با سقوط برندهای اصلی رایانه های شخصی – 9to5Mac، فروش مک امسال 8 درصد افزایش یافته است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حدود سه ماهه اول سال 2021، اپل از اولین رایانه رومیزی خود با تراشه M1 رونمایی کرد. آی مک 24 اینچی. پیش از این، این شرکت قبلاً آن را معرفی کرده بود مک بوک ایر M1، مک بوک پروو مک مینی.

تقاضای شدید برای مک‌های مجهز به M1 اپل به این معنی است که این شرکت شاهد تغییر محموله‌های خود بوده است.

از آن زمان، اپل تغییرات اساسی را انجام داده است مک بوک پرو در 14– و نسخه های 16 اینچی و همچنین کاملاً جدید استودیو مک.

گزارش جدید امروز نشان می دهد که ترکیبی از چهار عامل باعث شده است که بازار جهانی رایانه های شخصی 4.3 درصد کاهش یابد، در حالی که اپل بیشترین رشد را داشته است.

جستجو برای نقطه مقابل گفت: چهار عامل در کاهش کلی بازار نقش داشتند که دو عامل هر کدام بر تقاضا و عرضه تأثیر می‌گذارند.

محموله‌های مک در سه ماهه اول سال 2022 8 درصد افزایش یافت، در حالی که دو برند بزرگ رایانه شخصی شاهد کاهش دو رقمی محموله‌های خود بودند.

برآوردهای Counterpoint از برآوردهای IDC در اوایل ماه پیروی می کند. طبق معمول، این دو شرکت تصویر متفاوتی را ارائه می‌کنند، اما فروش اپل و دل هر دو افزایش یافته‌اند در حالی که بازار به طور کلی حدود 5 درصد کاهش یافته است. سپس دلایل تقاضای زیاد برای مک را آشکار کردیم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

دل تنها برند دیگری بود که شاهد افزایش محموله‌ها بود، البته با 1 درصد بسیار کمتر. لنوو، رهبر بازار، شاهد کاهش 10 درصدی محموله ها بود، در حالی که رتبه دوم HP 16 درصد کاهش یافت. ایسوس در اوایل سال شاهد رشد بود، اما کاهش فروش کروم بوک باعث کاهش 1 درصدی آن در پایان سه ماهه شد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل به موفقیت خود با مک‌بوک‌های سری M1 ادامه داد تا شاهد رشد 8 درصدی فروش سال به سال در سه ماهه اول 2022 بود که سهم بازار خود را 100 واحد در مقایسه با سال گذشته افزایش داد.

اول اینکه تورم جهانی قدرت خرید مصرف کنندگان و کسب و کارها را کاهش می دهد. دوم، تهاجم به اوکراین، ابهام و نگرانی زیادی در مورد آینده اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایجاد کرده است. سوم، کمبودهای مداوم قطعات و چالش های لجستیکی، به ویژه در حمل و نقل. در نهایت، قرنطینه‌های COVID-19 در چین باعث کاهش بیشتر عرضه شده است.