی کنار بگذارد)، این اسپیکر با قیمت گزاف 350 دلار عرضه شد. این درخواست برای بلندگوی هوشمندی که در ابتدا فاقد بسیاری از هوشمندی های امروزی بود بسیار بود. به این ترتیب، هوم پاد اصلی از دروازه بیرون آمده است، و ظاهرا هرگز از طریق اسناد اصلی فروخته نشد، زیرا سال ها بعد هنوز واحدهای راه اندازی در دسترس بودند. HomePod mini با قیمت مناسب کیف پول 99 دلاری خود، چنین مانعی برای ورود ندارد.

کیفیت صدا

یک جفت بلندگوی مینی هوم پاد عالی هستند AppleTV 4K همراه و همدم. در واقع، مانند برادران بزرگتر خود، یک جفت بلندگوی هوشمند استریو مینی هوم پاد می تواند به عنوان خروجی صدای پیش فرض برای Apple TV استفاده شود.