بررسی محصول جدید اپل، گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل آچار

این شایعه برای اولین‌بار توسط مینگ چی کو مطرح شده است و اگر حقیقت داشته باشد، برای اولین‌بار شاهد تغییرات بزرگی در مدل‌های استاندارد و پرو خواهیم بود. اپل تا سال گذشته، از یک تراشه به صورت مشابه در تمام گوشی‌های خود استفاده می‌کرد. از زمانی که آیفون 5S و آیفون 5C روانه بازار شدند، اپل از یک پردازنده در سری خود استفاده می‌کرد. دوربین فوق‌عریض دستگاه نیز در زمینه عکاسی ماکرو و زوم 3 برابر در شرایط با نور کم بهبود پیدا کرده است. اپل حتی فلاش دوربین آیفون 14 پرو را نیز دوباره طراحی کرده تا دو برابر نور بیشتر و روشن‌تر را به کاربران ارائه کند.

خرید و قیمت آیفون 14

و با تراشه فوق العاده قدرتمند و کارآمد A16 Bionic و عمر باتری بالا می توان گفت که این بهترین آیفون است. این پردازنده که جدید ترین نسل پردازنده های سری A اپل است، در طراحی آن نیم نگاهی به پردازنده های M و تکنولوژی های خوب آن شده است. این نسل از پردازنده های آیفون دارای 6 هسته پردازشی با چینشی مشابه M2 بوده و تا قدرت بیشتری را در مقابل A15 دریافت کرده اند. شاید این پیشرفت جای شگفتی داشته اما این عدد نشان می دهد پردازنده A15 هنوز در دسته قوی ترین ها حضور دارد. حافظه های ذخیره سازی آن به ترتیب ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و 1 ترابایت توسط اپل در نظر گرفته شده است.

  • اپل از این راه برای بهینه‌سازی صفحه نمایش استفاده کرده است تا باتری دستگاه با سرعت بالا کاهش پیدا نکند.
  • این نسل از پردازنده های آیفون دارای 6 هسته پردازشی با چینشی مشابه M2 بوده و تا قدرت بیشتری را در مقابل A15 دریافت کرده اند.
  • یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی Ultra Wide با پیکسل‌های 1.4 میکرومتری که تصاویر واضح‌تری با جزئیات بیشتر ارائه می‌کند و قابلیت‌های عکاسی ماکرو قدرتمند را بهبود می‌بخشد.
  • دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد.

به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید. انتظار می رود این گوشی با صفحه نمایش 6.1 اینچی (15.49 سانتی متر) با وضوح 1170 در 2532 پیکسل عرضه شود. از این رو، در حین بازی یا تماشای 9to5mac ویدیو، تجربه تماشای همه جانبه ای خواهید داشت. در مرکز نوار مشکی رنگ بالای نمایشگر، شاهد یک ناچ کوچک برای قرارگیری دوربین سلفی و چندین حسگر دیگر هستیم. پورت Lightning نسخه ۲، دکمه‌های پاور و تعیین میزان ولوم صدا، بریدگی‌های اسپیکر و حفره‌های میکروفون نیز در اطراف فریم جای‌گیری کرده‌اند.

اپل سنسور مجاورت را به زیر نمایشگر منتقل کرده و اکنون نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک انیمیشن در ناچ بالای نمایشگر و به شکلی کاملا جدید دیده می‌شوند. اپل همچنین ادعا می‌کند که حفره بالای نمایشگر جدید نسبت به قبل 30 درصد کوچک‌تر شده است. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

مشخصات ایفون ۱۴ پرو مکس

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. شما می توانید گوشی آیفون 14 پرو 256 گیگابایتی را به صورت آنلاین با بهترین قیمت از سایت کوک موبایل خرید کنید. ما اغلب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اپل را در گذشته توصیه می‌کردیم، اما آیفون 14 پرو 512 گیگابایتی بهترین در نوع خود در ایران است. از نظر قیمت واقعاً در رده مقرون به صرفه قرار می گیرد تا میان رده، اما از باتری غول پیکری بهره می برد.

گوشی آیفون 14 پرو اپل Apple iPhone 14 Pro