بررسی تصفیه آب خانگی و معرفی انواع آنها – مجله زرین

اگر در آشپزخانه خود فضای محدودی دارید ، در این صورت یک سیستم اسمز معکوس به درهم و برهمی فضا می افزاید ، توصیه می شود از فضای زیر سینک استفاده کنید زیرا هم لوله کشی و اتصالات راحت تر بود و هم میتوانید از مجرای فاضلاب سینک ظرف شویی کمک بگیرید. برای این کار از یک فیلتر ماورا بنفش استفاده می شود تا بر ساختار میکروارگانیسم های آب اثر بگذارد و مانع از رشد آن ها شود تا ویروس کشی کاملی در آب انجام شود. نانوفیلتراسیون : این دسته از ممبران ها به این دلیل که کمتر از 10 نانومتر قطر دارند از دو مورد قبلی می توانند در دستگاه تصفیه آب صنعتی کارایی بیشتری داشته باشند.

انواع دستگاه تصفیه آب بقیه صنعت به Kemflo غبطه می خورد ، زیرا به غیر از حضور در نمایشگاه تصفیه آب شانگهای Aquatech ، به ندرت در نمایشگاه دیگری شرکت می کنند یا تبلیغات تولید می کنند ، اما OEM آنها مشتریان متعلق به تولید کنندگان برندهای جهانی هستند ، مانند: GE Whirlpool … این دستگاه به عنوان یک فناوری اثبات شده قادر به از بین بردن بیماریهای ناشی از آب به دلیل وجود میکروارگانیسم ها، عوامل بیماری زایی مانند باکتری ها، ویروس ها و کیست میباشد. از این رو قادر به از بین بردن و حذف انواع مختلفی از آلودگیهای آب آشامیدنی از جمله فلوراید، کروم ۶، کلرامین، جیوه، آرسنینگ و کلر است. بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی ؛ OEM (تولیدکننده اصلی تجهیزات) بودن برای کارخانه های برند اروپایی و آمریکایی همچنان یکی از ویژگی های اصلی بیشتر صنایع تولیدی تایوان محسوب شود .

ویژگی مهم آنها جداسازی ذرات تا ۱۰ میکرون و نیز عدم نیاز به بک­واش (در ادامه مطلب درباره آن صحبت شده) است که سبب کاهش مصرف آب نیز میشود بااینحال گرانتر بودن آنها نسبت به فیلتر شنی و نیز امکان استفاده در تعداد دفعات کمتر از فیلتر شنی، جزو دلایل ترجیح افراد به استفاده نکردن از این نوع فیلتر است. استفاده از دایره کنترل کیفیت QCC ، کنترل کیفیت همه اعضا TQM و غیره برای اطمینان از پایداری کیفیت . ضروری است که هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب مسئولیت پذیر باشیم. هر کدام از مکانیزم های تصفیه آب مزیت های مخصوص به خود را دارند که قرار است در ادامه این مطلب به تمامی این ویژگی ها و مزیت ها پرداخته شود. این گروه به شدت نام تجاری خود را در صنعت تجهیزات تصفیه آب تایوان توسعه می دهد .

موادی مثل نیترات، یون ها و فلزات سنگین در این روش از بین نمی روند. توجه کنید که 60 درصد وزن بدن از آب تشکیل شده است و یکی از بهترین عناصر تشکیل دهنده بدن آب است. تصفیه آب کربن فعال که کلراین، THMها، عناصر ارگانیک و بوی نامطبوع را از آب حذف میکند و آب شفاف تحویل میدهد. یکی از بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار ایران، دستگاه تصفیه آب آکواجوی است. در حال حاضر دستگاههای ۳ الی ۸ مرحلهای در بازار وجود دارند. اگر واقعا اینطور باشد، باید بگوییم که دستگاه واجد یکی از مهمترین ویژگیهای لازم برای دستگاههای تصفیه است.

این گروه تقریباً 1800 کارمند دارد . این OEM همچنین از هیچ تلاشی در تحقیق و توسعه اجزای کلیدی سیستم های Ro دریغ نکرده است ، با بیش از 80٪ قطعات طراحی ، تزریق پلاستیک ، مونتاژ و آزمایش در خانه … همچنین نقطه قوت تامین کنندگان تجهیزات بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی است که نه تنها دارای قابلیت فنی تولید هستند ، بلکه از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند به عنوان توانایی ساخت محصولات بهتر و ارزان تر . هنگامی که من یک نگرانی کیفی پیدا کنم ، هر بار به مشتری اطلاع می دهم و محصولات در حال حمل و نقل را فراخوان می کنم و همچنین محصول را از قبل با مشتری فراخوان می کنم . قابلیت اطمینان ابزار و محصولات آزمایشگاهی مختلف در آزمایشگاه ، تجهیزات تست ، تشخیص باکتری و غیره .

از 104 بانک منابع انسانی تایوان ، نویسنده مطمئن شد که شرکت در حال حاضر حدود 130 نفر را استخدام می کند . البته توجه نمایید که میتوانید برای شیر ظرفشویی خود نیز از یک شیر دو منظوره استفاده نمایید تا آب تصفیه شده نیز از شیر ظرفشویی خروج پیدا کند و نیازی به سوراخ کردن سینک شما با دریل نباشد. اتکای کمی به دیگران وجود دارد و اجزای کلیدی در کارخانه خود شرکت تزریق ، پردازش ، تولید ، مونتاژ و بازرسی می شوند تا مردم بتوانند آسوده خاطر باشند و شب ها بخوابند .

تا شش مدل دوش دکلره تولید ، طراحی ، قالب گیری و تولید کرده است . این شرکت در دوش های دکلره ، دستگاه های تصفیه آب و دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO تخصص دارد . تلاش برای دستیابی به روش تولید یک مرحله ای ، در حالی که به سمت روش های کم هزینه کار می کند ، نشان می دهد که در آینده ، دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO و تجهیزات تصفیه آب تبدیل به یک تجارت جدی تر و جدی تر خواهند شد . قابل نصب روی دیوار یا قابل نصب روی میز : در این روش دستگاه قابل دسترسی در محیط بوده و برای خانههای دارای فرزندان و کودکان خردسال نامناسب میباشد. دستگاه تصفیه آب آکواپلاس دارای 6 مرحله فیلتراسیون می باشد. دستگاه تصفیه آب پیوریتک از فناوری اسمز معکوس Reverse Osmosis بهره می برد و فرایند تصفیه آب را به صورت کامل انجام می دهد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

فیلتر الیافی وظیفه دارد که گل و لای را از بین ببرد. و واشر بزرگ مشکی رنگ روی فیلتر به سمت درب بیرونی باشد . هوزینگ های دستگاه های معصومی تک واشر با شاستی فلزی از جنس مقاوم نشکن و مواد خوراکی ساخته شده اند که با استفاده از یک عدد اورینگ بهترین آب بندی در بین سایر هوزینگ های مشابه را دارند. بسیاری از دستگاه ها که در بازار عرضه می شود دارای چند فیلتر است و آب را از فیلترهای مختلف عبور می دهند. برندها و مدل های متقاوتی در بازار تصفیه آب وجود دارد که امکان مقایسه را برای هر خریداری سخت می کند.

بهترین دستگاه تصفیه آب

به همین دلیل برای خرید دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کرد کیفیت فیلترهای پیش تصفیه آب است. اگر آب مصرفی شما مستقیما از طریق رودخانه و چاه تامین میشود باید دستگاهی را خریداری کنید که از فیلترهای قدرتمندی ساخته باشد و نسبت به دستگاه های خانگی قدرت بالاتری برای حذف آلاینده ها داشته باشد. در این راستا آکواجوی اولین برند بازار تصفیه آب ایران از سال 82 تاکنون است و در ایران بیش از 500 نمایندگی فعال را دارا است. ویتنام ، همانطور که قبلا ذکر شد ، کشوری با بازار بی پایان برای دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO و تجهیزات تصفیه آب است . ایران یک بازار عمده برای دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO است و همه به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی هستند ، زیرا تقاضا برای آنها بسیار زیاد است و هر دستگاه تصفیه آب باید دارای یک مخزن تحت فشار باشد .

خرید تصفیه آب

این شرکت یکی از “مزایای رقابتی” ذکر شده توسط مک پورتر را دارد : “هزینه پایین” برای تمام اجزای کلیدی دستگاه های آب خالص اسمز معکوس RO ، از موتور تقویت کننده و بشکه ذخیره آب تحت فشار تا تزریق ، کاملاً دقیق و روشمند انجام شده است ، مونتاژ و غیره . دستگاه تصفیه آب یکی از لوازم ضروری در هر خانه است که نقش بسیار مهمی در سلامت و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب کیفیت آب دارد. تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس به دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات نیز معروف است زیرا نیترات مضرترین مادهی موجود در آب آشامیدنی شهری است که میزان آن باید در آب آشامیدنی مناسب سلامت بدن انسان به صفر برسد که این دستگاهها این عمل را انجام میدهند.