بررسی مجدد EufyCam Pro برای سال 2022

همچنین می توانید از eufyCam برای ذخیره فیلم در HomeKit Secure Video استفاده کنید. تمام فیلم‌ها با HomeKit Secure Video رمزگذاری شده‌اند، بنابراین فقط حساب iCloud شما می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

بررسی کلی eufyCam

eufycam

پس از چند سال استفاده از eufyCam Pro، من فکر می کنم این یکی از بهترین گزینه های دوربین در فضای باز است. کیفیت فوق العاده ای دارد، با HomeKit یا بدون آن به خوبی کار می کند و نصب آن آسان است. وقتی جابجا شدیم دلم برایش تنگ خواهد شد، اما خوشحالم که مالک جدید به راحتی می تواند آن را پس بگیرد و به استفاده خوب از آن ادامه دهد. اگر گزینه ای برای ضبط مداوم در HomeKit Secure Video با پروژکتور eufyCam، احتمالاً سالهای زیادی در داخل اکوسیستم eufy خواهم بود. تنها دلیلی که من دنده eufy جدید نمی خرم، ضبط مداوم است.

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که برای خانه هوشمند می‌پرسم، در مورد دوربین‌های فضای باز است. به نظر می رسد این یکی از اولین نوع تجهیزاتی است که مردم هنگام ورود به فناوری خانه هوشمند برای رفع نگرانی های امنیتی به نصب آن توجه می کنند. eufyCam به چند دلیل گزینه محبوبی بوده است:

باطری تغذیه می شود

اگرچه من ترجیح می دهم از HomeKit Secure Video برای ذخیره سازی ابری استفاده کنم، eufyCam یک گزینه ضبط محلی رایگان برای کارت SD در داخل ایستگاه پایه ارائه می دهد. در تمام آزمایش‌هایم، دریافتم که ضبط محلی به خوبی کار می‌کند و اگر روتری دارید که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توان آن را طوری پیکربندی کرد که خارج از شبکه محلی شما کار نکند.

پشتیبانی از HomeKit

من رسماً از خانه ام به محل اقامت موقت منتقل می شوم تا خانه جدیدمان تکمیل شود. برنامه خانه من در هرج و مرج است زیرا تقریباً همه چیز آفلاین است. من به آرامی چند مورد ضروری HomeKit را در مکان موقت خود به جای خود برمی گردم. با این حال، یکی از وسایلی که با خانه فروختم، محبوبم بود eufyCam Pro. همانطور که چند هفته پیش نوشتم، به ادامه مطلب می پردازم Nest Cam با پروژکتور برای خانه جدید با گزینه ضبط مداوم. در حین خداحافظی، می‌خواهم به یکی از بهترین گزینه‌های دوربین HomeKit در فضای باز فکر کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


دو راه وجود دارد eufyCam می تواند با HomeKit کار کند. ابتدا، اگر نمی‌خواهید از HomeKit Secure Video استفاده کنید، می‌توانید از دوربین‌ها فقط به عنوان حسگر حرکت در فضای باز استفاده کنید. سپس آنها را می توان با پروژکتورهای رنگی برای ایجاد یک اتوماسیون HomeKit. در این اتوماسیون، چه زمانی eufyCam حرکت را تشخیص می دهد، می تواند نورافکن ها را روشن کند.

بنابراین برای افرادی که به دنبال راه اندازی دوربین با قابلیت نصب آسان هستند، دست کم گرفتن مزیت باتری نسبت به کابل های برق بسیار سخت است.

بدون گزینه هزینه ماهانه

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


چرا eufyCam؟

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

eufyCam ها به جای اینکه کابل ها را از مکان های صعب العبور عبور دهند، کاملاً با باتری کار می کنند. اگر می‌خواهید از شارژ مجدد اجتناب کنید، می‌توانید a آداپتور پنل خورشیدی در تجربه من بسیار خوب کار می کند. تا زمانی که مقدار مناسبی از نور خورشید دریافت کنید، شارژ کامل آن بسیار آسان است. پس از نصب یکی از اینها در اوایل سال 2021، من واقعاً با آن خوش شانس بودم. تقریباً نیمی از روز آفتابی است و من در تمام مدت نزدیک به 100٪ بودم.

eufycam پنل خورشیدی