بررسی سنسور دما Meross (با باتری های خورشیدی)


ردیابی دما برای مدت طولانی یکی از جنبه های مورد علاقه من در HomeKit بوده است. فهمیدن اینکه چگونه دما می تواند در قسمت های مختلف خانه متفاوت باشد به من کمک کرد تا تصمیم بگیرم کجا از پنکه های مستقل استفاده کنم و برنامه تهویه مطبوع خود را تنظیم کنم. Meross اخیراً یک سنسور دمای جدید با انرژی خورشیدی منتشر کرده است که به طور یکپارچه با HomeKit جفت می شود.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


نصب ردیاب دمای Meross

ردیاب دمای Meross با HomeKit به عنوان یک دستگاه مستقل سازگار نیست. Meross تصمیم گرفت از هاب 433 مگاهرتز خود برای اتصال دستگاه های خود به HomeKit استفاده کند. در کل خیلی خوب کار می کنند. هر هاب می تواند تا 16 دستگاه را به HomeKit متصل کند. اولین قدم برای راه اندازی این محصول با HomeKit، گرفتن اپلیکیشن Meross iPhone است. اگر قبلاً یک حساب کاربری ندارید، باید مراحل ایجاد حساب کاربری را طی کنید. در مرحله بعد، هاب را به برنامه Meross خود اضافه خواهید کرد و احتمالاً گزینه ای برای به روز رسانی سیستم عامل را خواهید داشت. پس از انجام این کار، باید آن را دوباره به حالت جفت شدن برگردانید (دکمه همگام‌سازی را دو بار فشار دهید)، و سپس می‌توانید سنسور دمای واقعی را با آن جفت کنید. سنسور دما دارای یک دکمه کوچک است که آن را در حالت همگام سازی قرار می دهد و

پس از جفت شدن با هاب Meross، در HomeKit در همان اتاقی که برای هاب انتخاب کرده اید ظاهر می شود. پس از راه اندازی، ردیابی دما و رطوبت شروع می شود. احتمالاً یک به‌روزرسانی میان‌افزار برای سنسور در برنامه Meross نیز خواهید داشت.

انرژی خورشیدی

یکی از جالب ترین جنبه های این دستگاه مدل باتری آن است. آماده استفاده، دارای دو حالت قدرت است. در محیط های روشن (بیشتر از 150 لوکس)، با نور جمع آوری شده از بالای سنسور تغذیه می شود. در محیط های تاریک، به باتری داخلی سوئیچ می کند. Meross ادعا می کند که منبع تغذیه دوگانه عمر بدون باتری را تضمین می کند. من فعلاً مال خود را نزدیک پنجره نگه می‌دارم، اما نمی‌دانم که آیا گرمای شدید تابستان یا زمستان‌های سرد بر میزان دما تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر آب و هوای ما نسبتاً معتدل است، اما هنگام استفاده از آن فقط باید مراقب آن باشیم. با این حال، ایده استفاده از انرژی خورشیدی در دستگاه های کوچک را دوست دارم.

با اتوماسیون ها چه کاری می توانید انجام دهید؟

سنسور دمای Meross HomeKit

ردیابی دما سرگرم‌کننده است، اما اگر دستگاه‌های HomeKit دیگری (پنکه‌ها، مرطوب‌کننده‌ها و غیره) دارید، می‌توانید از اتوماسیون‌ها استفاده کنید و یک قدم جلوتر بروید. یک مثال ساده ممکن است این باشد که وقتی رطوبت به زیر یک محدوده خاص می‌رسد، می‌توانید یک مرطوب‌کننده را فعال کنید تا تنظیمات را تنظیم کنید. همچنین می توانید به راحتی یک پنکه اتاق را به پریز هوشمند HomeKit متصل کنید و در صورت افزایش دما از حد معینی، آن را برای مدت زمان مشخصی به طور خودکار روشن کنید. گزینه های بی شماری وجود دارد که می توانید در اینجا انجام دهید.

نتیجه گیری در مورد سنسور دمای Meross

سنسور دمای مروس

در این قیمت، سنسور دمای Meross یک خرید واضح برای طرفداران HomeKit است که به دنبال ردیابی دما و رطوبت در اتاق هستند. اگر از قبل یک مرکز Meross دارید، می توانید این نسخه را خریداری کنید تا چند دلار صرفه جویی کنید. در غیر این صورت، می توانید یک ترکیب هاب/حسگر در آمازون بخرید.

باتری برای شارژ وجود ندارد، بنابراین پس از نصب باید سال‌ها کار کند و رطوبت و دمای خود را کاملاً مشاهده کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی