با کمک سیری، برنامه الکسا آیفون می‌تواند به صورت هندزفری کار کند

در بریتانیا، آمازون با NHS برای ارائه پاسخ‌های رسمی به سوالات مرتبط با سلامت شریک می‌شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای دریافت این ویژگی، ابتدا باید برنامه را به روز کنید. در مرحله بعد، این گزینه را خواهید داشت که تشخیص هندزفری را فعال کنید، در حالی که یک تنظیم جدید به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید. برای استفاده، قفل گوشی باید با باز بودن اپلیکیشن الکسا باز شود. این ویژگی طی چند روز آینده به سراسر جهان می رسد، اما طبق معمول، ممکن است مدتی طول بکشد تا به منطقه شما برسد.

نکته مهم این است که البته نمی توانید از ابتدا به برنامه الکسا بگویید که باز شود. اما شما می توان به سیری بگویید این کار را انجام دهد. بنابراین، “Hey Siri، برنامه الکسا را ​​باز کنید” و سپس “الکسا، [do whatever]اگر بخواهید الکسا فقط یک کار را انجام دهد کمی سخت است، اما اگر بخواهید یک سری از دستورات الکسا را ​​صادر کنید، مانند افزودن چیزهایی به لیست خرید، کمی سخت است.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

دستیار الکسا همیشه روی برنامه کار می کرد، اما تا به حال برای کنترل صدا باید روی دکمه الکسا در نوار کنترل پایین ضربه می زد. اکنون با فعال شدن برنامه به طور خودکار فعال می شود. پس از بیان کلمه wake، یک نوار آبی ظاهر می شود که نشان می دهد الکسا درخواست شما را از طریق ابر پردازش می کند.

اکنون می توان از اپلیکیشن الکسا آیفون به صورت هندزفری استفاده کرد، اگرچه برای انجام این کار به کمک کمی از سیری نیاز دارد…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

صفحه کلید مک لاجیتک


وزیر بهداشت دولت در بیانیه‌ای گفت که او ترجیح می‌دهد کاربران بتوانند به‌راحتی به اطلاعات رسمی دسترسی داشته باشند تا «نوعی چیزهای جعلی که در اینترنت ظاهر می‌شوند و به‌طور تصادفی در الگوریتم‌ها قرار می‌گیرند».

عکس: راهنمای تام

همیشه کمی طعنه آمیز بود که می توانستید از کلمه wake “Alexa” برای فعال کردن بلندگوهای Echo و سایر دستگاه های مجهز به الکسا استفاده کنید، در حالی که برنامه iPhone از شما می خواست که یک دکمه را برای صدور فرمان فشار دهید. vocal. Engadget گزارش هایی که در آخرین نسخه برنامه رایگان رفع شده است.