با واکنش سرمایه گذاران به اعلامیه های اطلاعاتی اپل، سهام اپل به رکورد بالایی رسید


سرمایه گذاران اپل به شدت به اطلاعیه های WWDC این شرکت واکنش نشان می دهند، با احساسات مثبت نسبت به iOS 18 و به ویژه رونمایی از Apple Intelligence. سهام شرکت AAPL امروز در معاملات روزانه به بالاترین حد خود رسید و از 205 دلار گذشت که 6 درصد در روز افزایش یافت.

پس از ماه‌ها روایت که اپل از هوش مصنوعی عقب مانده است، موضوع داغ کنونی سرمایه‌گذاری در فناوری، اپل نقاط قوت خود را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشتری مرتبط نشان داد که هوش مصنوعی را در هر چیزی که آیفون تجربه می‌کند ادغام می‌کند.

Apple Intelligence، با iOS 18 در اواخر امسال و ویژگی‌های اضافی که در اوایل سال آینده عرضه می‌شوند، فناوری هوش مصنوعی مولد را به پایگاه میلیاردی مشتری اپل می‌آورد.

Apple Intelligence از ترکیبی از مدل های روی دستگاه و مدل های ابری استفاده می کند. کاربران می‌توانند برای نوشتن خود با ویژگی‌های تصحیح و تولید متن کمک بگیرند، اعلان‌های خود را با خلاصه‌سازی و اولویت‌بندی خودکار شفاف‌سازی کنند، شکلک‌ها و تصاویر کارتونی تولید کنند و خیلی چیزهای دیگر.

Apple Intelligence همچنین تجسم کامل جدیدی از سیری را تقویت می‌کند که شخصی‌تر و زمینه‌ای‌تر خواهد بود.

اپل گفته است که تمامی ویژگی های Apple Intelligence به صورت رایگان ارائه می شود، اما سرمایه گذاران احتمالاً شرط می بندند که نقشه راه به پیشبرد ارتقای آیفون با چرخه آیفون 16 که از پاییز امسال آغاز می شود، کمک خواهد کرد. آنها همچنین به طور کلی در حال تعدیل انتظارات خود هستند، پس از این نگرانی که اپل در دوران هوش مصنوعی از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل عقب بماند.

این شرکت همچنین نشان داد که چگونه ChatGPT را عمیقاً در تجربه iOS و Mac ادغام می‌کند، به عنوان یک بازگشت زمانی که مدل‌های هوش اپل نمی‌توانند به اندازه کافی به درخواست کاربر پاسخ دهند. هنوز مشخص نیست که رابطه مالی بین اپل و OpenAI چیست، اما به نظر می‌رسد که این یک فرصت درآمدزایی بلندمدت برای اپل است، شبیه به معامله جستجویی که گوگل 20 میلیارد دلار در سال به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در سافاری پرداخت می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی