بررسی ایستگاه اتصال عمودی مک بوک Brydge برای مدل های Pro و Air

داک با درگاه های ورودی هوا و خروجی کاملا غیرفعال طراحی شده است که به طرفداران مک بوک اجازه می دهد کار خود را انجام دهند. اگر در حال حاضر از مک خود بر روی میز خود استفاده می کنید، مطمئناً آن را خنک تر از آنچه در حال حاضر است می کنید. در مورد من، من از یک پایه غیرفعال استفاده می‌کردم، و در واقع کمی گرم‌تر می‌شود – اما نه به‌طور محسوس، حتی هنگام ویرایش ویدیو یا اجرای X-Plane روی یک مانیتور 49 اینچی.

Brydge MacBook Vertical Dock: قیمت گذاری و نتیجه گیری

قبل از آن، از یک پایه چوبی احمقانه استفاده می‌کردم و هر بار که مک را روی میز خود می‌گذاشتم، هر دو کابل را به‌صورت دستی وصل می‌کردم. مسلماً، چند ثانیه ای که برای انجام این کار صرف شد، رتبه بالایی در لیست مشکلات جهان اول ندارد، اما باید اعتراف کنم که من هنوز هم به راحتی فقط وارد کردن مک بوک و انجام آن را دوست دارم.

اگر در درجه اول از مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا برای راه اندازی خود استفاده می کنید، این ایستگاه اتصال مقاوم 13 پورت اتصال را ارائه می دهد. […] شما دو جک صوتی TRS، یک کارت خوان SD، یک خروجی HDMI، شش پورت USB 3.0، اترنت و دو پورت Thunderbolt 2 را خواهید یافت.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اگر پورت‌های اضافی را می‌خواهید، Brydge هنوز هم امروز شما را به شکل یک داک کاملاً خارجی پوشش می‌دهد. را پیر پروبه عنوان مثال، 11 پورت به شما می دهد.

اما یکی از چیزهایی که بیشتر از همه در مورد USB-C دوست دارم این است که امکان اتصال یک کابلی بین مک بوک پرو 16 اینچی من و هر چیزی که باید روی دسکتاپم به آن وصل شوم را می دهد. یک کابل USB-C از مانیتور من برق، ویدئو و داده را حمل می کند. تمام درایوهای اکسترنال من به مانیتور متصل هستند، پس یک کابل وصل کنید و کارم تمام است.

داک عمودی مک بوک Brydge جدیدترین تجسم چیزی است که قبلاً هنج داک بود. بریج این شرکت را در سال 2019 تصاحب کرد و از آن زمان تاکنون به توسعه مدل های جدید ادامه داده است.

تا اینکه به پهنای باند گیگابیتی رسیدیم. فقط، می دانید، زیرا او در دسترس بود. این واقعاً سرعت گیگابیتی را ارائه می دهد، اما به اتصال اترنت سیمی نیاز دارد، که به معنای کابل USB-C دوم با آداپتور اترنت است.

نصب ساده است: به سادگی با استفاده از پیچ گوشتی همراه، پایه را با دو پیچ به ایستگاه اتصال وصل کنید.

اولین مورد، که در سال 2015 امتحان کردیم، راهی برای اضافه کردن پورت ها به مک بوک است.

داک برای چهار مدل موجود است و با چندین نسل از هر کدام سازگار است:

  • مک بوک ایر 13 اینچی (2018، 2019، 2020، M1 2020)
  • مک بوک پرو 13 اینچی (2016، 2017، 2018، 2019، 2020، M1 2020)
  • مک بوک پرو 15 اینچی (2016، 2017، 2018، 2019)
  • مک بوک پرو 16 اینچی (2019)

دو درگاه عبور USB-C با جک های مربوطه در پایه ایستگاه داک وجود دارد. من فقط کابل های مانیتور و اترنت خود را به پایه داک استیشن وصل کردم و اکنون تنها کاری که انجام می دهم این است که در مک خود جابجا شده و فوراً وصل می شوم. هر دو پورت داک از سرعت کامل 40 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند، بنابراین هر چیزی که به داک وصل می‌کنید درست مانند اتصال مستقیم به مک بوک عمل می‌کند.

مفهوم ایستگاه داک لپ تاپ ده ها سال است که وجود دارد. ایده اصلی این است که شما از لپ تاپ به عنوان یک دستگاه مستقل در زمانی که موبایل هستید استفاده می کنید، سپس وقتی به میز خود برگشتید، آن را در یک ایستگاه اتصال قرار دهید و عملاً آن را به یک رایانه رومیزی تبدیل کنید. با این حال، دو دیدگاه متفاوت در مورد این ایده وجود دارد…

دو نوع مختلف داک

بنابراین، ایستگاه اتصال مک‌بوک عمودی Brydge نوع دیگری از ایستگاه‌های اتصال است. هیچ پورت اضافی ارائه نمی دهد. درعوض، راهی فوری، منظم و صرفه جویی در فضا برای اتصال فوری مک بوک خود به مانیتور در اختیار شما قرار می دهد. فقط مک بوک را داخل داک بکشید و متصل می شوید.

نگاه کنید و احساس کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

جاگذاری بدون درد است، با آستین داخلی در برابر خط و خش محافظت می‌کند و در عین حال آن را دقیقاً به جای خود هدایت می‌کند تا با سوکت‌های USB-C در پایین داک متصل شود. این شرکت همچنین یک محافظ پورت خودچسب شفاف ارائه می دهد که اگر نگران علائم هستید، می توانید آن را متصل کنید.

استفاده شده

داک مک بوک عمودی Brydge است در فروشگاه آمازون این شرکت موجود است.

قیمت اسکله 170 دلار است. از آنجایی که هیچ پورت یا ویژگی به مک شما اضافه نمی کند و فقط از زحمت وصل کردن دستی یک یا دو کابل جلوگیری می کند، قطعاً آن را در دسته «خرید لوکس» قرار می دهد. اما اگر هنوز پایه ندارید، مقداری فضای دسکتاپ را نیز آزاد می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من آن را با مک بوک پرو 16 اینچی خود تست کردم.

همانطور که از یک محصول Brydge انتظار دارید، عالی به نظر می رسد. رنگ در جایی بین نقره‌ای اپل و خاکستری فضایی قرار می‌گیرد، بنابراین باید با مک‌بوک‌های هر رنگ خوب به نظر برسد. دارای روکش بافت خشن است. شاسی فلزی جامد به این معنی است که روی میز شما محکم می ماند و پایه چیزی برای تکیه دادن در هنگام بلند کردن مک بوک خود از داک فراهم می کند.

اسکله همچنین چه از طرفین و چه از انتها به انتها، عالی به نظر می رسد. در کنار، یک لوگوی نسبتاً ظریف Brydge وجود دارد. در پایان، یک Y حتی ظریف تر.

فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا ارزشش را دارد یا خیر، اما باید بگویم که این تجربه بسیار خوبی است. برای من، این آخرین قطعه از راه اندازی تقریباً عالی دسکتاپ من است.

اگر از MacBook شما به طور غیرعادی زیاد استفاده می‌شود و می‌خواهید یک ذره عملکرد داشته باشید، تجربه من نشان می‌دهد که برای خنک‌سازی بهینه، از پایه افقی غیرفعال که تمام سطح مک‌بوک را در معرض دید قرار می‌دهد، بهتر خواهید بود. اما برای استفاده من، حتی هنگام ویرایش یک ویدیوی 4K در فاینال کات پرو، مشکلی وجود نداشت.