بررسی مشخصات و قیمت و خرید آیفون ۱۲ ️ فروشگاه اینترنتی آمیتیس

اما با عرضه گوشی آیفون ۱۲ مینی، سرانجام انتظارها برای یک آیفون جمع و جود که به راحتی بتوان در جیب قرار داد، به سر آمد. ✔️ محتویات جعبه آیفون ۱۲ پروآیفون ۱۲ پرو و تمامی گوشی‌های اپل که از سال ۲۰۲۰ به بعد از طرف شرکت اپل تولید شده‌اند فاقد شارژر و هندزفری در بسته‌بندی هستند. 9to5mac در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. خرید آیفون۱۲ با در نظر داشتن قیمت ایفون۱۲ و برخورداری از بهترین تغییرات برای در‌ صدر قرار دادن این گوشی کاملاً هوشمندانه به نظر می‌رسد.

گوشی ویوو

بنا بر ادعای اپل، هر دو گوشی آیفون 12 و گوشی آیفون 12 پرو، قابلیت پخش فیلم به مدت زمان ۱۷ ساعت و یا ۱۱ ساعت پخش استریم دارند، بنابراین قابل پیش بینی است که به احتمال زیاد عمر باتری هر دو گوشی نیز یکسان خواهد بود. در بررسی آیفون 12 به سادگی می‌توان دید که شرکت اپل ابعاد این تلفن هوشمند را بدون تغییر اندازه نمایشگر کوچک‌تر کرده و یک محصول کاملاً فوق‌العاده را آماده عرضه کرده است. این محصول تلفن هوشمند محبوب اپل در سال 2020 است که در رنگ‌های متفاوت همراه باقدرت پردازشی قابل توجه آماده عرضه شده است. مطمئناً، لبه‌های مسطح آیفون 12 به اندازه کافی زیبا به نظر می‌رسند و نسبت به چندین سال متوالی آیفون‌هایی با گوشه‌های گرد تغییر سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، دوام و کیفیت ساخت ایفون ۱۲ با استفاده از مواد جدید Ceramic Shield اپل بهبود یافته، زیرا فریم‌های منحنی آیفون‌های قبلی قابلیت شکنندگی داشتند.

با شارژ کامل می‌توان بدون نیاز به شارژ مجدد تا بیش از 65 ساعت موزیک پخش کرد. همچنین آیفون 12 از قابلیت شارژ سریع 20 واتی بهره می‌برد که در مدت زمان 60 دقیقه گوشی را به طور کامل شارژ می‌کند. با بهره‌گیری از قابلیت شارژ معکوس USB Power Delivery 2.0 نیز می‌توان از آیفون۱۲ برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. لازم به ذکرست که ایفون ۱۲ با برخورداری از شارژ بی سیم Qi fast 15 واتی، این باتری یکی از کارآمدترین‌ها محسوب می‌شود. در حالی که معجزه آهن ربا همچنان یکی از سرآمدترین طراحی‌های جهان است، اپل آن را به جنبه‌ای اساسی در طراحی ایفون 12 تبدیل کرده است.

همه‌ی گوشی‌ها مجهز به فناوری 5G هستند و بیش از ۱۰۰ شرکت مخابراتی در ۳۰ منطقه‌ی جهان در دسترس این فناوری جدید اتصال خواهد بود. این شرکت در قبال فناوری 5G معامله‌ی بزرگی انجام داده است و هنگام عرضه‌ی گوشی‌ها، قرار است که مدیرعامل شرکت Verizon Wireless در مورد آن صحبت کند. اپل و ورایزن ادعا می‌کنند که برخی از آیفون‌ها، از سرعت دانلود ۳.۵ و ۴ گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه برخوردار هستند. تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل نیز در حین رونمایی از محصولات عنوان کرد که «5G در هیجان‌انگیزترین مرحله خودش قرار دارد». به لحاظ زیباشناسی، گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو، شکل ظاهری یکسانی دارند. هر دو گوشی لبه تختی داشته که باعث کنترل بهتر گوشی در حین کار می‌شود.

  • در بررسی آیفون 12 به سادگی می‌توان دید که شرکت اپل ابعاد این تلفن هوشمند را بدون تغییر اندازه نمایشگر کوچک‌تر کرده و یک محصول کاملاً فوق‌العاده را آماده عرضه کرده است.
  • مودم X55 5G هم در دل تراشه A14 قرار گرفته است تا آیفون جدید به شبکه ارتباطی 5G مجهز شود و از این نظر هم چیزی کم نیاورد.
  • قیمت آیفون ۱۲ پرو و مشخصات فنی آن از نقاط قوت این گوشی به شمار می‌روند.
  • از ویژگی‌های مهم فیلم‌برداری این دوربین باید به فیلم‌برداری Dolby Vision آن اشاره کرد.
  • با این حال، آنچه بیشتر مد نظرست، تعهد اپل برای به روز نگه داشتن آیفون‌های قدیمی با جدیدترین نرم افزار برای سال های متمادی است، بیشتر از آنچه که همتایان اندرویدی آن هرگز ندیده‌اند.
  • برای خرید انواع قاب اپل باید توجه کنید که محصول منتخب شما اورجینال و با کیفیت باشد.
دوربین پشتی دوگانه گوشی آیفون ۱۲ مینی، با لنز اصلی ۱۲ مگا پیکسل ۲۵ میلیمتری، و لنز اولترا واید ۱۳ میلی متری ۱۲ مگاپیکسلی است. بدنه گوشی آیفون ۱۲ مینی، در پنج رنگ سفید، سبز، آبی، مشکی و قرمز در وزنی معادل ۱۳۵ گرم عرضه شده است. در طراحی بدنه گوشی اپل Apple iPhone GB از فریم آلومینیومی با روکش مات استفاده شده است تا از علاوه بر سبک تر شدن از لک ماندن روی گوشی جلوگیری شود. گوشی آیفون ۱۲ اپل در رنگ های سیاه ، سفید ، سبز ، آبی و قرمز در ابعاد ۷۱.۵ میلیمتر در ۱۴۶.۷ میلیمتر در ۷.۴ میلیمتر با ۱۶۴ گرم وزن تولید شده است . ✔️ آیفون ۱۲ پرو دو سیم کارتاپل آیفون ۱۲ پرو را به صورت دو سیم کارت تولید کرده، اما در برخی از پارت نامبرها سیم کارت دوم به صورت eSim است که در ایران کار نمی‌کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس اپل – ۵۱۲ گیگ