بررسی سنسور حرکت حوا برای استفاده از HomeKit

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی اولین جنبه از یک آشکارساز حرکتی که می خواهید درک کنید این است چرا شما به آن نیاز دارید. در HomeKit، حسگرهای حرکتی مانند Eve Motion پلی نهایی برای خودکارسازی خانه شما هستند. آیا می خواهید وقتی کسی وارد اتاق می شود چراغ ها را روشن کنید؟ یک سنسور حرکت را با یک لامپ HomeKit جفت کنید. آیا می خواهید هنگام تشخیص حرکت، کف را تازه کنید؟ یک سنسور حرکت را با ترموستات HomeKit جفت کنید. هر کاری که برای روشن کردن دستگاه انجام می دهید می تواند به صورت معکوس نیز استفاده شود. آیا می خواهید زمانی که در تابستان هیچ حرکتی تشخیص داده نمی شود اجازه دهید زمین گرم شود؟ HomeKit می تواند این کار را با سنسور حرکت انجام دهد. آیا می خواهید بچرخید متوقف شد وقتی هیچ حرکتی به مدت پنج دقیقه تشخیص داده نشود روشن می شود؟ HomeKit انجام می دهد.

دلیل دومی که من این سنسور حرکت را دوست دارم این است که می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. گزینه های ارزان تری برای حسگرهای حرکتی HomeKit وجود دارد، اما آنها فقط برای استفاده در داخل ساختمان در نظر گرفته شده اند. با استفاده از این مدل، نیازی نیست همیشه بدانید در کجا می خواهید از آن استفاده کنید. می توانید امروز آن را بخرید، مدتی از آن در داخل خانه استفاده کنید، سپس در صورت نیاز به تغییر آن را به خارج از منزل منتقل کنید.

ادغام دستگاه های HomeKit بومی در برنامه Home آسان است. برنامه را باز کنید، روی افزودن لوازم جانبی ضربه بزنید، کد را اسکن کنید و در کمترین زمان راه اندازی می شوید. بسته به اتاقی که سنسور حرکت را به آن اختصاص می دهید، یک اتوماسیون پیشنهادی به شما ارائه می شود. اگر می‌خواهید به صورت دستی چند خودکار ایجاد کنید، روی نماد + در برنامه Home ضربه بزنید، سپس روی Add Automation ضربه بزنید. “سنسور چیزی را تشخیص می دهد” را به عنوان اساس اتوماسیون انتخاب کنید. سپس آشکارساز حرکت خود را انتخاب کنید. سپس این گزینه را خواهید داشت که “تشخیص حرکت” یا “توقف تشخیص حرکت” را انتخاب کنید. سپس لوازم جانبی مورد نظر برای کنترل را بررسی کرده و آن را نهایی کنید.

خلاصه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در نهایت، پشتیبانی Thread برای من در آینده بسیار مهم است. اگرچه هنوز از نظر توسعه در حال پیشرفت است، من واقعاً معتقدم که استانداردی را برای قابلیت اطمینان خانه هوشمند تعیین می کند. با ورود Matter در اواخر امسال، من فکر می‌کنم که بدون پشتیبانی Thread در همه جا و Matter به عنوان پایه و اساس غرب وحشی خانه‌های هوشمند به گذشته نگاه خواهیم کرد.

اضافه کردن Eve Motion به HomeKit

همانطور که می بینید، تشخیص حضور برای ساخت یک خانه هوشمند ضروری است. وقتی به یک خانه هوشمند فکر می کنم، به خانه ای فکر می کنم که لازم نیست به چیزی فکر کنم. من نمی خواهم از برنامه Home برای روشن یا خاموش کردن چراغ ها استفاده کنم. من می خواهم خانه آنچه را که من می خواهم پیش بینی کند و سپس آن را عملی کند. بسیاری از دستگاه‌ها می‌توانند حضور در HomeKit را تشخیص دهند، از جمله دوربین‌ها و سایر حسگرهای چند دستگاهی. مزیت سنسور حرکت اختصاصی مانند Eve Motion داشتن گزینه‌های نصب انعطاف‌پذیر به روشی متمرکز بر حریم خصوصی است. ممکن است بخواهید یک حسگر حرکتی در اتاق خواب داشته باشید، اما یک دوربین، حتی دوربینی با رمزگذاری پخته شده مانند HomeKit Secure Video نمی خواهید.

حوا حرکت

حرکت حوا

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


اشتباه کردن با Eve Motion جدید سخت است، به لطف پایه Thread، درجه ضد آب IPX3 برای نصب در فضای باز، و باتری های با دوام طولانی. تنها چیزی که می‌خواهم از ایو در آینده ببینم یک باتری قابل شارژ USB-C است تا بتوانم باتری‌های AAA را به طور کامل کنار بگذارم. Eve Motion را می توان مستقیماً از ایو یا آمازون خریداری کرد.

به عنوان یک تجارت، ایو کسب و کار خود را در HomeKit ایجاد کرد. ابر حوا وجود ندارد. هیچ پشتیبانی از دستیار گوگل یا آمازون الکسا وجود ندارد. همه چیز HomeKit است. برنامه Eve برای آیفون جایگزین خوبی برای برنامه Home است. Eve با حسگر حرکتی جدید خود، Eve Motion، همچنان یک گزینه عالی برای علاقه مندان به خانه های هوشمند آگاه از حریم خصوصی است که می خواهند خانه های خود را در آینده محافظت کنند. Eve Motion جدید از Thread پشتیبانی می کند، می تواند در داخل یا خارج از منزل نصب شود و بدون نیاز به هاب ثانویه کار می کند.

Eve Motion اکنون به دلایل مختلف مورد علاقه من برای HomeKit است. دلیل اصلی این است که می توان از آن در فضای باز و بدون نیاز به عرشه ثانویه استفاده کرد. من قبلاً از سنسور حرکت Hue برای خودکار کردن نورهای فضای باز استفاده کرده بودم. عالی کار کرد، اما پیچیدگی اضافه نیاز به پل Hue وجود داشت. با Eve Motion به صورت بومی با HomeKit بدون نیاز به پل کار می کند.