بررسی زنگ در Google Nest از دیدگاه طرفداران HomeKit

هنگامی که زنگ در Google Nest شما از طریق Starling Home Hub به HomeKit اضافه شد، از تمام مزایای زنگ خانه HomeKit که هر دستگاه دیگری برخوردار است، بهره مند می شوید. یکی از مزیت های اصلی به نظر من ادغام با Apple TV است. با Starling Home، وقتی کسی زنگ می‌زند، اینترکام Nest شما می‌تواند روی صفحه تلویزیون Apple TV شما ظاهر شود. Starling Home Hub همچنین پشتیبانی از HomeKit Secure Video را برای زنگ در Nest فعال می کند. این بدان معنا نیست که می‌توانید به رمزگذاری سرتاسر داده‌های ویدیوی خود تکیه کنید زیرا Google همچنان ویدیوی شما را پخش می‌کند، اما ممکن است شما را از پرداخت هزینه اشتراک Nest Aware نجات دهد. همچنین می‌توانید از حسگر حرکت دوربین Nest در اتوماسیون‌های HomeKit استفاده کنید. یک مثال از پتانسیل این است که یک چراغ بیرونی هنگام تشخیص حرکت روشن می شود. اگر دکمه زنگ در نیز فشار داده شود، می توانید اتوماسیون ایجاد کنید.

Nest HomeKit Doorbell

افکار عمومی در مورد Google Nest Door Ball برای HomeKit

اگر می‌خواهید درباره زنگ در Google Nest بیشتر بدانید، این را بررسی کنید راهنمای 9to5Google. می توانید Starling Home Hub را از وب سایت آنها خریداری کنید. زنگ در Google Nest را می توان از Amazon، Best Buy، یا مستقیماً از Google خریداری کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


سخت افزار زنگ در آشیانه

اگر از خوانندگان قدیمی HomeKit Weekly هستید، می دانید که من دوست داشتن مرکز خانه Starling. اگر می‌خواهید از محصولات Google Nest با HomeKit استفاده کنید، این ساده‌ترین راه برای انجام آن است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را به شبکه خود وصل کنید، برنامه را دانلود کنید و سپس در کمترین زمان راه اندازی می شوید. داشتن این محصول در شبکه من بخشی دیگر از تصمیم گیری من بود. این برنامه شما را در اتصال محیط HomeKit به محیط Google Nest راهنمایی می کند.

برنامه Google Home، اگرچه به اندازه برنامه HomeKit (به نظر من) شیک نیست، اما هنوز هم بسیار کاربرپسند است. دوست دارم که به من امکان می‌دهد فیلم‌ها و ضبط‌های زنده را از زنگ در Nest خود مشاهده کنم، تنظیمات تشخیص حرکت را سفارشی کنم و از طریق بلندگوی زنگ با بازدیدکنندگان صحبت کنم. من در حال حاضر از نسخه w/beta برنامه بازطراحی شده Google Home استفاده می کنم و باید بگویم که در مقایسه با نسخه قدیمی آن را بسیار دوست دارم. طراحی مدرن و ظریف تری دارد و ناوبری آن بصری تر است. به عنوان فردی که سال ها از HomeKit استفاده کرده است، ارزش آن را دارد که در اکوسیستم دیگری وقت بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

همانطور که در حال ساختن خانه جدیدم بودم، متوجه شدم که با تصمیم گیری در مورد اینکه از کدام زنگ در استفاده کنم، دست و پنجه نرم می کنم. من همیشه از طرفداران حریم خصوصی و امنیت ارائه شده توسط HomeKit Secure Video بودم، اما همچنین به دنبال زنگ در با ضبط 24/7 بودم. من بین عشقم به حریم خصوصی HomeKit و نیاز به ضبط 24 ساعته درگیر شدم. پس از تحقیقات زیاد، به Nest Doorbell گوگل رسیدم. این ویژگی ضبط 24 ساعته را ارائه می دهد که من به دنبال آن بودم، اما در مورد عدم رمزگذاری انتها به انتها مردد بودم. اما در نهایت، تصمیم گرفتم با زنگ در Nest بروم زیرا این یک دوربین داخل خانه من نیست و مزایای قابلیت ضبط 24/7 بیشتر از نگرانی‌های مربوط به رمزگذاری است.

دوربین زنگ در Nest کیفیت بالایی دارد و دید در شب فوق العاده خوب عمل می کند. من به وضوح می توانم ببینم چه کسی حتی در شب با چراغ های ایوان خاموش جلوی در من است. تشخیص حرکت با عملکرد زون نیز بسیار دقیق است و فقط زمانی به من هشدار می دهد که شخصی بیرون درب من باشد و در خیابان رد نشود. این به ویژه مفید است زیرا هشدارهای کاذب ناشی از عبور اتومبیل ها یا عابران پیاده از جلوی خانه من را حذف می کند. همچنین، من به راحتی می توانم آن را طوری تنظیم کنم که حیوانات خانگی را نادیده بگیرد، که بسیار عالی است زیرا ما گربه هایی داریم که در محله پرسه می زنند و هشدارهای کاذب ناشی از آن را از بین می برد. همچنین می تواند زمان تحویل بسته ها را تشخیص دهد.

برنامه Google Home در مقابل برنامه Apple Home

یکی از زمینه‌هایی که احساس می‌کنم HomeKit نسبت به Google Assistant برتری دارد، اتوماسیون است. در اینجا یک مثال ساده است:

  • هشدار امنیتی خانه من در HomeKit و Google Home است
  • من می توانم یک اتوماسیون در HomeKit ایجاد کنم که در آن باز کردن درب بعد از یک زمان خاص از روز، وقتی درب HomeKit در معرض دید قرار می گیرد، چراغ بیرونی HomeKit روشن می شود.
  • من نمی توانم همین اتوماسیون را در Google Home دوباره ایجاد کنم. به نظر می رسد اتوماسیون از طریق سنسورهای درب به زودی در راه است.

Nest Doorbell را به HomeKit اضافه کنید

زنگ در Nest مستحکم و خوش ساخت است و راه اندازی آن سخت بود. من قدردانی می کنم که سیم کشی آن به سیم کشی زنگ درب سنتی متصل است، که فرآیند نصب را بسیار آسان تر از تکیه بر باتری می کند. همچنین با صدای زنگی که قبلاً توسط برقکار من با خانه جدید نصب شده بود، یکپارچه کار می کرد، که امتیاز خوبی بود. اگر سیم‌کشی سنتی ندارید، گوگل گزینه‌ای با باتری ارائه می‌دهد، اما فاقد گزینه ضبط 24/7 است.

اگرچه من گاهی اوقات نگرانی هایی با گوگل دارم، اما برای دوربین های فضای باز آنها محصول بسیار خوبی هستند. Nest Doorbell عالی به نظر می رسد و در رنگ های مختلف موجود است. ده روز ضبط 24/7 را از طریق اشتراک Nest Aware ارائه می دهد که برای دوربین های نامحدود 120 دلار در سال هزینه دارد. در حالی که به خودی خود یک محصول عالی است، وقتی از طریق Starling Home Hub به HomeKit اضافه شود، فکر می کنم بهترین زنگ خانه HomeKit در بازار می شود. من تمام مزایای یک محصول HomeKit را از طریق اتوماسیون دریافت می کنم. من به خصوص ادغام با Apple TV را دوست دارم و فکر می کنم قیمت هاب ارزش آن را دارد.