بررسی اولیه آیفون 14 پرو مکس iPhone 14 Pro Max؛ نگاه نزدیک به مشخصات و قابلیت‌ها تکراتو

اخیراً اعلام‌ شده که آیفون 12 می‌تواند با یک واحد 2815 میلی‌ آمپری کار کند که این مقدار تقریباً 200 میلی‌آمپر ساعت کمتر از آیفون 11 پرو می‌باشد. همچنین آیفون‌ هایی با صفحه‌ نمایش بزرگ‌تر در تست باتری، جایی که دستگاه‌ها به‌طور مداوم و از طریق مختلف مورد آزمایش قرار می‌گیرند، به‌طور شایسته‌ای عمل می‌کنند. چراکه هر زمان بیش از 11 ساعت را بسیار خوب ارزیابی می‌کنیم؛ اما زمان انجام همین تست در آیفون 12 به‌طور متوسط 8 ساعت و 25 دقیقه بود که به نظر می‌رسد کاهش چشمگیری داشته باشد. به‌ طور کلی، آیفون 12 در ردیف بالاترین سطح قیمت خود قرار دارد که مربوط به عملکرد دوربین آن است؛ اما در همه موارد بهترین نیست. مثلاً برای عکس‌ های شبانه بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که Pixel داشته باشند.

  • نمایشگر دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به نام ProMotio (که کاربران آیفون سال‌ها درخواست آن را داشتند) استفاده می‌کند.
  • IOS 15 برای اکثر آیفون‌ها عرضه می‌شود؛ بنابراین قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل فقط منحصر به آیفون ۱۳ پرو مکس نیست و می‌توانید از قابلیت‌های این سیستم‌عامل در گوشی‌های قدیمی نیز استفاده کنید.
  • بررسی مشخصات فنی آیفون 14پرو مکسبنابراین تصاویر 12 مگاپیکسلی ثبت‌شده با دوربین آیفون 14 پرو مکس واضح‌تر از تصاویر 12 مگاپیکسلی آیفون‌های نسل قبل خواهند بود.
  • برای استفاده از جدیدترین گوشی آیفون به جیبی بزرگ، هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ حجمی نیاز دارید؛ اما فراموش نکنید که با توجه به پولی که پرداخت می‌کنید، گوشی فوق‌العاده‌ای در دست خواهید گرفت.

زمانی که این حالت را روشن کنید و فیلم بگیرید، تفاوت را حس خواهید کرد. این رقم 100 دلار از آیفون معمولی گران تر و 200 دلار از آیفون 14 پرومکس ارزان تر است. تاریخ انتشار گوشی آیفون 14 پلاس 7 اکتبر ماه است و از آیفون 14 که در 16 سپتامبر عرضه می شود، دیر تر به بازار خواهد آمد. از تکنولوژی صفحه نمایش قدیمی گرفته تا عمر باتری نه چندان خوب، این آیفونی نیست که آن را به بیشتر علاقمندان پیشنهاد کنیم. با این حال ویژگی مهمی که نبودش در دوربین این دستگاه حس می‌شود، حالت شب است.

گوشی موبایل اپل مدل آیفون iPhone 13 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت

متأسفانه در خلال مراسم معرفی آیفون‌های جدید، آنچنان اشاراتی به تراشه A15 Bionic نشد و کسب اطلاعات در این زمینه، به رسانه‌های خبری واگذار شد. البته مهندسان وبلاگ 9to5mac.ir کوپرتینویی، سنسورهای مربوط به تشخیص چهره را درون این فضا قرار داده‌اند. اما کاربر امروزی به قول معروف عقلش به چشمانش است و متوجه این قبیل موارد نمی‌شود.

مشخصات ظاهری آیفون ۱۳ پرومکس:

بد نیست بدانید شرکت Meta در آخرین بروزرسانی این نرم افزار برای iOS، امکان انجام چنین کاری را… ما قصد نداریم تا اپل را به خاطر عدم بروز خلاقیت در آیفون‌‌های 2021 سرزنش کنیم. این موضوع در بررسی‌هایی که توسط اشخاص مختلف انجام شده، به صورت واضح بیان شده است. همچنین باید بدانید که استایل‌های عکاسی امکان شخصی سازی را نیز دارا هستند. به عنوان مثال در صورت انتخاب گزینه Rich contrast، قادر خواهید بود تا آیتم‌های مربوط به توناژ رنگی یا میزان گرمای تصویر را به دلخواه کم یا زیاد کنید.

به همین دلیل نمی‌توانید به آن قسمت از بازی یا منوی خاص دسترسی داشته باشید. چیپ A15 قابلیت عکاسی جدید اپل یعنی Photographic Styles را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، و این مهم‌ترین تفاوت دوربین این گوشی و نسل قبل به‌شمار می‌رود. با این حال طبق تجربه من، کیفیت عکس‌های آیفون SE جدید و نسل قبل تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و حتی پردازشگر تصویر جدید اپل نیز نمی‌تواند خروجی بهتری را از این سنسور قدیمی بگیرد. اپل به‌ندرت طراحی فیزیکی آیفون را از نسلی به نسل دیگر تغییر می‌دهد؛ بنابراین هر تغییری، هرچند کوچک، معمولاً با شور و شوق از سوی کاربران مواجه می‌شود.