برخی از کاربران آیفون 13 مشکلات صفحه نمایش صورتی را گزارش می کنند، اپل می گوید که این یک باگ نرم افزاری است

مربوط:

دیگری نوشت:

آیا قبلا با این مشکل مواجه شده اید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

در حالی که برخی از مشتریان توانستند یک آیفون 13 جدید تهیه کنند، برخی دیگر چندان خوش شانس نبودند، زیرا اپل گفت که این فقط یک باگ نرم افزاری است. با خواندن گزارش‌ها، نمی‌توان دلیلی برای این اتفاق پیدا کرد، اگرچه به نظر می‌رسد محدود به سری آیفون 13 است. یکی از کاربران در ماه دسامبر نوشت:

باتری گوشی من عجیب عمل می کرد و همچنان یخ می زد، بنابراین آن را روشن کردم و همچنین صورتی فیلتر شد. 13 برای.

طبق این پست، اپل به کاربران توصیه می کند که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و آخرین به روز رسانی موجود را نصب کنند تا ناسازگاری نسخه برنامه و نسخه iOS را رد کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چندین کاربر هنگام استفاده از آیفون 13 مشکل صورتی تصادفی صفحه نمایش را گزارش می کنند که استفاده از تلفن را بدون راه اندازی مجدد غیرممکن می کند. در یک انجمن گفتگوی اپلیک کاربر در ماه اکتبر پستی منتشر کرد که صفحه نمایش آیفون 13 پرو او صورتی شد و به طور تصادفی خراب شد.

منم موقع عکس گرفتن همین مشکل رو داشتم و صفحه یخ زد، صورتی شد و دوباره راه اندازی شد. آنها با نام Apple Support، عیب یابی را اجرا کردند و گفتند مشکلی وجود ندارد. بنابراین من آن را نگه می دارم تا زمانی که دوباره تکرار شود یا دائماً اتفاق بیفتد. اگر اینطور است، من آن را پس می‌دهم چون همین دیروز آن را دریافت کردم.

این اتفاق روز گذشته در ماشین برای من افتاد. چند خیابان آن طرفتر جی پی اس من قبل از آن بود تا اینکه دوباره روشنش کردم. در طول چرخه، افزایش یافت. از آن زمان خوب است.

با تعویض آیفون، چندین کاربر دیگر شروع به گزارش این مشکل در چند هفته و چند ماه آینده کردند.

سپس، در Redditکاربران بیشتری همین مشکل را در مورد آیفون 13 خود گزارش کردند. یکی گفت:

در حال حاضر، iOS 15.3 RC به رفع اشکال صفحه صورتی اشاره ای نمی کند. همچنین تا حدودی گیج کننده است، زیرا برخی از این گزارش ها برای اولین بار در جریان عرضه اولیه آیفون 13 ظاهر شدند.

ما با این وضعیت متوجه هیچ مشکل مرتبطی در سخت افزار دستگاه ها نشده ایم [pink screen] زمانی ایجاد می شود که سیستم قفل است.

با این همه گزارش، وبلاگ خلبانان من متوجه شد که اپل در آخر هفته بیانیه ای را در شبکه اجتماعی Weibo ارائه کرده است. در واقع، بیشتر موارد ظاهراً از چین می آیند. این شرکت گفت:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی