بررسی سنسور نشت آب Meross

داخل جعبه یک هادی کوچک وجود دارد که از آن برای راه اندازی سنسور سنسور نشت آب Meross استفاده می کنید. چالش من این بود که هیچ جایی در دستورالعمل ها وجود نداشت که این را توضیح دهد. من مجبور شدم از وب سایت Meross بازدید کنم تا بدانم چگونه آن را از طریق هاب به HomeKit اضافه کنم. برای شروع فرآیند جفت شدن، روی هاب دوبار کلیک کنید و منتظر چراغ سبز باشید که نشان می دهد در حالت جفت شدن است. برای جفت شدن با هاب (در عرض دو دقیقه)، از هادی برای اتصال سریع کنتاکت های “1 و 2” یا کنتاکت های “1 و 3” استفاده می کنید. این فرآیند را سه بار در عرض دو ثانیه تکرار کنید، سپس منتظر بمانید تا LED سنسور شما به سرعت چشمک بزند. پس از انجام این کار، به طور خودکار در HomeKit ظاهر می شود. در تجربه من، معلوم شد که فورا نشت می کند زیرا من از درایور برای فعال کردن سنسورها از عمد استفاده کرده بودم.

سنسور نشت آب مروس در HomeKit

بسته بندی کردن

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


چرا سنسورهای نشت آب برای HomeKit؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با کمتر از 30 دلار، می توانید یک سنسور نشت با قابلیت HomeKit از Meross تهیه کنید که برای تشخیص نشت آب و سیل طراحی شده است. به طور کلی، من حسگر نشت آب Meross MS400H را نسبت به قیمت مناسب تشخیص دادم. این دستگاه یک راه ارزان قیمت برای افزودن حفاظت تشخیص آب با پشتیبانی از HomeKit ارائه می دهد. علیرغم تجربه نصب دشوار، به نظر می رسد محصول بلندمدت عالی باشد. می توان آن را مستقیماً از Meross خریداری کرد.

سایر سنسورهای نشت آب HomeKit

Meross سایر دستگاه‌های مجهز به HomeKit مانند درب بازکن هوشمند و دوشاخه هوشمند را می‌سازد. با این محصولات، Meross یک جایگزین عالی برای دستگاه‌های گران‌تر دارای HomeKit ساخته شده توسط اپل و سایر شرکت‌ها است. درب بازکن HomeKit اغلب به عنوان یکی از بهترین گزینه ها ذکر می شود و آداپتورهای خروجی آن کاملاً محکم هستند.

ادغام سنسور نشت آب Meross در HomeKit

سال‌هاست که می‌گویم اگر فقط یک نوع دستگاه در HomeKit دارید، آن را حسگر نشت آب کنید. اینها بهترین دستگاه ها برای HomeKit هستند زیرا می توانند نشت را قبل از تبدیل شدن به یک سیل عظیم تشخیص دهند. سنسور نشت آب نه تنها نشت آب را تشخیص می دهد، بلکه از طریق برنامه Home در iPhone یا iPad شما در صورت بروز نشت به شما هشدار می دهد. با تشخیص زودهنگام نشتی، به طور بالقوه می توانید هزاران دلار در تعمیرات صرفه جویی کنید – یک نشت کند می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. با داشتن یک دستگاه زیر سینک ظرفشویی، هرگز نباید نگران نشتی باشید. HomeKit در صورت لزوم به شما هشدار می دهد. حسگرهای نشت آب هشدارهای ویژه ای را در HomeKit دریافت می کنند، بنابراین اعلان ها مطمئناً توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. اگر نشت داشته باشید، HomeKit به شما هشدار می دهد و همچنین می توانید به این حسگرها اجازه دهید تا سایر اتوماسیون های HomeKit را نیز فعال کنند.

چرا مروس؟

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

سنسور نشت آب Meross MS400H یک سنسور نشت با قابلیت HomeKit است که می تواند به شبکه Wi-Fi شما متصل شود. این واحد دارای سه بخش است: خود سنسور، هاب جدید Meross و آداپتور برق سنسور. طول خود سنسور حدود دو اینچ در عرض یک اینچ و عمق آن کمتر از یک اینچ است، بنابراین باید برای اکثر مکان‌هایی که می‌خواهید آن را قرار دهید، مناسب باشد. دارای سه پین ​​در قسمت زیرین است که به این ترتیب نشت آب را تشخیص می دهد. فلپ ها نیز بخشی از فرآیند جفت شدن با ادغام با Homekit هستند، و من عجیب بودن آن را بعداً پوشش خواهم داد.

سنسور نشت آب Meross دارای سه بخش است: خود سنسور، هاب و سیم برق. مدل هاب برای Meross جدید است، اما یک هاب می تواند تا 16 دستگاه را پشتیبانی کند. پاور جعبه کوچکی است که به یک پریز برق USB وصل می شود. این شامل یک کد HomeKit در کناره است، بنابراین با ادغام آن در HomeKit برای اتصال آن به Wi-Fi خود شروع می‌کنید. سپس می‌توانید به برنامه Meross اضافه کنید تا بروزرسانی‌هایی را برای سیستم‌افزار نصب کنید.

درایور سنسور نشت آب مروس

اینجاست که راه اندازی مشکل می شود.