بررسی آیفون ۱۳ اپل + ویدیو زومیت

آیفون ۱۳ پرو به لطف استفاده از باتری بزرگ‌تر، با ارتقای مهمی در این زمینه روبرو شد. اما با توجه به اینکه اپل هیچ اشاره‌ای به افزایش سایز باتری برای آیفون ۱۴ پرو نکرده، پس به نظر می‌رسد این مدل مانند نسل قبلی از همان 9to5mac باتری ۳۰۹۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با توجه به این موضوع، سرعت شارژ هم ظاهرا تغییری نداشته و با شارژ ۲۳ واتی روبرو خواهیم شد. این گوشی در روز ۱۴ سپتامبر معرفی شد و از تاریخ ۲۴ سپتامبر در دسترس عموم قرار گرفت.

  • حالا این صفحه نمایش را روی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هم مشاهده می‌کنیم.
  • محتوای جعبه‌ی هر دو مدل هم تغییری نکرده و با خرید آیفون ۱۴ پرو فقط با کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C روبرو می‌شوید و باید شارژر را جداگانه خریداری کنید.
  • روی این ناچ قرصی شکل حسگرهای تشخیص صورت TrueDepth را مشاهده می‌کنید که در کنار آن‌ها دوربینی با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی هم قرار گرفته که اکنون از فوکوس خودکار استفاده می‌کند.
  • می‌توانید این حالت را غیرفعال کنید یا زمان نوردهی پیشنهادی را تصحیح کنید، اما اکیداً پیشنهاد می‌کنیم تنظیماتش را تغییر ندهید تا کار خود را همانطور که صلاح می‌داند انجام دهد.
  • اگر از کاربران آیفون‌های قدیمی‌تری مثل آيفون 7 یا 8 هستید، مشکل خاصی را در هنگام استفاده از آيفون SE جدید احساس نخواهید کرد؛ اما اگر کاربر آيفون 12 مینی هستید، قطعا دلتان برای نمایشگر اولد تنگ خواهد شد.

بنابراین، در داخل این جعبه نازک و سبک، فقط آیفون ۱۳ و کابل USB-C به لایتنینگ را خواهید یافت. در تعاملات سیستم‌عامل با رابط کاربری پردازش تک هسته‌ای بسیار مهم‌تر از پردازش‌های چند هسته‌ای می‌باشد و همواره اپل تمرکز چیپست‌های گوشی خود را بر پایه همین اصل (تمرکز روی پردازش‌های تک هسته‌ای) طراحی می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، بنچمارک گوشی گیکبنچ تک هسته‌ای نیز نشان‌دهنده همین موضوع است. به جرات می‌توان گفت پردازنده 64 بیتی تویستر در حال حاضر قوی‌ترین و سریع‌ترین پردازنده فعلی بازار می‌باشد.

ابعاد صفحه نمایش iPhone SE 2022 چند اینچ است؟

اپل استفاده از آهن‌ ربا را به جنبه‌ای اساسی در طراحی آیفون 12 تبدیل کرده است. یک حلقه آهن‌ ربا به‌ صورت مرکزی در پشت آیفون 12 قرار دارد، لوازم جانبی جدید MagSafe اپل، از شارژرهای بی‌سیم و پک باتری مگ سیف گرفته تا جعبه‌ها و اتصالات کیف پول را قادر می‌سازد که به‌راحتی از آن استفاده کنند. خبر بد این است که سرعت MagSafe نسبت به شارژر سیمی 20W اپل کندتر است. در یک تست شارژ، آیفون 12 با استفاده از شارژر سریع 20 وات در عرض 28 دقیقه 50٪ پر می‌شود درحالی‌که با استفاده از شارژر 15 وات MagSafe یک ساعت طول کشید.

بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس از لحاظ سخت افزار

پیج اینستاگرام فراسیب جهت مشاهده مقالات اپلی و جشنواره ها پیج اینستاگرام فراسیب را دنبال کنید. کانال تلگرام فراسیب جهت مشاهده جدیدترین مطالب اپلی در کانال تلگرام فراسیب عضو شوید. اگر از جمله دارندگان محصولات اپل باشید، مطمئنا می‌دانید که برخی از این دیوایس‌ها حتی در سال ۲۰۲۲ هنوز به پورت لایتنینگ مجهز هستند. اگر از آن دسته کسانی هستید که همیشه با فراموشی پسورد وای فای مشکل داشته‌اید و قادر به یادآوری مجدد آن‌ها نبوده‌اید، اکنون می‌توانید با خیالی آسوده از iOS 16 استفاده کنید…

تصاویر گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس منتشر شد؛ طراحی پرچمداران بعدی سامسونگ را ورانداز کنید

طبق این اطلاعات، مدل­های پلاس و پرو مکس نمایشگر یکسانی دارند اما آیفون 14 پرو مکس لقب سنگین­ترین عضو خانواده آیفون 14 را به خود اختصاص داده­است. این مدل وزنی برابر 255 گرم خواهد داشت؛ در حالی که مدل پلاس وزن 245 گرمی و آیفون 14 و آیفون 14 پرو نیز به ترتیب وزن 173 و 215 گرمی دارند. همچنین حذف مدل مینی از سری جدید گوشی­های اپل، به خوبی نشان می­دهد که این نوع گوشی مورد استقبال چندانی واقع نشده­بود.