بررسی: ایستگاه پایه Nomad Mini با پشتیبانی آیفون MagSafe

[ad_1]

پاییز امسال عشایری انواع لوازم جانبی رده بالای آیفون، از جمله به روز رسانی را راه اندازی کرد مینی ایستگاه پایه با MagSafe سازگاری ما شارژر بی سیم مغناطیسی چرمی و آلومینیومی و برخی از قاب های جدید آیفون 13 نومد را آزمایش کرده ایم، تمام جزئیات را در زیر بررسی کنید.

مینی ایستگاه پایه با سازگاری MagSafe

مواد و ساخت

جای تعجب نیست زیرا جدید است مینی ایستگاه پایه آن را با مواد درجه یک میخکوب می کند و ساختاری ایجاد می کند.

روکش چرم منعطف در بالا با آلومینیوم مشکی مات تمیز به عنوان یک پایه محکم وجود دارد. دو پایه لاستیکی برای گرفتن بیشتر در تمام عرض پایین قرار می گیرند.

در جلو دارای یک LED وضعیت هوشمند است که بر اساس سنسور نور محیط در نور کم کم نور می شود. Base Station Mini از طریق USB-C (شامل کابل، منبع تغذیه جداگانه) تغذیه می شود.

این شارژر تا 7.5 وات برای آیفون و حداکثر 15 وات برای سایر گوشی های هوشمند ارائه می دهد. Nomad شامل دو سال گارانتی محصولات خود می باشد.

آیفون 12 پرو در Nomad Base Station Mini

استفاده شده

من واقعاً طراحی و احساس کلی را دوست دارم مینی ایستگاه پایه. تمیز، مینیمال و کم اهمیت است. طراحی جمع و جور به این معنی است که می توانید آن را تقریباً در هر فضایی، از دفتر، اتاق خواب، تا آشپزخانه، استفاده کنید یا به راحتی آن را با خود همراه داشته باشید.

من کیفیت Nomad و توجه به جزئیات را در حد اپل می بینم. چند مثال: چرم باکیفیت بسیار نرم است (و همچنین دارای بالشتک است)، از یک پایه آلومینیومی جامد استفاده می‌کند، یک سنسور نور محیط مفید وجود دارد تا چراغ وضعیت LED شما را در شب اذیت نکند، و 2 متری (6.56 فوت) ) کابل دارای نمای بیرونی نایلونی بافته شده بادوام است تا در آزمون زمان مقاومت کند.

آهنرباهای سازگار MagSafe ارتقای ارزشمندی را نسبت به نسخه قدیمی Base Station Mini ارائه می دهند و مطمئناً قرار دادن آیفون 12 یا 13 خود را دقیقاً در جایی که باید باشد آسان می کنند.

تنها انتقاد من به ایستگاه پایه این است که اتصال مغناطیسی با آیفون 12 راحت تر از آیفون 13 ایجاد می شود. این به این دلیل است که برآمدگی بزرگتر دوربین تداخل کمی با آیفون 13 ایجاد می کند. آیفون 13 پرو من.

آیفون 13 پرو در Nomad Base Station Mini

اگر آیفون 13 پرو مکس دارید، مشکلی نخواهد بود. اما این مورد برای 13 mini، 13 و 13 Pro خواهد بود. Nomad همچنین اشاره می کند که آهنرباهای استفاده شده در Base Station Mini عمدا ضعیف تر از MagSafe رسمی هستند.

آخرین چیزی که باید در نظر داشته باشید، باید آداپتور برق 20 یا 30 واتی USB-C خود را تهیه کنید زیرا در جعبه آن را ندارید.

به طور کلی، به نظر من این یک شارژر بی سیم شیک و باکیفیت است. را مینی ایستگاه پایه با تراز مغناطیسی به طور مستقیم از Nomad در دسترس است قیمت 69.99 دلار.

جدیدترین لوازم جانبی آیفون 13 از Nomad

ما همچنین قاب‌های جدید Nomad iPhone 13 را با MagSafe، از جمله قاب‌های آیفون 13، در اختیار گرفته‌ایم کیف چرمی مدرن و کیس ورزشی.

قاب‌های چرمی مدرن تیز به نظر می‌رسند و بسیار خوب ساخته شده‌اند، اما من ممکن است کیف اسپرت را با کناره‌های لاستیکی دندانه دار، دکمه‌های فلزی و طراحی تمیز ترجیح دهم.

همه جدید قاب های Nomad MagSafe همچنین دارای یک کارت ویزیت دیجیتال یکپارچه منظم که توسط آن طراحی شده است ترکیدن.

سایر لوازم جانبی جدید عبارتند از پوست چرمی برای کسانی که می‌خواهند چیزهای فوق‌العاده مینیمال و Nomad iPhone Tempered Glass را حفظ کنند محافظ صفحه.

در بررسی کامل ما در اینجا نگاهی دقیق‌تر به پوسته چرمی و محافظ صفحه نمایش Nomad در دسترس برای آیفون 12 و 13 داشته باشید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی