برخی از بهترین بازی‌های اپل آرکید برای امتحان در سال 2022

[ad_1]

چه تازه خریده باشید M1 iPad Air، iPhoneSEیا یکی دیگر از محصولات اپل با صفحه نمایش، احتمالاً سه ماه آزمایشی رایگان از Apple Arcade دریافت کرده اید. اگر فقط به امتحان این سرویس بازی فکر می کنید یا قصد دارید به آن بازگردید، در اینجا برخی از بهترین بازی هایی وجود دارد که می توانید در حال حاضر از آنها لذت ببرید.

Apple Arcade بیش از 200 بازی اصلی را ارائه می دهد. سال گذشته، اپل مجموعه ای از بازی های “کلاسیک iOS” را اضافه کرد که از طریق سرویس اشتراک خود، Angry Birds، Fruit Ninja و موارد دیگر را به زندگی جدیدی بخشید. به عنوان یکی از طرفداران Apple Arcade، در اینجا بازی هایی وجود دارد که نمی توانم از انجام آن دست بکشم.

مینی بزرگراه ها

این یک بازی Apple Arcade است که شامل ترسیم جاده هایی است که از یک شهر در حال رشد پشتیبانی می کنند. همانطور که توسعه‌دهنده بازی می‌گوید، «یک شبکه جاده‌ای، یک جاده در یک زمان، برای ایجاد یک کلان شهر شلوغ بسازید. شهر خود را دوباره طراحی کنید تا ترافیک جریان داشته باشد و ارتقاها را به دقت مدیریت کنید تا تقاضای در حال تغییر را برآورده کنید. »

اما چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار می دهد این است که برنامه همیشه توسط توسعه دهندگان به روز می شود. یک حالت چالش جدید، نقشه های بیشتر از همیشه، و حتی گزینه های جدید و بهبود یافته برای کوررنگ وجود دارد. می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

ماجراجویی آلتو: روح کوه

Alto's Adventure: The Spirit of the Mountain آورده شده است.

برای کسانی که عاشق ماجراجویی های Alto هستند، توسعه دهنده Snowman به تازگی نسخه بازسازی شده اولین بازی را برای Apple Arcades منتشر کرده است. با پیوستن به آلتو و دوستانش در این اودیسه بی پایان اسنوبورد، بازیکنان موجود و جدید این فرصت را خواهند داشت که لاماهای فراری را نجات دهند، پشت بام ها را بشکنند و از شکاف های وحشتناک بپرند، همه اینها در حالی که با شجاعت در برابر عناصر همیشه در حال تغییر و جست و جوی اسرار پنهان شده می گردند. در داخل. کوه.

این بازی دارای 20 هدف جدید علاوه بر موارد اصلی، مجموعه ای جدید از مناظر هرگز دیده نشده و تمام زیبایی های گیم پلی همراه با نورپردازی و افکت های آب و هوایی کاملا پویا است. می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

چرخ سنگ زنی

Grindstone شبیه بازی Apple Arcade من شبیه به Candy Crush است. من نمی توانم از مراحل اعتیادآور، افزایش دشواری بین سطوح و به روز رسانی های بی پایان با محتوای بیشتر برای کاوش سیر شوم.

Grindstone یک بازی نبرد شمشیر پازل است. کاربران می توانند اسلحه ها، معجون ها و موارد دیگر را در این عنوان Apple Arcade انتخاب کنند:

به مهارت‌های پازل تیز و تیغه‌های تیزتر نیاز دارید تا راه خود را از میان انبوه کریپ‌های تشنه به خون ساکن در سیاه‌چال‌های گریندستون بشکنید. با رئیس‌ها بجنگید، منابع را غارت کنید، نقشه‌های گمشده‌ای را برای تجهیزات قدرتمند کشف کنید، همه اینها در حالی که جرات دشمنان فانی خود را شکافتید! در حال حاضر با بیش از 200 سطح از جنون نبرد پازل شدید!

می توانید آن را دانلود کنید اینجا.

جشن بدلند

اگر به مجموعه Badland علاقه دارید، قطعاً این تجربه چند نفره آنلاین را دوست خواهید داشت – که در صورت تمایل می توانید به تنهایی از آن لذت ببرید. در این بازی Apple Arcade، شما باید در چندین دنیای جدید زنده بمانید، ماشین های غول پیکر را در باس فایت ها سرنگون کنید، برای حل پازل های چند نفره همکاری کنید، غلت بزنید، پرواز کنید، شنا کنید و در دنیای سرسبز Badland شیرجه بزنید و به نجات کلون ها کمک کنید.

از آنجایی که من به تازگی بازی آن را شروع کرده ام، باید بگویم که از تجربه دوباره یک بازی Badland خوشحال شدم. با دسترسی آسان به کنترل ها و پست های بازرسی مکرر، همه کاربران می توانند با این عنوان اوقات خوشی را سپری کنند. می توانید بازی را دانلود کنید اینجا.

Monument Valley 2+

فرنچایز دیگری که همیشه دوست داشتم Monument Valley بود. داشتن فرصتی برای بازدید مجدد از یکی از بهترین عناوین ساخته شده برای iOS شگفت انگیز است. این سفر مادر و کودک را از طریق معماری جادویی آغاز کنید، مسیرهای توهم را کشف کنید و محیط های خیره کننده را کشف کنید و در عین حال معماری را دستکاری کنید تا آنها را در مسیر خود راهنمایی کنید.

چه از زمانی که این بازی را بازی کرده اید، چه برای اولین بار آن را تجربه می کنید، این یکی از عناوین Apple Arcade است که باید امتحان کنید. می توانید آن را دانلود کنید اینجا.

نتیجه گیری از Apple Arcade

apple arcade controllers

بیش از 200 بازی در Apple Arcade موجود است، اینها فقط پنج عنوان از عناوینی هستند که اخیراً از آنها لذت برده ام.

تجربه شما از Apple Arcade تاکنون چیست، عناوین مورد علاقه شما چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی