بررسی آيفون SE 2022 ؛ ارزان‌ترین راه برای ورود به دنیای اپل گجت نیوز

نظر شما درباره بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید. تاثیر ترکیب پیکسل‌های بیشتر را می‌توان در بخش‌های مختلفی احساس کرد، اما یکی از بهترین آن‌ها توانایی ترکیب و هم سویی پیکسل‌ها برای خلق یک تصویر 12 مگاپیکسلی خواهد بود که جزئیات و کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد. اگر پیش از این تجربه استفاده از گوشی آیفون با صفحه نمایش OLED را نداشته باشید، حتما تحت تاثیر وضوح صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی، بازتولید رنگ، روان بودن و گستردگی کلی آن قرار خواهید گرفت.

  • IPhone 11 Pro Max در ابعاد 6.2 × 3.06 × 0.32 اینچ و با وزن 225.9 گرم، گوشی است که قابل دست گرفتن است و در کل با آن راحت خواهید بود.
  • با این حال اگر وضعیت بازار ایران را در نظر بگیریم، آیفون SE 2022 گزینه جذابی نیست.
  • از زمانی که اپل آیفون X را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد، کاربران از کوپرتینویی‌ها درخواست کرده‌اند که بریدگی بالای نمایشگر که با عنوان ناچ از آن یاد می‌شود را حذف کنند.
  • در این آیفون سال 2019 چیپ‌ست A13 Bionic به کار رفته که در دو مدل پیشرفته‌تر یعنی آیفون 11 پرو وآیفون 11 پرو مکسنیز حضور دارد.

در حالی‌ که جدیدترین بازی‌ های موبایل همیشه از فناوری‌ های جدید سازندگان تلفن، به طور کامل استفاده نمی‌کنند. مثلاً بازی Asphalt 9 Legends، بازی که ممکن است گاهی اوقات در برخی از گوشی‌های بالا رده اندروید به علت پردازش ضعیف خسته‌ کننده باشد، در آیفون 12 به راحتی و بدون هیچ‌ گونه لک و تیک‌های گرافیکی همراه است. با نگاهی به آزمایش دقت رنگ Delta-E، متوجه می‌شویم آیفون 12 نمره 0.29 را کسب کرد که در کمال تعجب کمی از نتیجه 0.22 آیفون 11 بدتر است.

تفاوت آیفون ۱۲ و ۱۳ پرومکس چیست؟

البته عرض این ناچ کم شده اما ارتفاع اون یکم بزرگتر شده و همین اتفاق باعث میشه موقع فیلم دیدن به صورت تمام صفحه، تصویر زیر این ناچ قراره بگیره البته اذیت کننده نیست! با کوچیک تر شدن ناچ حالا 86 درصد از پنل جلویی به نمایشگر اختصاص پیدا کرده. اسپیکر مکالمه هم از ناچ خارج شده و رفته توی حاشیه نمایشگر که میتونیم بگیم اپل تا جایی که امکان داشته پنل جلویی رو از نظر طراحی بهینه کرده! این گوشی همچنین گواهی IP68 رو داره که میتونه به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری آب مقاومت کنه.

بررسی شیائومی ردمی K50 اولترا (Xiaomi Redmi K50 Ultra) ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

تراشه A16 از ۱۶ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد که یک میلیارد از تعداد ترانزیستورهای A15 بیشتر است. اپل ادعا کرده که این تراشه از پس اجرای ۱۷ تریلیون پردازش در ثانیه بر می‌آید. این تراشه با فناوری ۴ نانومتری ساخته شده و از پردازنده گرافیکی قو‌ی‌تر و بهینه‌تری 9to5mac هم استفاده می‌کند. در تست‌هایی که روی باتری گوشی انجام دادیم که شامل، عکاسی، پخش ویدئو، بازی کردن و وب گردی می‌شد، توانستیم به رکورد ۱۳ ساعت برسیم. در واقع با یک بار شارژ کردن این گوشی می‌توانید یک روز کاری کار کنید و سپس آخر شب گوشی را شارژ کنید.

عکاسی با دوربین سلفی آیفون ۱۴ پرو مکس:

مشتریان می‌توانند پیش سفارش این محصول را از تاریخ ۷ سپتامبر (16 شهریور) شروع کرده و در نهایت آیفون 14 پرو مکس خود را از تاریخ ۱۶ سپتامبر (25 شهریور) به بعد تحویل بگیرند. و اما بهترین و بزرگترین تغییری که به وضوح در صفحه نمایش دیده می‌شود حذف بریدگی بالای آن است که با یک فضای کوچک به نام جزیره پویا جایگزین شده است. استفاده از این قابلیت برای اولین بار شاید کمی دشوار باشد اما پس از چند بار امتحان کردن به آن عادت می‌کنید. در ادامه به چند نمونه دیگر از عکس‌های ثبت شده توسط سیزدهمین فرزند اپل خواهیم پرداخت. در اینجا یکی از عکس های گرفته شده از برایانت پارک با دوربین فوق عریض iPhone 11 Pro Max پرو در مقابل گلکسی نوت 10 پلاس گذاشته شده است. همانطور که می بینید دوربین اپل تصویر گرمتر و شت رنگ طبیعی تری را به تصویر کشیده است.