بررسی دوربین مچی: اولین دوربین اختصاص داده شده به ساعت اپل

اگر می خواهید یکی بخرید، می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید وب سایت شرکت. قیمت ها از 299 دلار برای باند استاندارد شروع می شود.

wristcam-apple-watch

افکار نهایی

به عنوان اولین دوربین اختصاصی اپل واچ، این دستگاه دارای یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است. عکس های 4K و فیلم های 1080p می گیرد. علاوه بر این، حافظه داخلی 2000 عکس یا یک ساعت فیلم را ارائه می دهد.

آنچه در جعبه است

در مورد شارژ، من تمایل دارم حدود دو بار در هفته شارژ کنم. مچ‌کم روی یک شارژر MagSafe کار می‌کند که شارژ آن حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد. اگر در مورد وضعیت باتری خود فکر می کنید، می توانید در برنامه Wristcam بررسی کنید.

در حالی که من ایده دستگاه را دوست دارم، Wristcam آنطور که باید ساده نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه، برای تماشای حدود 15 ویدیوی نحوه ارائه شده در برنامه آماده شوید. استفاده کامل از آن به زمان و صبر نیاز دارد. با این حال، دستگاه کار می کند – هنوز هم فقط با اپل واچ شما عکس ها و فیلم های مناسبی می گیرد. به یاد داشته باشید که ممکن است بخواهید قبل از کاهش 300 دلار، تحقیقات گسترده ای در مورد محصول انجام دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مچ‌کم را می‌توان هنگام شنا، دوش گرفتن، ورزش و غیره، درست مانند ساعت اپل استفاده کرد. این بند از لاستیک ساخته شده است که تمیز کردن آن را آسان می کند و در برابر آب مقاوم است.

آیا با FaceTime سازگار است؟

متأسفانه، Wristcam با FaceTime سازگار نیست زیرا یک لوازم جانبی شخص ثالث است. با این حال، همچنان می‌توانید با افراد دیگر چت ویدیویی داشته باشید و پیام‌های ویدیویی ارسال کنید. اگر فردی مچ‌کم ندارد، می‌توانید برای او پیام ویدیویی بفرستید، اما برای مشاهده پیام‌ها باید برنامه Wristcam را دانلود کند.

چرا یک دوربین مچی بخریم؟

Wristcam یک راه عالی برای گرفتن عکس یا فیلم بدون آیفون است. در اپلیکیشن آیفون، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را در Photos آپلود کنید یا آن‌ها را ویرایش کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، دستورات سیری برای کار با دوربین وجود دارد. حتی صفحه های ساعت قابل دانلود با دکمه ای برای رفتن مستقیم به برنامه Wristcam وجود دارد.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

Wristcam یک بند اپل واچ است که شبیه هیچ دیگری نیست. این باند با اضافه شدن دوربین جلو و عقب برای تصویر و فیلم، جان تازه ای به اپل واچ می بخشد. این بند ساعت ۲۹۹ دلاری که توسط تیمی از طراحان و توسعه دهندگان اپل واچ سابق ایجاد شده است، دارای گواهینامه اپل واچ است.

مشخصات فنی

در حالی که برای همه مناسب نیست، قطعا موارد استفاده ای وجود دارد که دوربین مچی ایده خوبی است. به عنوان کسی که دارای یک اپل واچ سلولی، من همیشه آیفونم را روی خودم ندارم. با تشکر از Wristcam، من همیشه عملکرد عکس را مستقیماً از مچ دست خود دارم. من دوست دارم دستگاه را به عنوان نوعی GoPro برای مچ دستم بدانم. در مجموع، من احساس می‌کنم اگر ورزشکار، در فضای باز یا از نوع GoPro هستید، این بند ساعت عالی برای شماست.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


در جعبه، یک آداپتور برق و شارژر دوگانه USB-A به همراه خود دوربین مچی پیدا خواهید کرد. نگران نباشید، Wristcam یک بند ساعت بسیار حجیم است. یک دفترچه راهنمای کاربر و یک بند اضافی وجود دارد که کاربران می توانند آن را به دلخواه تنظیم کنند.

قبل از راه‌اندازی، می‌خواهید برنامه Wristcam را در آیفون خود دانلود کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس این برنامه بر روی iPhone و Apple Watch شما قرار خواهد گرفت. این برنامه شما را از طریق فرآیند راه اندازی راهنمایی می کند که در آن تنظیمات را در صورت نیاز مجدداً ترتیب می دهید.

wristcam-box

دوربینی برای اپل واچ شما

آیا شما یک دوربین مچی دارید؟ آیا چیزی است که شما علاقه مند به استفاده از آن هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.