بررسی شارژر Nomad Base One Max: MagSafe/Apple Watch

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از بررسی Base One، متوجه شدم که با موفقیت یک تجربه برتر ارائه می دهد که هم زیبایی شناختی و هم کاربردی بود. و Base One Max دارای همان ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبای شیشه جامد و آلومینیومی، شارژ بی‌سیم 15 واتی MagSafe برای آیفون، و ساختار فوق‌العاده سنگین است.

مشخصات بیس وان مکس

  • MagSafe دارای گواهینامه رسمی MFi با شارژ سریع بی سیم 15 واتی برای آیفون
  • شارژر داخلی اپل واچ
  • تغذیه از طریق USB-C (کابل نایلونی بافته شده 6.6 فوتی موجود است)
  • طراحی تمام فلز و شیشه
  • ساختار فوق العاده قوی با وزن 1.98 پوند (900 گرم)
  • به قیمت 149.99 دلار

Base One Max در حال استفاده است

همانطور که در مورد Base One وجود دارد، Max با قیمت ممتاز 149 دلار برای مطابقت با مواد و ساخت و ساز درجه یک برای همه مناسب نیست.

اما همانطور که قبلاً نوشتم، در بازاری که شارژرهای پلاستیکی ارزان تحت سلطه است، خوب است که یک شارژر دوگانه MagSafe/Apple Watch ممتاز را ببینید که باید مادام‌العمر دوام داشته باشد، عالی به نظر برسد و از خرده‌فروشی در امان نباشد.

Nomad Base One Max MagSafe Charger

تمام قسمت پایینی شارژر از لاستیک یا سیلیکون ضد لغزش ساخته شده است که دارای پایه هایی است که تا حدی آن را بالا می برد.

خلاصه Nomad Base One Max

درست مانند Base One، بر اساس حداکثر موجود در نقره ای و خاکستری کاربید (مشکی/خاکستری بسیار تیره). به نظر من طراحی در هر دو رنگ واقعاً شیک است. به نظر من یک مجسمه زیبا و جمع و جور است که آیفون و اپل واچ شما را شارژ می کند. در هر فضایی که آن را قرار دهید عالی به نظر می رسد.

یکی از تفاوت های بیس وان مکس و برادر کوچکترش، اطراف شارژر اپل واچ است. دارای یک ماده گرانیت / کوارتز تمیز است. روکش صافی دارد و به خوبی آلومینیوم و شیشه را تکمیل می کند.

بررسی کامل شارژر Nomad Base One Max MagSafe

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی Base One Max مستقیماً از Nomad در دسترس است قیمت 149.99 دلار.

پس از تست Base One و Base One Max، فکر می‌کنم اگر به دنبال یک شارژر MagSafe رده بالا هستید، این شارژرها باید در لیست نهایی شما باشند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نظارت بر پایه یک شارژر ممتاز MagSafe Nomad Base One Max خود را راه اندازی کرد اخیراً با همان طراحی شیشه‌ای و آلومینیومی ممتاز به‌علاوه یک شارژر یکپارچه اپل واچ. با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق به اینکه چگونه این شارژر دوگانه رسمی MagSafe برای آیفون و اپل واچ از رقبا متمایز است، داشته باشید.

وزن دو پوندی Base One Max خوب است و به این معنی است که وقتی دستگاه های خود را بردارید اصلاً حرکت نمی کند.

و برای هر کسی که اپل واچ دارد، Base One Max با شارژر قابل حمل داخلی با تنها 20 دلار بیشتر از Base One کمی جذاب تر است. به یاد داشته باشید که اگر یدکی ندارید باید یک آداپتور برق 30 واتی تهیه کنید.