بررسی آیفون ۱۳ هر آنچه که باید درباره آیفون ۱۳ بدانید برتر دیجیتال

در بالا گفتیم که این قابلیت یک ویژگی لوکس است و در مقابل هم آیفون ۱۳ پرو مکس هم یکی از لوکس‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و اپل هم باید زودتر این قابلیت را اضافه می‌کرد و حالا هم برای این کار دیر شده است. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، دوربین‌ها به شما اجازه می‌دهند تا انواع مختلفی از عکس‌ها را در طیف وسیعی از سناریوها تهیه کنید. اپل با افزودن حالت‌های نور کم و شب به هر سه دوربین عقب، کار بزرگی انجام داده است و آیفون ۱۳ پرو مکس هم حالت ماکرو عالی در اختیار شما قرار می‌دهد. در حالت مذکور، هنگامی که به اشیا نزدیک می‌شوید، گوشی به طور خودکار به دوربین اولتراواید سوییچ می‌کند که نتیجه‌ای عالی در بر دارد. به نظر ما، نکته مثبت اصلی برای خرید جدیدترین گوشی آیفون، عمر باتری آن است. اپل طول عمر باتری را در آیفون ۱۲ پرو مکس را افزایش داد و در نسل جدید نیز دوباره آن را افزایش داده است که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

  • برای این‌که با آیفون ارزان جدید اپل بیشتر آشنا شوید با دیجیاتو همراه باشید.
  • تنها چیزی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که آیفون ۱۴ پرو مکس یک مدل بنفش هم رنگ دارد.
  • با یک اشاره می توانید زاویه وسیع تری را در کادر بیندازید و یا می توانید تلفن را به حالت افقی بچرخانید و نمای عریض به طور خودکار فعال می شود، که این یک اجرای هوشمند است.
  • ما اینجا هستیم تا دقیق، صریح و شفاف درباره کالاهایی که هر روز در اطرافتان می‌بینید با شما صحبت کنیم.
  • اسپیکرهای در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۴ پرو مکس به اندازه‌ای حجم صدا تولید می‌کنند که برای یک گروه کوچک از افراد مناسب خواهد بود و به راحتی فضای یک اتفاق کوچک را پر می‌کند.
  • آنچه که متفاوت است، شیشه مربع شکل جدید در گوشه بالا سمت چپ است که دو لنز اصلی و فلش را در خود جای می دهد.

به عبارت دیگر، می‌توان گفت که iPhone 14 Pro از تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای یک دستگاه قدرتمند و حرفه‌ای مانند دوربین‌های بهتر، صفحه‌نمایش برتر و جزیره پویا برخوردار است. در ادامه برای آشنایی بیشتر جدولی از مهم‌ترین مشخصات فنی iPhone 14 Pro قرار داده شده است. گوشی آیفون ۱۳، می‌تواند گزینه‌ای مناسب و بسیار بی‌نظیر برای خرید اینترنتی گوشی باشد، زیرا هم از نظر طراحی و سخت افزار و هم از نظر کارایی و کیفیت بسیار عالی است.

بررسی گوشی گوگل پیکسل 5

برای امتحان، دو بازی Alto’s Odyssey و Grid Autosport را انتخاب کردیم و به نظر می‌رسید که هر دو بازی با نرمی و عملکرد گرافیکی دقیقا یکسان با آیفون ۱۱ پرو مکس اجرا می‌شود. به لطف نرخ نوسازی اضافه شده حرکت روان‌تر و واکنش سریع‌تر و عملکرد فوق‌العاده هنگام بازی خواهید داشت؛ اما اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، تفاوت خیلی تفاوت خاصی در مقایسه با نسخه قبلی در آن ایجاد نشده است. فناوری نمایشگر ۱۲۰ هرتزی اپل ProMotion نام دارد و چندین سال است که تبلت‌های آیپد پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. جای تعجب دارد که اپل با اینکه امکان تولید این نمایشگرها را داشت؛ اما زودتر این فناوری به آیفون‌های خود اضافه نکرده بود.

دیگر بخش‌های سخت‌افزاری: سریع‌ترین چیپست موبایل

در واقع این قسمت در گوشی‌هایی مانند آیفون ایکس آر یا آیفون ایکس برآمدگی بیشتری نسبت به آیفون 11 داشت. آیفون 11 از نظر ظاهری شبیه آیفون‌هایی است که در سالیان اخیر معرفی شده‌اند وبلاگ 9to5mac.ir زیرا در جلوی آن یک نمایشگر با دو نقطه سیاه رنگ حضور یافته‌اند. در قاب پشتی اما، یک ماژول مربعی شکل به چشم می‌خورد تا دو لنز دوربین اصلی در آن جای‌گیری کرده باشند.

گوشی هوآوی

این کار می‌توانید حتی پس از پایان فیلمبرداری و زمان تدوین نیز آنطور که می‌خواهید فوکوس را تغییر دهید. پس از باتری، دومین موردی که می‌توان به عنوان دلیل اصلی خرید پرچمدار جدید آیفون دانست، دوربین آن است. با اینکه پیشرفت‌ها در اینجا فقط اصلاحاتی در دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس است؛ اما در بعضی موارد چشمگیر و کاربردی هستند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.