بررسی دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor

دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor یک دستگاه خانه هوشمند است که به شما امکان می دهد پریزهای بیرونی خود را از طریق سیری و برنامه Home کنترل کنید. این دستگاه دارای HomeKit است، بنابراین می‌توانید از دستورات سیری مانند «روشن کردن چراغ‌های فضای باز» برای روشن کردن آن‌ها پس از تاریکی استفاده کنید. این پلاگین همچنین با Amazon Alexa و Google Assistant کار می کند، بنابراین اگر ترجیح می دهید از این خدمات به جای محصولات اپل استفاده کنید، می توانید آن را با استفاده از دستورات صوتی کنترل کنید. در حالی که من HomeKit را ترجیح می دهم، اگر می خواهید به یک سرویس جدید مهاجرت کنید یا فقط توانایی استفاده از بیش از یک سرویس را دارید، داشتن انعطاف پذیری در آینده خوب است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کنترل HomeKit بر روی پریزهای بیرونی، خودکارهای جدیدی را باز می کند که می توانید با دستگاه های دارای HomeKit موجود خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید صحنه‌ای ایجاد کنید که در غروب آفتاب چراغ‌ها را روشن می‌کند و وقتی هوا تاریک می‌شود دوباره خاموش می‌شود. همچنین می‌توانید خودکاری راه‌اندازی کنید تا به‌طور خودکار چراغ‌های بیرونی را در مواقعی که نیازی به آن‌ها نیست، مانند شب یا روز بارانی، خاموش کند. اگر از راه‌اندازی Philips Hue با سنسور حرکت در فضای باز Hue استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی یک اتوماسیون HomeKit ایجاد کنید که وقتی حسگر حرکت در شب حرکت را تشخیص می‌دهد، چراغ متصل به پریز را روشن می‌کند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


چرا به کنترل پریز در فضای باز نیاز دارید؟

این سوکت دارای یک محفظه ضد آب و هوا IP65 است که آن را برای استفاده در فضای باز در تمام طول سال بدون نگرانی از آسیب باران یا برف مناسب می کند. اندازه فیزیکی کوچک پیدا کردن فضای این دستگاه را در خانه یا خارج از منزل آسان می کند. بعلاوه، نداشتن سیم برق به معنای عدم خطر قطع شدن است! اگر سایر پریزهای بیرونی را امتحان کرده باشید، از اینکه چقدر این یکی از بقیه کوچکتر است، شوکه خواهید شد. اگرچه تنها یک خروجی روی آن وجود دارد، اما آن را برای استفاده روزانه کافی می دانم.

دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor
این یک دستگاه HomeKit بومی است، بنابراین کد HomeKit با یک برچسب روی آن چاپ می شود، بنابراین تنها مرحله “نصب” شما اسکن آن با برنامه Home است. از آنجایی که این یک مورد در فضای باز است، من به شدت برنامه ای مانند Homepass را برای ذخیره کدهای HomeKit شما توصیه می کنم. اگر کد را گم کنید، در آینده نمی توانید آن را به عنوان جدید تنظیم کنید.

چرا کنترل HomeKit بر پریزهای بیرونی قفل خودکارهای جدید را باز می کند

همانطور که در حال ساختن یک خانه جدید بودم، یکی از چیزهایی که در ذهن داشتم این بود که تا حد امکان از نصب دائمی مواردی که با تکامل شبکه‌های Wi-Fi و بلوتوث منسوخ می‌شوند، اجتناب کنم. در چند سال گذشته، شاهد بودیم که Matter و Thread نیز به بخش کلیدی خانه هوشمند آینده تبدیل شده اند. وقتی با سازنده و برقکارم ملاقات کردم، در مورد اینکه چه نوع پریزهایی می‌خواهیم صحبت کردیم. آنها از من پرسیدند که آیا می‌خواهم از فناوری‌های مختلف خانه هوشمند مانند HomeKit یا Alexa استفاده کنم، و من گفتم، نه، به من “شاخه‌های گنگ” بدهید. من واقعاً دوست دارم از آداپتورهای اضافی استفاده کنم، بنابراین می توانم به راحتی آنها را در آینده ارتقا دهم. در آماده سازی برای پاسیو فضای باز جدیدمان، دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor را برای مدیریت اتوماسیون خروجی در فضای باز انتخاب کردم.

کنترل HomeKit پریزهای بیرونی، خودکارهای جدیدی را باز می کند، از برنامه ریزی چراغ های امنیتی تا روشن کردن درختان کریسمس در فضای باز هنگام رسیدن به خانه. همچنین می تواند برای یک کوره برقی، ماشین لباسشویی یا هر چیز دیگری که نیاز به کار در محیط سخت تری دارد مفید باشد. با دوشاخه های هوشمند Minoston Outdoor، می توانید به راحتی پریزهای خارج از منزل را با Siri و برنامه Home کنترل کنید. تنها نقطه ضعف آن این است که پریز دوگانه ندارد، اما برای نیازهای یک پریز، آن را بررسی کنید. می‌توانید دوشاخه هوشمند Minoston را در آمازون یا مستقیماً از Minoston خریداری کنید.

با هوم هاب (تلویزیون اپل یا هوم پاد مینی)، می‌توانید پریزهای بیرونی خود را از راه دور از هر کجای دنیا از طریق برنامه Apple TV یا دستورات صوتی Siri کنترل کنید. استفاده از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که خانه شما حتی در زمان خالی هم اشغال شود، که برای جلوگیری از سارقان عالی است! اگر می خواهید درباره سیستم روشنایی فضای باز Philips Hue بیشتر بدانید، راهنمای جامع ما را بررسی کنید.

نتیجه گیری در مورد دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

می توانید از دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor برای کنترل چراغ های تک خروجی (به عنوان مثال چراغ ایوان) یا مجموعه ای از چراغ های کریسمس از دستگاه هوشمند خود استفاده کنید. با دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود از روی مبل بلند شوید تا چراغ‌های فضای باز خود را کنترل کنید! حتی اگر فقط در طول فصل تعطیلات از آن استفاده کنید، در زمان و تلاش زیادی صرفه جویی خواهید کرد که ارزش خرید آن را دارد. ما هنوز چند درخت در بیرون داریم، و با یک آداپتور دوشاخه هوشمند مجهز به HomeKit، آن را یک بار تنظیم کردم تا هر روز هنگام غروب روشن شود و وقتی به رختخواب می‌رویم حدود ساعت 11 شب آن را خاموش می‌کنم. این یک “تنظیمش کن و فراموشش کن” است.

راه اندازی دوشاخه هوشمند Minoston Outdoor

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.