با وجود بازگشت ایالات متحده به قدرت، کار از راه دور اپل در چین حیاتی است

را WSJ گزارش می دهد که کار از راه دور به طور گسترده توسط مهندسان آمریکایی که وظیفه نظارت بر عملیات شرکای تولیدی اپل در چین را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

به گفته مردم، سازنده آیفون همچنین از برخی فناوری‌ها، از جمله پخش زنده، استفاده کرده است که به کارکنان مستقر در مقر آن در کوپرتینو، کالیفرنیا کمک می‌کند تا آنچه را که در کارخانه‌های چینی می‌گذرد از راه دور دنبال کنند. یکی از این افراد گفت که اپل از iPad برای برقراری ارتباط و ابزارهای واقعیت افزوده برای کمک به کارشناسان فنی در کوپرتینو برای تأیید مشکلات کارخانه استفاده کرد. […]

اپل همچنین به تدریج اختیارات بیشتری را به مدیران چینی تفویض کرد و آنها را از اشاره ساده به مشکلات در کوپرتینو به پیشنهاد راه حل منتقل کرد – اگرچه تصمیمات نهایی هنوز در ایالات متحده گرفته می شد.

در اوج همه گیری، اکثر کارمندان غیر خرده فروشی اپل از خانه کار می کردند. بسیاری دریافتند که از راه دور هم شادتر و سازنده تر هستند، اما اپل اصرار داشت که تقریباً همه به دفتر بازگردند.

آنها معمولا بیشتر وقت خود را در این کشور می گذرانند، اما محدودیت های شدید سفر آنها را در دو سال گذشته از چین دور نگه داشته است. حتی معدود افرادی که قبلاً اجازه سفر داشتند، به دلیل قرنطینه یک ماهه در سطح شهر، از بازدید از شانگهای – خانه بسیاری از تأسیسات تولید اپل – منع شده اند.

پس از اصرار این شرکت که تقریباً همه حداقل سه روز در هفته به دفتر خود بازگردند، کار از راه دور اپل برای بسیاری از کارگران آمریکایی محل اختلاف بوده است. اما یک تیم آمریکایی وجود دارد که به طور گسترده از کار از راه دور استفاده می کند: مهندسان آمریکایی تولید را در چین مدیریت می کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از 23 می، کارمندان باید سه روز در هفته در دفتر حضور داشته باشند. این آغاز برنامه کاری موسوم به “هیبرید” اپل است. اپل فاش نکرده است که چه مدت این میز کار هیبریدی را در جای خود خواهد داشت، اما تیم کوک آن را به عنوان یک “پایلوت” توصیف کرد. این نشان می‌دهد که این ممکن است در مقطعی تغییر کند و شرکت در نهایت می‌تواند از کارکنان بخواهد که شخصاً تمام وقت به آنجا بازگردند.

این منجر به رویکرد جدیدی برای کار از راه دور شده است.

اگرچه به نظر می رسد اپل رویکرد «راه ما یا بزرگراه» را در پیش گرفته است، اما این امر می تواند هزینه قابل توجهی برای استعدادهایش داشته باشد. همین دیروز متوجه شدیم که مدیر یادگیری ماشینی این شرکت به دلیل این سیاست استعفا داده است، زیرا ظاهراً از فرصت اجازه دادن به برخی از تیم خود برای کار از راه دور محروم شده است.

کار از راه دور اپل در چین حیاتی است

ما به همه مشتریان خود می گوییم که محصولات ما برای کار از راه دور چقدر عالی هستند، اما خودمان نمی توانیم از آنها برای کار از راه دور استفاده کنیم؟

بسیاری از کارمندان از این موضوع ناراحت بودند. عامل مشترک ذکر شده تعادل بهتر کار و زندگی با حذف رفت و آمد بود، که برای بسیاری دو ساعت یا بیشتر در روز بود – زمانی که می توانستند در عوض با خانواده بگذرانند. آنها اپل را به ریاکاری متهم کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: CardMapr/پاشیدن

از آوریل این قانون حداقل دو روز در هفته بود، و در این ماه این الزام به سه روز افزایش می‌یابد – با امکان پیروی بیشتر.

اما پس از شیوع کووید-19 در اوایل سال 2020، اپل از اعزام گردان های مهندسان منصرف شد. مدل های جدید آیفون امسال یک ماه تا دو ماه دیرتر از حد معمول عرضه شدند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این گزارش در مورد جزئیات مختصر است، اما می‌گوید این رویکرد مبتنی بر ویدیو برای مثال به مهندسان آمریکایی اجازه می‌دهد تا از راه دور پیمانکاران محلی را در فرآیند مونتاژ نمونه اولیه آیفون راهنمایی کنند.

طبق پوسترهایی از United Airlines Holdings که در سال 2019 در توییتر منتشر شد و در آن زمان توسط شرکت هواپیمایی تأیید شد، اپل روزانه 50 صندلی در کلاس تجاری بین سانفرانسیسکو و فرودگاه پودونگ در شانگهای رزرو می کرد. این مسیر 35 میلیون دلار از درآمد سالانه یونایتد را به خود اختصاص داده است.

مهندسان اپل از ترکیبی از ویدیوی زنده و واقعیت افزوده استفاده می‌کنند و آی‌پدها دستگاه اصلی مورد استفاده…

زمینه