با نزدیک شدن به عرضه مدل بازطراحی شده، ARM iMac منتشر نشده در گزارش خرابی Xcode ظاهر می شود

بلومبرگ مارک گورمن در ژانویه گزارش داد که iMac بازطراحی شده دارای طراحی الهام گرفته از Pro Display XDR خواهد بود. در واقع، گورمن نوشت که iMac جدید “یکی از بزرگترین به روز رسانی های بصری برای هر محصول اپل در سال جاری خواهد بود.”

9to5Mac توانست فایل گزارش خرابی را بررسی کند و تأیید کند که خرابی در ARM64 (معماری مورد استفاده اپل سیلیکون) رخ داده است و خانواده دستگاه با iMac مطابقت دارد، بنابراین بعید است که این اتفاق بیفتد. یک خطای نشانه است. اسکرین شات با به اشتراک گذاشته شد 9to5Mac توسط توسعه دهنده دنیس اوبرهوفتوسعه دهنده از برنامه DaftCloud برای مک.

گزارش های قبلی نشان می داد که اپل در حال توسعه یک آی مک 24 اینچی است که از نظر تئوری جایگزینی برای مدل 21.5 اینچی خواهد بود. همچنین می تواند به این معنی باشد که iMac 27 اینچی اندازه صفحه نمایش را به چیزی در حدود 30 اینچ افزایش می دهد، اما جزئیات اینجا هنوز نامشخص است.

برای ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Xcode که محصولات منتشر نشده را نشان می دهند اصلا غیر معمول نیست. این ابزارها اغلب مدل‌های جدید دستگاه را قبل از عرضه انتخاب می‌کنند، مخصوصاً زمانی که مهندسان اپل از برنامه‌های شخص ثالث در آن دستگاه‌ها برای آزمایش آن‌ها استفاده می‌کنند.

شایعات Apple Silicon iMac

همچنین مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد اپل Silicon iMac خود را منتشر کند، اما باز هم، شواهد فزاینده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این اتفاق زودتر از زودتر رخ خواهد داد. می‌توانید خلاصه کامل ما را از آنچه که از سری Mac در سال 2021 انتظار داریم را در اینجا بیابید.

اپل در پاکسازی این گزارش ها بسیار خوب عمل کرده است تا هر گونه جزئیات افشاکننده بالقوه را حذف کند. بنابراین متأسفانه در حال حاضر نمی توانیم چیزهای دیگری را رمزگشایی کنیم. با این وجود، به مجموعه شواهدی پیوسته است که نشان می‌دهد آی‌مک بازطراحی‌شده با سیلیکون اپل زودتر از موعد عرضه می‌شود.

چیزی که این اسکرین شات نشان می دهد این است که برنامه این توسعه دهنده هنگام استفاده از آن در iMac مجهز به ARM از کار افتاده است. اپل در حال حاضر آی‌مک‌های مجهز به پردازنده ARM را نمی‌فروشد، و این نشان می‌دهد که این برنامه روی یک iMac منتشر نشده با پردازنده سیلیکون اپل استفاده شده است.

اما علاوه بر سیلیکون اپل، مدل های جدید آی مک نیز باید کاملاً بازطراحی شوند. این اولین طراحی مجدد دسکتاپ همه کاره اپل در بیش از یک دهه است و انتظار می رود که قابل توجه باشد.

با شباهت‌هایش به Pro Display XDR، انتظار می‌رود iMac بازطراحی‌شده دارای پشتی صاف باشد که جایگزین طراحی منحنی فعلی می‌شود. چانه در پایین نیز برداشته می شود، در حالی که حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز باریک می شوند. iMac همچنین می‌تواند در رنگ‌های جدید از جمله خاکستری فضایی، نقره‌ای، رزگلد، سبز و آبی آسمانی عرضه شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل در حال انتقال خط تولید مک خود به پردازنده‌های سیلیکون اپل است و گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که احتمالا آی‌مک بعدی در برنامه خواهد بود. اکنون، یک iMac منتشر نشده با پردازنده ARM به لطف ویژگی Crash Reporter Xcode ظاهر شده است و سوخت بیشتری به آتش می افزاید.

در حال حاضر، انواع مدل های 21.5 اینچی iMac برای خرید در دسترس نیستند، که می تواند نشان دهنده تغییرات در زنجیره تامین باشد، زیرا اپل برای عرضه مدل های جدید آماده می شود. اپل همچنین اخیراً iMac Pro را بدون هیچ جایگزینی قطعی متوقف کرده است. باز هم، این می‌تواند به این معنی باشد که اپل در خط تولید iMac برای مدل‌های جدید با سیلیکون اپل که از نظر عملکرد، iMac Pro را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، فضا باز می‌کند.