بخشی از تولید آی‌پد به ویتنام منتقل می‌شود

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اما به دلیل رویکرد چین به همه‌گیری، اوضاع بسیار بدتر شده است. در حالی که اکثر کشورها پذیرفته اند که ما باید کم و بیش با کووید-19 زندگی کنیم، چین سیاست ریشه کنی کامل را انتخاب کرده است. دولت حتی به تعداد معدودی از موارد با تعطیلی در سطح شهر واکنش نشان داده است (اگرچه اکنون به نظر می رسد که رویکرد خود را تا حدودی ملایم کرده است و نیاز به ایجاد تعادل بین کنترل عفونت با واقعیت های اقتصادی را تایید می کند).

به گزارش نیکی آسیا، اپل برای اولین بار در تاریخ، برخی از تولیدات آی‌پد خود را به خارج از چین منتقل می‌کند و آن را به ویتنام منتقل می‌کند، پس از اینکه قرنطینه‌های شدید COVID در شانگهای و اطراف آن به ماه‌ها اختلال در زنجیره تامین منجر شد. […]

این سایت گزارش می دهد که اپل اکنون از تامین کنندگان خواسته است تا قطعات کافی را برای رفع قطعی های آینده تا دو ماه ذخیره کنند.

اپل در حال حاضر AirPods ساخت ویتنام دارد و همچنین در حال آماده سازی برای تولید iPad در هند است.

تامین کنندگان دعوت به سهام قطعات

با این حال، طبق گزارش ها، فروشندگان نگران هستند که اپل تمام خطرات را به آنها منتقل کند.

عکس: دانیل رومرو/پاشیدن

اپل اغلب از اندازه و نفوذ خود برای تحمیل شرایط سخت بر فروشندگان استفاده می‌کند، بنابراین بی‌موقع نیست که این شرکت از آنها بخواهد پولی را بدون هیچ تضمینی برای بازپرداخت آن خرج کنند. با توجه به اینکه اپل چندین تامین کننده برای اکثر قطعات دارد، این یک ریسک خاص است، بنابراین اگر غول کوپرتینویی بتواند قیمت های بهتری نسبت به اقلام ذخیره شده آنها داشته باشد، ممکن است شرکت ها را پشت سر بگذارند.

برای محافظت بیشتر در برابر اختلالات زنجیره تامین، اپل همچنین از تامین کنندگان خود خواسته است که قطعات اضافی مانند بردهای مدار چاپی و قطعات مکانیکی و الکترونیکی، به ویژه قطعاتی که در شانگهای و در مناطق اطراف آن ساخته شده‌اند، تهیه کنند، جایی که محدودیت‌های مرتبط با COVID منجر به ایجاد آن شده است. به کمبودها و تاخیرهای لجستیکی. . علاوه بر این، این شرکت از فروشندگان خواسته است که به سرعت برای تامین امنیت تراشه‌های خاص، به ویژه تراشه‌های مرتبط با انرژی، برای آیفون‌های آینده اقدام کنند.

همچنین به تامین کنندگان اپل گفته شده است که قطعات را در پیش بینی هر گونه اختلال بیشتر در زنجیره تامین ذخیره کنند که این موضوع باعث نگرانی برخی …

قرنطینه کووید-19 در شانگهای

به طور خاص، اپل از تامین کنندگان خارج از مناطق تحت تأثیر قرنطینه درخواست کمک می کند تا برای تامین چند ماهه قطعات برای اطمینان از تداوم عرضه در چند ماه آینده کمک کنند. به گفته منابع، این درخواست ها برای تمام خطوط تولید اپل – آیفون، آی پد، ایرپاد و مک بوک – اعمال می شود.

نیکی آسیا گزارش ها.

بسیاری از تولیدات فناوری امروزی به‌موقع (JIT) اتفاق می‌افتد، جایی که اجزا در زمان نیاز به دست می‌رسند، نه قبل از آن. مقرون به صرفه است، زیرا از نیاز به ذخیره و جابجایی اشیا در یک کارخانه جلوگیری می کند، اما خطرات JIT توسط همه گیری پررنگ شده است.

BYD چین، مونتاژ کننده پیشرو آی پد، به اپل در ایجاد خطوط تولید در ویتنام کمک کرده است و به گفته افراد مطلع، ممکن است به زودی تولید تعداد کمی از تبلت های نمادین را در آنجا آغاز کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

شانگهای – یک مرکز تولیدی بزرگ برای اپل و سایر شرکت‌های فناوری – به‌ویژه ضربه سختی خورده است. طبق گزارش ها، آمادگی تولید آیفون 14 در حال حاضر سه هفته عقب افتاده است و آیفون 14 مکس نیز از آن جدا شده است.

بخشی از تولید آی‌پد به ویتنام منتقل شد

به گفته منابع، با توجه به اینکه نشانه‌هایی از کند شدن تقاضا برای لوازم الکترونیکی مصرفی در بحبوحه تورم و افزایش هزینه‌های انرژی وجود دارد، برای هر فروشنده فناوری خطرناک است که به طور کامل از درخواست اپل پیروی کند. اگر اپل از اجزای اضافی استفاده نکند، فروشندگان ممکن است در نهایت با این کیف دست پیدا کنند.

قرنطینه‌های شانگهای COVID-19 باعث اختلال گسترده در زنجیره تامین اپل در چین شده است و ظاهراً این شرکت با انتقال برخی از تولیدات iPad به ویتنام واکنش نشان داده است – اولین باری که این کار را انجام داد.

کمبود جهانی تراشه قبلاً مشکلاتی را برای اپل ایجاد کرده بود زیرا علیرغم طراحی و ساخت پردازنده‌های خود، هنوز به تراشه‌های معمولی مانند درایورهای نمایشگر و تراشه‌های مدیریت انرژی متکی است. این نوع کک ها هستند که بیشترین ضربه را خورده اند.