بررسی دستگاه تصفیه هوا Smartmi برای HomeKit

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

تنها دو بخش در دستگاه تصفیه هوای هوشمند وجود دارد: خود تصفیه کننده و سیم برق. هنگامی که آن را وصل کردید، کد HomeKit را در پشت آن در برنامه Home اسکن خواهید کرد. پس از شروع این فرآیند، آن را به یک اتاق اختصاص می‌دهید و چند اتوماسیون پیش‌فرض بر اساس سایر دستگاه‌های HomeKit موجود در اتاق دریافت خواهید کرد.

علاوه بر داشتن کنترل کامل HomeKit برای خاموش و روشن کردن، دستگاه تصفیه هوای smartmi دارای یک نمایشگر داخلی کیفیت هوا نیز می باشد، بنابراین می توان آن را طوری تنظیم کرد که در صورت تشخیص کیفیت کمتر از ایده آل، به طور خودکار روشن شود. با اتوماسیون HomeKit، می‌توانید آن را با یک نمایشگر کیفیت هوای ثانویه جفت کنید تا هر زمان که نیاز بود، آن را خاموش و روشن کنید. اگر به دنبال یک دستگاه تصفیه هوا Homekit هستید، سخت است که با این محصول از smartmi اشتباه کنید.

اولین چیزی که در مورد دستگاه تصفیه هوای اسمارت می در هنگام جعبه گشایی متوجه شدم این بود که کیفیت ساخت بالایی دارد. این یک پلاستیک سخت است که شبیه فلز است و در گوشه اتاق به خوبی با هم ترکیب می شود. دسته به آن حمله کرد، دستگاه تصفیه هوا smartmi ظاهر و ظاهری چرمی دارد، بنابراین به راحتی می توان آن را به اتاق دیگری حمل کرد تا هوای داخل آن را تصفیه کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، دستگاه های تصفیه هوا یا خوب هستند یا ضروری هستند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که سال به سال با مشکلات آتش سوزی مواجه است، داشتن یک دستگاه تصفیه هوا ضروری است. جایی که من اهلی هستم معمولاً هوای تمیزی داریم، اما همیشه دوست دارم آنها را اجرا کنم تا هوای داخل خانه را بیشتر تصفیه کنم. من دلیلی نمی بینم که نخواهید یک دستگاه تصفیه هوا در خانه خود داشته باشید.

دستگاه تصفیه هوای اسمارت‌می را می‌توانید مستقیماً از اسمارت‌می یا آمازون خریداری کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هنگامی که با HomeKit یکپارچه شد، دو کنترل با دستگاه خواهید داشت: خاموش و روشن کردن آن و همچنین سرعت فن. در ارتقای HomeKit iOS 16، می توانید اندازه کاشی را در برنامه Home سفارشی کنید تا بسته به تعداد دفعات استفاده از آن، کوچکتر یا بزرگتر باشد. می تواند یک اتاق از ارتفاع 180 تا 320 فوتی را در حدود 20 دقیقه تمیز کند.

خلاصه

دستگاه تصفیه هوا smartmi

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


سس مخفی HomeKit توانایی جمع آوری محصولات از تولید کنندگان مختلف و ترکیب آنها در یک پلت فرم واحد است تا نیازهای اتوماسیون خانگی شما را برآورده کند. اگر سازنده ای که یک آداپتور دوشاخه هوشمند می سازد با یک سنسور حرکت هوشمند داخلی کار می کند، لازم نیست نگران باشید. اگر آنها با HomeKit سازگار باشند، همه آنها می توانند به خوبی با هم بازی کنند. این واقعیت مزیت اصلی ساخت و ساز در اطراف است بستر، زمینهو به همین دلیل است که گوگل، آمازون و اپل واقعاً تنها پلتفرم‌های بزرگ خانه هوشمند هستند که من امروز توصیه می‌کنم. همه آنها پر از محصولات مقرون به صرفه و آسان برای استفاده هستند.

دستگاه تصفیه هوا smartmi

برنامه تصفیه هوای خانگی smartmi

دستگاه های تصفیه هوا یکی از دسته بندی های کمتر شناخته شده و کمتر مورد استفاده HomeKit هستند. تنها تعداد انگشت شماری دستگاه در بازار وجود دارد، اما من آنها را واقعاً مفید و تصویری ایده آل از نحوه کار HomeKit با سایر دستگاه های خانه شما می دانم. اگر به دنبال بهترین دستگاه تصفیه هوا در بازار با پشتیبانی از HomeKit هستید، بهتر است به دستگاه تصفیه هوای smartmi نگاهی بیندازید. برای خواندن بررسی کامل من به ادامه مطلب بروید.