با شروع با آوالون 2019، تویوتا سرانجام CarPlay را به خودروهای منتخب می آورد

اکنون که CarPlay دوباره در کارت های تویوتا قرار دارد، مطمئن هستم که من تنها کسی نیستم که در مورد خرید آینده فکر می کنم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

CarPlay که انتظار می‌رود در سیستم Entune 3.0 تویوتا گنجانده شود، در کنار پیشرفت‌هایی مانند قابلیت Wi-Fi Hotspot، شارژ بی‌سیم Qi، و همچنین اتصال از راه دور تویوتا با ساعت هوشمند و اتصال آمازون الکسا ظاهر می‌شود. لازم به ذکر است که Apple CarPlay در تمامی مدل های آوالون 2019 استاندارد خواهد بود.

آوالون 2019 که در کنتاکی تولید می شود، در اواخر بهار 2018 به فروش می رسد. بیانیه مطبوعاتی تویوتا. در حال حاضر، Entune 3.0 به طور انحصاری در Camry 2018 و Sienna 2018 در دسترس است. منطقی است که اگر CarPlay به عنوان بخشی از Entune 3.0 به Avalon 2019 عرضه شود، مدل‌های Camry و Sienna ممکن است سطح ارتقاء یافته را ببینند تا پشتیبانی CarPlay را در آن گنجانده شود. آینده.

آیا از اینکه تویوتا در نهایت CarPlay را پس از چندین سال متعهد شدن به آن متعهد بودید، خوشحالید؟


تویوتا پس از برنامه ریزی اولیه برای پشتیبانی از CarPlay و سپس عقب نشینی از این برنامه ها، رابطه جالبی با رابط کاربری اپل در خودرو داشته است.

من یک راننده فعلی تویوتا هستم، اما از عدم تعهد آن به CarPlay ناامید شدم. بنابراین، با وجود اینکه به طور کلی برند وسایل نقلیه را دوست دارم، به دلیل عدم پشتیبانی از CarPlay به تنهایی، آنها را از جستجوی خود برای وسایل نقلیه جدید حذف کردم.

با این حال، امروز تغییر محسوسی در موضع خودروساز ژاپنی به چشم می خورد. تویوتا در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی 2018 در دیترویت رسما اعلام کرد که CarPlay در سدان‌های آوالون 2019 خود ظاهر خواهد شد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

از آنجایی که تویوتا به تازگی در دسترس بودن CarPlay را اعلام کرد، صفحه محدوده اپل کارپلی هنوز با این آخرین اخبار به روز نشده است. MacRumors تایید شد که برخی از خودروهای لکسوس 2019 با Enform 2.0 نیز از پذیرش CarPlay بهره مند خواهند شد و تمام پیاده سازی ها سیمی هستند.

نیازی به گفتن نیست که این یک چرخش آشکار برای تویوتا است، زیرا قبلاً با دیگر خودروسازان اتحاد تشکیل داده بود تا از «تسلط گرفتن» اپل و گوگل بر تجربه داخل خودرو جلوگیری کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.