بررسی عملی Apple Watch Pride Band 2023

جدیدترین بند پراید ادیشن که برای هر دو مدل اپل واچ 41 و 45 میلی متری موجود است، اکنون برای خرید در دسترس است. این گوشی با قیمت معمولی 49 دلاری که همه نوارهای سیلیکونی اپل انجام می دهند به فروش می رسد و با اپل واچ سری 8، اپل واچ اولترا و تمامی پوشیدنی های نسل قبلی سازگار است.

گرفتن 9to5Mac

در زمانی که حقوق LGBTQIA به همان اندازه مورد تهدید و حمله قرار می‌گیرد، دیدن اپل به سنت راه‌اندازی یک گروه پراید جدید همیشه شاداب است. این موضوع با دانستن اینکه شرکت در حال ارائه حمایت مالی برای علاقه خود به جشن گرفتن فرهنگ کوئیر است، بیشتر می شود.

اما اکنون این امر به نفع طراحی الهام گرفته از کانفتی از پنجره بیرون می رود. نوار سفید خالص با رنگ هایی پر شده است که ظاهر می شوند و با صفحه جدید اپل واچ جفت می شوند.

برای اولین بار در چند سال گذشته، اپل نیز به بند سیلیکونی کلاسیک خود بازگشته است. در دو سال گذشته، این شرکت بر روی پارچه خط تولید خود تمرکز کرده است. اکنون در حال بازگشت به بند اصلی هستیم که خریداران را از روزهای اولیه اپل واچ به خود جلب کرد و ساخت لاستیکی و ممتاز مورد انتظار را ارائه کرد که بار دیگر در مرکز توجه قرار گرفت.

رنگ

امروز می توانید از وب سایت اپل سفارش دهید 49 دلار.

آزاد کردن اپل واچ بند از بسته بندی بازیافتی آن، ورودی جدید و درخشان را در این مجموعه به نمایش می گذارد. مطمئناً همان زیبایی رنگین کمانی را دارد که وقتی به پراید و جشن ژوئن فکر می‌کنید به ذهن می‌رسد، اما اجرای واقعی آن را با هم مخلوط می‌کند.

اگر به این نکته هم اشاره نکنم که علاوه بر انتشار باندهای پراید برای اپل واچ، این شرکت از نظر مالی از سازمان های حمایت از LGBTQ+ نیز حمایت می کند. این معامله معمولی نیست که بخشی از هر سفارش اهدا می‌شود، اما اپل با حمایت از سازمان‌های غیرانتفاعی در هر شکل و اندازه‌ای، از جمله GLSEN، موسسه فدراسیون برابری، Encircle، مرکز ملی برابری تراجنسیتی‌ها، پروژه Trevor، پول خود را در جایی که می‌خواهد صرف می‌کند. ، و سازمان های دیگر.

اکنون موجود است

شادی عجیب و غریب مانند همیشه یک عمل مقاومتی است، و گروه جدید بسیار بیشتر از آنچه در گذشته دیده‌ایم به آن متمایل است. من از سال ها پیش که برای اولین بار وارد بازار شدم، باندهای پراید اپل را می خریدم، و این واقعاً شبیه اولین موردی است که جشن را در خط مقدم طراحی خود قرار می دهد.

همچنین با مخلوط کردن همه چیز از سال‌های گذشته، اپل برداشت بسیار خنده‌داری از کل زیبایی‌شناسی پراید برای سال 2023 ارائه می‌کند. بند جدید اپل واچ البته با رنگین کمان پوشانده شده است، اما به روشی که به سختی ساده‌تر از تکرارهای قبلی است. سال گذشته، دو گروه از گروه‌های اسپورت لوپ با طرح‌های نسبتاً ساده به صحنه آمدند که گروه را در یک رنگین کمان می‌پیچید.

از سال 2017، زمانی که اپل برای اولین بار عرضه باندهای ساعت اپل را آغاز کرد، این شرکت درست قبل از ژوئن ظاهر می شود تا یک محصول جدید و رنگارنگ را برای پوشیدنی شما عرضه کند. برای سال 2023، اپل با یکی از خنده دارترین افزودنی های خود به مجموعه بازگشته است که واقعاً جنبه جشن ماه افتخار را به نمایش می گذارد.

هر بخش از گروه اپل واچ نیز رنگ بندی خاص خود را دارد. قسمت بالای بند با رنگ‌های قرمز، زرد و حتی سبز ظاهر آرام‌تری به خود می‌گیرد، در حالی که قسمت پایین شروع به رنگ‌های پر جنب و جوش بیشتری می‌کند. در ترکیب، این دو یک گرادیان خوب به دست می‌آورند که پالت رنگی منحصربه‌فردتری نسبت به ورودی‌های قبلی در خط تولید ارائه می‌دهد.

اوایل این هفته، اپل ارسال جدیدترین نسخه پراید باند خود را برای اپل واچ آغاز کرد. قسط سالانه اکنون در هفتمین سال خود است و تنها یک مورد جدید به مجموعه اضافه شده است. امسال، با تأکید بیشتر بر بزرگداشت این ماه، پراید بند 2023 واقعاً شادی عجیب و غریب را با طراحی مناسب کانفتی جشن می گیرد. اکنون در حال بررسی پیشنهاد جدید هستیم.

نگاهی دقیق تر به Apple Watch Pride Band 2023

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

واقعاً از آنجایی که ژوئن قرار است جشنی برای هویت‌های عجیب و غریب باشد، اپل واچ پراید بند 2023 دارای لکه‌های رنگارنگ است. طیف معمولی رنگ‌ها وجود دارد، با برخی از اجزای قابل توجه قطعات کانفتی آبی روشن و صورتی که نمایانگر افراد ترنس و غیر باینری هستند که با طرح‌های قهوه‌ای و مشکی به هم پیوسته‌اند تا جامعه سیاه و لاتین را نشان دهند.

و در حالی که سال‌های دیگر به بزرگداشت ماه غرور اختصاص یافته است، اپل واچ بند 2023 امسال این حس را به سطح دیگری می‌برد. به نظر می رسد جشن واقعاً کلمه مناسبی برای خلاصه کردن اولین نمایش امسال باشد. با همه چیزهای کانفتی می آید و واقعاً مانند یادداشت عالی برای اپل به نظر می رسد.

درست خارج از جعبه، و اپل از پولیش معمولی که انتظار دارید استفاده می کند. موضوع البته بر روی خود اپل واچ بند قرار می گیرد، اما این شرکت آن را به بسته بندی واقعی خود نیز منتقل می کند. اولین چیزی که در جعبه سفید مینیمالیستی که هنگام بیرون کشیدن محتویات به شما خوشامد می گوید، لوگوی رنگین کمانی اپل است که به خوبی محصول واقعی را تکمیل می کند. همه چیز را به اپل بسپارید، اگرچه این چیز جدیدی از سوی شرکتی نیست که در طول یک دهه به همه نشان داده است که چگونه این کار را در ماه پراید انجام داده است.

طرح