بررسی صفحه کلید Satechi Slim X3 Bluetooth Backlit

آیا از صفحه کلید Satechi یا Apple استفاده می کنید؟ شما چی فکر میکنید؟ نظرات خود را در نظرات به من بگویید.

من چند هفته است که از این صفحه کلید استفاده می کنم و این تغییر خوبی در روند کار من بوده است. قبلاً از کیبورد جادویی مدل پایه خود استفاده می کردم iMac M1 24 اینچی. به عنوان یک نویسنده و دانشجوی تمام وقت، زیاد تایپ می کنم و حدود 45 تا 50 ساعت در هفته با iMac خود کار می کنم. من حتی از آن برای بازی در Apple Arcade استفاده می کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چیز زیادی از این کیبورد کم نیست و من واقعا از استفاده از آن لذت بردم.

صفحه کلید Satechi Slim X3 که برای کاربران اپل طراحی شده است، جایگزین مقرون به صرفه ای برای صفحه کلید جادویی اپل است. برخی از ویژگی های مشابه صفحه کلید جادویی به همراه ویژگی های اضافی را دارد.

این یک صفحه کلید شگفت انگیز برای کسی است که به دنبال هزینه کمتر از 100 دلار است. نه تنها زیباست، بلکه زیباست. من به عنوان کسی که حدود 60 WPM را می زند، استفاده خود را سریع و کارآمد می دانم. ویژگی‌های اضافی مانند کلیدهای دارای نور پس‌زمینه، قابلیت جفت‌کردن چندین دستگاه بلوتوث، و طراحی باریک و مدرن آن، آن را به قیمتی فوق‌العاده برای شما تبدیل کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، من بسیار خوشحالم که صفحه کلید Satechi Slim X3 Bluetooth Backlit را به شما پیشنهاد می کنم.

نور پس زمینه با نور سفید زیبا است و هنگام کار در نور کم عالی است. با استفاده از کلیدهای F5 و F6 می توانید 10 گزینه مختلف روشنایی را طی کنید. پس از یک دقیقه عدم استفاده از صفحه کلید، نور پس زمینه کم می شود.

من صفحه کلید Satechi را با کیبورد جادویی اپل (بدون تاچ آیدی، با تاچ آیدی، دیجیتال با تاچ آیدی) مقایسه خواهم کرد. در اینجا نحوه مقابله ساتیچی در برابر اپل آمده است.

شروع

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

علاوه بر این، شارژ مجدد صفحه کلید دو تا سه ساعت طول می کشد. باتری بسته به سطح روشنایی نور پس زمینه می تواند تا 80 ساعت دوام بیاورد.

چه چیزی جا افتاده

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اگرچه لزوما با iMac سبز رنگ من مطابقت ندارد، اما نمی توانم انکار کنم که صفحه کلید زیبایی دارد. رنگ خاکستری با کلیدهای مشکی مخصوصاً برای هر کسی که MacBook خاکستری فضایی دارد مناسب است. از دور، به سختی می شد آن را از خاکستری جدید اپل تشخیص داد صفحه کلید جادویی.

صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X3 با نور پس زمینه
منبع تصویر: ساتی چی

جفت شدن صفحه کلید با محصولات اپل شما ساده است. می توانید تا چهار دستگاه بلوتوث را همزمان جفت کنید. چهار دکمه بلوتوث در بالای کلیدهای شماره وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را فشار دهید تا بین دستگاه ها جابه جا شوید. با فشار دادن یک دکمه، می توانم بین مک، آی پد و آیفون سوئیچ کنم.

Touch ID باید بزرگترین ویژگی از دست رفته در این صفحه کلید باشد. از صفحه کلید iMac مدل پایه، من هرگز چنین چیزی را نداشتم. برخی از افراد ممکن است نخواهند از تاچ آیدی جدا شوند. با این حال، اگر صاحب اپل واچ هستید و اغلب آن را استفاده می کنید، حداقل می توانید از آن برای باز کردن قفل مک خود بدون نیاز به Touch ID استفاده کنید.

Touch ID یک راه عالی برای جلوگیری از تایپ رمز عبور است. همچنین می توانید با لمس یک دکمه پرداخت را مجاز کنید. در هر صورت، این تقصیر Satechi نیست که این مورد را شامل نمی‌شود، زیرا اشخاص ثالث توانایی ایجاد لوازم جانبی با استفاده از Touch ID اپل را ندارند.

از کجا از ساته چی بخریم

من عاشق داشتن یک صفحه کلید عددی هستم. چیز زیادی برای گفتن در مورد آن نیست، اما وقتی نیاز به تایپ شماره تلفن یا انجام تکالیف مالی داشته باشم، خوب است.

استفاده با سیم یا بی سیم

می توانید صفحه کلید Satechi Slim X3 بلوتوث با نور پس زمینه را با قیمت 89.99 دلار در این صفحه انتخاب کنید وب سایت شرکت. این کالا واجد شرایط ارسال رایگان است و دارای سیاست بازگشت 30 روزه است.

صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X3 با نور پس زمینه

نظرات کلی در مورد Satechi Slim X3

یکی از عناصر کوچکی که در صفحه کلید جادویی خود از دست می دهم، دکمه ایموجی در گوشه سمت چپ پایین صفحه کلید است. اگرچه مشکلی نیست، اما گاهی اوقات این یک مرحله اضافی برای من است.

این صفحه کلید به خوبی با اکوسیستم اپل شما همگام می شود. با macOS نسخه 10.4 یا بالاتر، بلوتوث 3.0 یا جدیدتر، و در iOS 13 به بعد کار می کند.

صفحه کلید بلوتوث Satechi Slim X3 در مقایسه با صفحه کلید جادویی اپل

جایی که ساتیچی موفق می شود

این دستگاه دارای یک کابل USB-C به USB-C و همچنین دو رایزر کوچک است که می توانید از طریق چسب به پایین آن اضافه کنید. رایزرها برای راحتی ارگونومیکی این کار مفید هستند.

این صفحه کلید عددی دارای کلیدهایی با نور پس زمینه و قابلیت استفاده با سیم یا بی سیم است. برای استفاده از حالت سیمی، در حالی که کابل USB-C متصل است، Fn به همراه کلید USB را بین F12 و F13 فشار دهید. سپس LED پاور سبز می شود. برای بازگشت به حالت بلوتوث، یکی از چهار دکمه بالای صفحه شماره سمت راست صفحه کلید را فشار دهید.

خوب بنظر می رسد