بررسی صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X1 [Video]

به عنوان فردی که معمولاً از صفحه کلید مکانیکی Keychron K2 برای کارهای روزانه تایپ استفاده می کند، Satechi Slim X1 با کلیدهای سوئیچ قیچی با مشخصات پایین، فاصله زیادی با آنچه که من به طور معمول به آن عادت کرده ام، دارد. با این حال، از آنجایی که Slim X1 به نظر می رسد صفحه کلید جادویی اپلخیلی طول نکشید که روی آن ضربه بزنید، طبیعی بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر بعد از یک دقیقه هیچ کلیدی فشار داده نشود، نور پس زمینه به سطح 1 تغییر می کند. پس از سه دقیقه عدم فعالیت، نور پس زمینه برای حفظ عمر باتری خاموش می شود. اگر به مدت 30 دقیقه هیچ فعالیت صفحه کلیدی وجود نداشته باشد، دستگاه وارد حالت خواب می شود. هنگامی که صفحه کلید به سطح باتری پایین زیر 15٪ رسید، نور پس زمینه خاموش می شود.

وقتی روی سطوح روشنایی بالاتر تنظیم می‌شود، نور پس‌زمینه در لبه‌های کلیدها پخش می‌شود و در مقایسه با صفحه‌کلیدهای دارای نور پس‌زمینه موجود در جدیدترین مک‌بوک‌های اپل، ظاهری ناهموار به صفحه‌کلید می‌دهد. شرم آور است که اپل صفحه کلید اختصاصی خود را با امکانات مدرن ارائه نمی دهد، زیرا من احساس می کنم آنها جزئیات طراحی ظریفی را که شرکت های شخص ثالثی مانند Satechi از دست می دهند، نادیده می گیرند.

همانطور که گفته شد، Satechi Slim X1 یک کلون صفحه کلید جادویی 1:1 نیست. به عنوان مثال، کلیدهای عملکردی در بالای دستگاه برای قرار دادن کلیدهای اولیه کمی بزرگتر از آنچه در صفحه کلید جادویی مشاهده می کنید، کوچکتر هستند. Slim X1 همچنین یک مو پهن تر از Magic Keyboard است و حاشیه های آن کمی بزرگتر است.

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5mac در YouTube مشترک شوید

مشابه، اما متفاوت

یکی از بزرگترین مزایای Satechi Slim X1 کلیدهای دارای نور پس زمینه آن است، قابلیتی که هنوز در صفحه کلیدهای بلوتوث بی سیم اپل در دسترس نیست. متأسفانه، این دستگاه فاقد حسگر نور محیطی برای تنظیم خودکار روشنایی نور پس‌زمینه است، این ویژگی در MacBook M1 و محصولات شخص ثالث مانند کلیدهای Logitech MX دیده می‌شود، اما 10 سطح روشنایی نور پس‌زمینه را می‌توان مستقیماً از طریق دو دکمه در آن کنترل کرد. صفحه کلید خط میانبر

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

توضیحات بیشتر

یک بار فشار طولانی هر یک از سه دکمه بلوتوث با کلید عملکرد دستگاه را در حالت جفت شدن قرار می دهد. پس از جفت شدن با دستگاه های خود، کافی است دکمه بلوتوث + کلید عملکردی را فشار دهید تا به سرعت بین Mac، iPad، iPhone و موارد دیگر جابه جا شوید. جدا از قابلیت های نور پس زمینه، این دلیل اصلی انتخاب Slim X1 به جای Magic Keyboard است.

مطالب مرتبط: پایه رومیزی آلومینیومی Satechi برای iPad

در حالی که Slim X1 سطوح روشنایی را به خوبی در MacBook یا iPad کنترل می‌کند، وقتی متوجه شدم که کلیدهای میانبر کنترل روشنایی Satechi Slim X1 با Pro Display XDR Apple ارتباط برقرار نمی‌کنند، ناامید شدم. صفحه‌کلید جادویی و حتی ارائه‌های شخص ثالث مانند Keychron K2 (v2) روشنایی بسیار خوبی را برای نمایشگر حرفه‌ای اپل کنترل می‌کنند. مطمئن نیستم که آیا این چیزی است که می توان آن را اصلاح کرد، اما برای اظهار نظر با ساتیچی تماس گرفتم.

نتیجه

من سه هفته است که از صفحه‌کلید بلوتوث Satechi Slim X1 به‌طور تمام وقت استفاده می‌کنم و ثابت شده است که همراهی خوب برای مک و آی‌پد من است. آیا باید به خرید آن فکر کنید؟ برای جزئیات، بررسی عملی Satechi Slim X1 ما را تماشا کنید و مطمئن شوید برای بررسی ویدیوهای بیشتر در کانال یوتیوب ما مشترک شوید.

امکانات

  • ساخت آلومینیوم
  • رنگ خاکستری فضایی با لهجه های مشکی
  • کلیدهای میانبر اپل محور
  • حداکثر سه دستگاه بلوتوث را وصل کنید
  • بلوتوث 5.0
  • کلیدهای دارای نور پس زمینه با 10 سطح روشنایی
  • فاصله حرکت کلید 1.2+_0.2mm
  • پورت USB-C برای شارژ و اتصال سیمی
  • کابل شارژ USB-C موجود است
  • شامل پاهای برآمده
  • قیمت 69.99 دلار

ویدئو: بررسی صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X1

شما چی فکر میکنید؟ آیا صفحه کلید شخص ثالث مورد علاقه ای دارید که از آن استفاده می کنید؟ خود را در نظرات با افکار خود بیان کنید.

همانطور که گفته شد، Slim X1 با کیبورد جادویی متفاوت است. کلیدها کمی احساس عضلانی بیشتری دارند که اگر از صفحه کلید اپل باشند ممکن است کمی به آن عادت کنند. بد نیست، اما متفاوت است، و برخی ممکن است حس کلیدهای Magic Keyboard را ترجیح دهند.

بزرگترین تفاوت بین Magic Keyboard و Slim X1 و شاید تفاوتی که می تواند برای برخی از کاربران تفاوت ایجاد کند، احساس کلیدها هنگام فشار دادن است. برخلاف پاسخ مختصری که هنگام تایپ کردن روی صفحه کلید جادویی در نوک انگشتان خود احساس می کنید، Slim X1 به طور قابل توجهی نرم تر و بخشنده تر است. این بدان معنا نیست که پاسخ کلید Slim X1 بد است، اما من شخصا بازخورد دقیق کلید Magic Keyboard را ترجیح می دهم.

شرم آور است که اپل صفحه کلید جادویی خود را با مجموعه ویژگی های مدرن تر ارتقا نمی دهد. محصولاتی مانند Slim X1 نشان می‌دهند که در صورت به‌روزرسانی با امکانات مدرن، یک صفحه‌کلید شخص اول اپل چقدر می‌تواند خوب باشد.

یک کابل شارژ USB-C برای شارژ مجدد باتری داخلی Slim X1 به همراه دستگاه ارائه شده است. کابل USB-C یا هر کابل USB-C در این مورد، می تواند برای قرار دادن Slim X1 در حالت سیمی استفاده شود تا بتوانید مستقیماً بدون بلوتوث به آن متصل شوید. هنگامی که کابل USB-C متصل است، حالت سیمی به طور خودکار فعال می شود، اما می توانید با فشار دادن یکی از کلیدهای بلوتوث یا کلید خروج (همراه با کلید عملکرد) بین حالت بلوتوث و حالت سیمی جابجا شوید تا به حالت سیمی بازگردید.

وقتی باتری صفحه کلید کم است، چراغ پاور (بالای کلید خروج) به رنگ سبز چشمک می زند. شارژ Slim X1 از طریق اتصال USB-C حدود 2-3 ساعت طول می کشد. هنگامی که به طور کامل شارژ شود، چراغ شارژ قرمز رنگ سبز می شود. ساتیچی می گوید کل زمان آماده به کار 13 روز و کل زمان کار 45 ساعت استفاده است. من از Slim X1 به مدت سه هفته، بین سه دستگاه مختلف، با نور پس‌زمینه روی سطح 3 استفاده کردم و فقط یک بار آن را شارژ کردم.

پشتیبانی از چند دستگاه

مانند صفحه کلید جادویی و سایر پیشنهادات شخص ثالث مبتنی بر اپل، X1 دارای کلیدهای میانبر است که برای استفاده با macOS و iPadOS در نظر گرفته شده است. میانبرهایی برای تنظیم روشنایی صفحه، فراخوانی جستجوی Spotlight، رابط CMD+Tab و کنترل‌های انتقال برای ارتباط با پخش موسیقی وجود دارد. متأسفانه، این دستگاه فاقد چیدمان مناسب کلیدهای جهت دار به سبک T است، در عوض طرح مورد استفاده در صفحه کلید جادویی اپل را انتخاب می کند.

کلیدهای دارای نور پس زمینه

البته نور پس زمینه تعبیه شده یکی از بزرگترین نقاط ضعف باتری است. Satechi چگونه عمر باتری را بر اساس سطوح مختلف نور پس زمینه Slim X1 گزارش می کند:

  • سطح 1 – 8 میلی آمپر – 125 ساعت
  • سطح 2 – 14 میلی آمپر – 71 ساعت
  • سطح 3 – 24 میلی آمپر – 41 ساعت
  • سطح 4 – 35 میلی آمپر – 32 ساعت
  • سطح 5 – 48 میلی آمپر – 24 ساعت
  • سطح 6 – 671 میلی آمپر – 4 بعد از ظهر.
  • سطح 7 – 75 میلی آمپر – 15 ساعت
  • سطح 8 – 90 میلی آمپر – 13:00
  • سطح 9 – 105 میلی آمپر – 9 ساعت
  • سطح 10 – 117 میلی آمپر – 8 ساعت

در حالی که من ظاهر آلومینیوم آنودایز خاکستری فضایی همراه با کلیدهای مشکی را دوست دارم، به سرعت به من یادآوری شد که چگونه کلیدهای سیاه اثر انگشت، چربی و گرد و غبار را نشان می دهند. استفاده از Slim X1 باعث شد از کلیدهای سفید نسبتاً کم تعمیر و نگهداری موجود در صفحه کلید جادویی اپل قدردانی کنم.

در هر صورت، Slim X1 یک جایگزین محکم برای صفحه کلید جادویی برای کاربرانی است که می‌خواهند محصولی بسیار شبیه به آنچه اپل ارائه می‌دهد، اما با امکاناتی مانند کلیدهای دارای نور پس‌زمینه، شارژ USB-C و اتصال چند دستگاه همراه باشد. با عمر باتری خوب و طراحی آلومینیومی جامد، اشتباه کردن با Slim X1 سخت است، به خصوص با توجه به اینکه 29 دلار ارزان تر از Magic Keyboard است. Satechi همچنین نسخه فول کیبورد خود به نام Slim X3 را به فروش می رساند.با یک صفحه کلید عددی 10 کلیدی کامل می شود.

مانند صفحه کلید جادویی، صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X1 دارای پایه های داخلی در پایین نیست تا به کاربران زاویه تایپ بالاتری بدهد، اما Satechi شامل پایه های لاستیکی اختیاری است که از طریق چسب 3M نصب می شوند، برای کسانی که می خواهند زاویه بالاتری داشته باشند. این پر زرق و برق ترین راه حل نیست و به اندازه پایه های تعبیه شده انعطاف پذیر نیست، اما متوجه شدم که به اندازه کافی خوب کار می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

چیز مورد علاقه من در مورد Satechi Slim X1، بیش از صفحه کلید جادویی اپل، توانایی جابجایی سریع بین سه دستگاه است. برای افرادی که از iPad به عنوان یک دستگاه ثانویه استفاده می کنند، بسیار راحت است. از آنجایی که Slim X1 مطابق با نام خود است و نسبتاً قابل حمل است، به نظر من یک همراه عالی برای iPad Pro و iPad Air برای کسانی است که هنوز به Magic Keyboard برای iPad ارتقاء نداده اند.