بحث یادگیری ماشین اپل بر مزایای دسترسی متمرکز است

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

او ادامه داد: ما معتقدیم که بهترین محصولات جهان باید نیازهای همه را برآورده کند. «دسترس‌پذیری یکی از ارزش‌های اصلی ما و بخش مهمی از همه محصولات است. ما متعهد به ساخت محصولاتی هستیم که واقعاً برای همه مفید باشد.

برای پشتیبانی از کاربرانی که تحرک کمتری دارند، اپل در حال معرفی یک ویژگی دسترسی انقلابی جدید برای اپل واچ است. AssistiveTouch for watchOS به کاربرانی که در قسمت بالایی بدن تفاوت دارند اجازه می دهد تا از مزایای اپل واچ بدون نیاز به لمس صفحه نمایش یا کنترل ها لذت ببرند.

اپل واچ با استفاده از حسگرهای حرکتی داخلی مانند ژیروسکوپ و شتاب‌سنج، و همچنین حسگر اپتیکال ضربان قلب و یادگیری ماشینی روی دستگاه، می‌تواند تفاوت‌های ظریف را در حرکت و حرکت ماهیچه‌ها تشخیص دهد. فعالیت تاندون، که به کاربران اجازه می‌دهد مکان‌نما را حرکت دهند. روی صفحه از طریق یک سری حرکات دست، مانند نیشگون گرفتن یا فشردن. AssistiveTouch در اپل واچ پاسخگویی به تماس‌های دریافتی، کنترل یک نشانگر حرکتی روی صفحه و دسترسی به مرکز اعلان، مرکز کنترل و موارد دیگر را برای مشتریانی که دارای تفاوت اندام هستند، آسان‌تر می‌کند.

او گفت که از یادگیری ماشین در دستگاه استفاده می کند.

گزارش NPR:

Ge Yue، معاون اپل و مدیر کل اپل چین بزرگ، سخنرانی اصلی خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی 2022 در شانگهای ایراد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


او گفت: “یادگیری ماشین نقش مهمی ایفا می کند” به این امید که اپل بتواند محصولاتش “به مردم کمک کند تا نوآوری کنند و خلق کنند و پشتیبانی مورد نیازشان را در زندگی روزمره ارائه کنند.”

اپل دسترسی را یکی از ارزش‌های اصلی این شرکت می‌داند و فناوری آن می‌تواند تغییرات زیادی در زندگی افراد دارای معلولیت ایجاد کند. یکی از خوانندگان اوایل امسال در مورد چیزهای کوچکی که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند صحبت کرد.

این شرکت تصمیم گرفت این فناوری را از طریق ویژگی‌های دسترسی در Apple Watch و AirPods Pro نشان دهد […]

دیگران این نکته را تکرار کردند: ویژگی‌های دسترسی ممکن است در درجه اول برای افراد دارای معلولیت هدف قرار گیرد، اما اغلب می‌تواند برای مخاطبان بسیار گسترده‌تری مفید باشد.

او گفت: “ما می دانیم که یادگیری ماشینی می تواند به کاربران دارای معلولیت کمک کند تا استقلال و راحتی داشته باشند، از جمله افراد کم بینا، کم شنوایی، افراد دارای ناتوانی جسمی و حرکتی، و افراد دارای معلولیت. شناختی.”

من همیشه فکر می‌کردم استفاده از سیری در آیفون‌ها دیوانه‌کننده است، سال‌ها کاربران می‌توانند با گفتن «Hey Siri, call…» تماس برقرار کنند، اما تا کنون هیچ فرمان «Hey Siri، پایان تماس» وجود نداشته است. این منجر به ناامیدی روزانه زیادی شد زیرا نمی توانم دکمه قرمز روی صفحه آیفون را فشار دهم تا تماس تلفنی را قطع کنم، که باعث شد برای آن کمپین کنم. من واقعا خوشحالم که اپل گوش داد و تناقض موجود در iOS 16 را حل کرد! امیدوارم برای هر کسی که دست پر است نیز مفید باشد.

او همچنین با بیان اینکه «کاوش ما در زمینه سلامتی تازه شروع شده است»، می‌گوید که اپل معتقد است «یادگیری ماشین و فناوری حسگر پتانسیل نامحدودی برای ارائه بینش سلامتی و تشویق سبک زندگی سالم دارند».

این ویژگی یادگیری ماشینی روی دستگاه را با داده‌های حسگرهای داخلی اپل واچ ترکیب می‌کند تا به تشخیص تفاوت‌های ظریف در حرکت ماهیچه‌ها و فعالیت تاندون‌ها کمک کند و ضربه زدن روی صفحه نمایش را جایگزین کند.»

عکس: Xu Haiwei/Unsplash

اپل در یک گردهمایی جهانی هوش مصنوعی سخنرانی نادری ایراد کرد زیرا معاون رئیس جمهور Ge Yue تصمیم گرفت بر روی یادگیری ماشینی در ویژگی های دسترسی تمرکز کند. […]

پروژه‌های یادگیری ماشین اپل تقریباً همه جنبه‌های کسب‌وکار این شرکت را پوشش می‌دهند، اما در یک سخنرانی جدید در کنفرانس هوش مصنوعی، یکی از مدیران ارشد به طور خاص در مورد مزایای دسترسی و سلامت صحبت کرد.

Ge Yue می‌گوید اپل همچنین یادگیری ماشینی را دارای پتانسیل عظیمی برای ویژگی‌های سلامت آینده می‌داند.

Ge Yue ویژگی Assistive Touch در اپل واچ را مثال زد که این شرکت سال گذشته در کنار ردیابی چشم در iPad معرفی کرد.