بررسی‌های اولیه Apple Arcade بازی‌ها و ارزش آن‌ها را ستایش می‌کنند

قابل مشروب کردن برخی از بازی‌هایی را که می‌توانستند از طریق Apple Arcade امتحان کنند، شامل Where Cards Fall، Skate City، Shinsekai Into the Depths، Overland، Sneaky Sasquatch، Spek و غیره را شرح دادند.

مطمئناً، 9to5Mac ماه گذشته دست خود را با Apple Arcade روی مک کثیف کرد، اما برخی چیزها از آن زمان تغییر کرده است.

لبه کاتالوگ راه اندازی اولیه را به عنوان ترکیبی از استودیوهای شناخته شده بازی و توسعه دهندگان مستقل توصیف می کند که “به طرز شگفت آوری عالی است”. او همچنین خاطرنشان می‌کند که نسخه نمایشی زنده هفته گذشته در مقایسه با آنچه واقعاً در دسترس است، «بی‌خوش» بود:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

رقیب سست اسپایک


[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

اپل آرکید در اواخر این هفته، زمانی که iOS 13 در 19 سپتامبر عمومی شود، رسما راه اندازی می شود. قبل از آن، اولین آزمایش‌ها و بررسی‌های عملی Apple Arcade وارد شده‌اند – و بسیار مثبت هستند.

البته ساده ترین راه برای حل این مشکل استفاده است یک ایکس باکس یا کنترلر پلی استیشن برای Apple Arcade، که در iOS 13 و iPadOS 13 پشتیبانی می‌شود. در مورد خود بازی‌ها، Gizmodo می‌گوید “آنها واقعا سرگرم کننده هستند.”

CBS برخی از بازی های اولیه را تحسین می کند:

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

هر بار که یک بازی را بارگذاری می‌کردم، با صفحه‌نمایش آرکید نارنجی و سفید مواجه می‌شدم، سپس وارد مرکز بازی اپل می‌شدم، که به نظر می‌رسد حداقل در یک نمونه، «Arcade Player 6» آمار بازیکنان را مدیریت می‌کند. با این حال، هیچ چیزی در هیچ یک از تجربه های بازی وجود نداشت که به من یادآوری کند که در Apple Arcade بودم.

Gizmodo برای Apple Arcade تحسین زیادی داشت، اما اشاره کرد که تجربه iPad به دلیل اندازه دستگاه بسیار دست و پا گیر است:

“عناوین ترکیبی جالب از استودیوهای بزرگ بازی و توسعه دهندگان مستقل هستند. اما این یک ترکیب شگفت‌آور عمیق است که فراتر از اولین صحنه‌های بی‌درخشش است. همکار من دیتر بون باید برخی از بازی های آینده را امتحان کند و برداشت او این است: “همه بازی ها خوب هستند.” حتی همین قورباغه این بازی بیش از آنچه تصور می‌شد در آن وجود دارد. این توسط Q-Games ساخته شده است که قبلا ساخته شده بود هیولاهای آشغال پیکسلو این تقریباً گویای کل آشکار شدن Arcade است: در ابتدا بی‌درخشش، تا زمانی که نزدیک‌تر نگاه کنید و ببینید که چیزهای زیادی در جریان است.

آیا قصد دارید پس از دیدن این نقدها و ویدیوها در Apple Arcade مشترک شوید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

رشته زندگی تجربه کاربری را شرح می دهد:

شربت موبایل Seaky Sasquatch را به عنوان دارای پتانسیل برای “تبدیل شدن به گذرگاه حیوانات بازی های موبایل” توصیف می کند.

«از اولین دسته از بازی‌های Apple Arcade که امتحان کردم، دو بازی مورد علاقه من در هیچ یک از این دو بازی قرار نگرفتند. جایی که کارت ها می افتند از دسته‌هایی از کارت‌های بازی برای حل پازل‌ها استفاده می‌کند، در حالی که Overland مانند یک بازی استراتژی مینیاتوری رومیزی روی کارت بازی می‌کند. گیمرهای کنسول Oceanhorn 2 را انتخاب خواهند کرد، یک ماجراجویی سه بعدی مانند Zelda بسیار جذاب که می تواند در هر کنسول بازی فعلی جای بگیرد.

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که کدام بازی ها در روز راه اندازی این پنجشنبه از طریق Apple Arcade در دسترس خواهند بود. با این حال، بسیاری از منتقدان از مجموعه عناوین و همچنین ارزش ماهانه 4.99 دلار راضی به نظر می رسند.

“به طور کلی، اکثر بازی‌ها روی iPad بسیار سخت بودند. تعداد زیادی از بازی‌ها دوست دارند از خود دستگاه برای تقلید از یک کنترلر هنگام بازی در دستگاه‌های دارای قابلیت لمسی استفاده کنند. با تلفنی کار می‌کند که تقریباً به اندازه یک کنترلر است. از سونی یا مایکروسافت، اما استفاده از iPad به عنوان یک کنترلر غول پیکر واقعا ناراحت کننده بود.