برخی از آیفون 12 و آیفون 13 گزارش می دهند که iOS 15 سیستم های هندزفری بلوتوث داخلی را خراب می کند

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

کاربری می گوید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یکی از کاربران حتی تا آنجا پیش رفت که به دلیل مشکل قطع شدن تماس بلوتوث، آیفون را “غیرقابل استفاده برای تماس در ماشین من” خواند:

به نظر می‌رسد این مشکل عمدتاً بر رانندگان خودرو و کامیون تویوتا تأثیر می‌گذارد و از زمان انتشار iOS 15 و iOS 15.1 شروع شد و حتی در نسخه‌های جدیدتر iOS مانند iOS 15.1.1 نیز وجود دارد. گزارش‌های کمی از رانندگان خودروهای آئودی و ولوو وجود دارد، اما به نظر می‌رسد این شکایات به اندازه مشکلاتی که رانندگان تویوتا با آن مواجه هستند گسترده نیست.

به نظر نمی‌رسد که CarPlay بر خلاف باگ‌های قبلی داخل خودرو که کاربران آیفون را تحت تأثیر قرار می‌داد، نقشی در این باگ بازی کند. در واقع، به نظر می‌رسد این مشکل عمدتاً بر خودروهای بدون CarPlay تأثیر می‌گذارد، زیرا کاربران مجبور می‌شوند به جای آن از سیستم داخل خودروی سازنده خودرو استفاده کنند.

Toyota نامیده می شود و آنها هیچ نوع وضوحی برای مشکل ندارند زیرا برنامه آنها حتی به درستی کار نمی کند. اگر درست خوانده باشم، اکثر مردم اینجا تویوتاهای قدیمی بدون کارپلی دارند. در حال حاضر مطمئن نیستم که آیا این مشکل آیفون 13 است یا مشکل تویوتا. آیفون X من هم عالی کار کرد.

آیا برای جفت کردن آیفون دارای iOS 15 یا بالاتر با سیستم هندزفری بلوتوث خودرو مشکل داشته اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تعداد فزاینده ای از کاربران آیفون که از iOS 15.1 استفاده می کنند، مشکلات اتصال با سیستم های هندزفری بلوتوث را در خودروها گزارش می کنند. آ نخ روی ساپورت اپل این تالارها شامل شکایات تعدادی از کاربران آیفون 12 و آیفون 13 به همراه چند اصلاح بالقوه است که هیچکدام دائمی به نظر نمی رسند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیفون برای تماس در ماشین من غیر قابل استفاده است، که واقعا خسته کننده است. امیدوارم کسی چنین چیزی را دیده باشد و راه حل/راه حلی داشته باشد. یا شاید برای توسعه دهندگان اتفاق بیفتد و آنها بتوانند سعی کنند مشکل را برطرف کنند.