بررسی نقشه و کلیپ Pebblebee

راه‌اندازی هر دو دستگاه در برنامه Find My آسان است. وقتی آماده شدید، برنامه را در آیفون خود باز کنید:

  • جستجوی من > مقالات > + > مقاله دیگری را اضافه کنید

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

روی لوگوی Pebblebee (هر دستگاهی) دو بار ضربه بزنید و نام مورد را انتخاب کنید. ایموجی خود را انتخاب کنید، روی Accept prompt بعدی ضربه بزنید و آماده هستید. پس از اتمام راه‌اندازی در Find My، دستگاه را به مورد دلخواه خود وصل کنید. مطمئن شوید که آیفون شما در حین راه اندازی با آخرین نرم افزار iOS به روز شده است.

Pebblebee Card and Clip پیکربندی شده است.

مشخصات فیزیکی کارت و گیره

کارت Pebblebee و گیره Pebblebee دارای بسیاری از ویژگی های مشابه هستند. هر دو دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX6، باتری های قابل شارژ، هشدارها و برد بلوتوث تا 500 فوت هستند.

به گزارش FindMy:

وقتی متوجه شدید که یکی از وسایل شما که به Pebblebee شما متصل است گم شده است، می توانید دستگاه را گمشده علامت گذاری کنید. برای انجام این کار، به برنامه Find My بروید و “مقالات” خود را مشاهده کنید. روی دستگاه گم شده ضربه بزنید و روی «فعال کردن» درست در زیر «حالت گمشده» ضربه بزنید. وقتی ادامه را فشار می‌دهید، Find My شماره تلفن یا آدرس ایمیل شما را می‌خواهد در صورتی که شخصی مورد شما را پیدا کند و بخواهد به شما اطلاع دهد.

کارت Pebblebee و گیره Pebblebee هر کدام 29.99 دلار در وب سایت شرکت هستند. این شرکت یک سال گارانتی محدود با توجه به نقص محصول ارائه می دهد.

همچنین بخوانید:

می‌توانید موارد خود را از طریق Find My یا اپلیکیشن Pebblebee ردیابی کنید – نمی‌توانید به طور همزمان از آنها استفاده کنید. اگر می خواهید تغییر دهید، باید تنظیمات کارخانه را تنظیم کنید. برای این بررسی، من از Find My برای ردیابی کارت و کلیپ Pebblebee خود استفاده می کنم. اگر شما نیز استفاده از Find My را انتخاب کرده اید، نیازی به نگرانی در مورد برنامه Pebblebee نخواهید داشت. مانند AirTag، همچنین می‌توانید Find My را در زمانی که در مکان‌های خاصی باقی می‌ماند به شما اطلاع دهد.

چگونه دستگاه Pebblebee خود را راه اندازی کنیم

اگرچه قیمت هر دستگاه با AirTag برابر است، اما به نوعی ارزان تر است زیرا نیازی به خرید لوازم جانبی ندارید. برخلاف AirTag، کارت Pebblebee به راحتی داخل کیف پول شما می رود و گیره برای آویزان کردن کلیدهای شما نیازی به حلقه کلید ندارد. از آنجایی که باتری قابل شارژ است، نیازی به خرید باتری یدکی نیز ندارید.

افکار روی نقشه و کلیپ Pebblebee

کارت و گیره Pebblebee، مانند AirTag اپل، ردیاب آیتم‌های دارای بلوتوث هستند. با استفاده از آیفون خود، می توانید موارد گم شده مانند کیف پول یا کلید خود را پیدا کنید. برای این بررسی، من چند هفته است که صفحه Pebblebee و کلیپ Pebblebee را امتحان می کنم. آنها در اصل دستگاه های مشابهی هستند که فقط به صورت فیزیکی برای ردیابی عناصر مختلف طراحی شده اند. بیایید ببینیم این دو محصول چگونه در برابر AirTag ایستادگی می کنند…

درباره کارت و کلیپ Pebblebee

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


راستش را بخواهید، هر دو محصول فوق العاده ای هستند، و اینکه قابل شارژ هستند واقعاً جالب است. فقط به یاد داشته باشید که شارژر خود را در یک سال کجا قرار داده اید! راه اندازی و استفاده از هر دو دستگاه آسان است. شاید چیزی که بیشتر از همه دوست دارم این است که نیازی به خرید باتری یا لوازم جانبی اضافی نیست. کارت باریک است و به خوبی در کیف من جای می گیرد – مانند AirTag نیازی به کیف پول نیست. و با داشتن گیره، نیازی به خرید جاکلیدی نیست، زیرا دستگاه طوری طراحی شده است که روی کلید، کیف یا سایر وسایل من گیره می‌دهد.

با استفاده از ساعت اپل، سطح نویز هر ردیاب Pebblebee را آزمایش کردم. صدای هر دو دستگاه در کیسه حدود 60 دسی بل و در خارج از منزل حدود 75 دسی بل است. برای مقایسه، AirTag در فضای باز حدود 60 دسی بل است. اگر به دنبال گزینه بلندتری هستید، Chipolo CARD Spot را توصیه می کنم.

ویژگی های کارت و کلیپ Pebblebee

نحوه فعال کردن حالت گمشده

از آنجایی که Pebblebee یک محصول شخص ثالث است، با تلفن های iOS و Android کار می کند.

کارت و گیره Pebblebee تنها ردیاب های قابل شارژ در بازار هستند که با Find My کار می کنند – باتری گیره تا شش ماه و باتری کارت تا 12 ماه دوام می آورد. برای AirTag، باتری آن باید حدود یک سال دیگر تعویض شود. علاوه بر این، هر مورد دارای شارژر MagSafe مخصوص به خود است. می‌توانید وضعیت باتری را در برنامه Find My بررسی کنید.

هنگامی که حالت گمشده را فعال کردید، این [phone number/email address] در وب سایت اپل قابل مشاهده خواهد بود که دیگران می توانند با یافتن مورد گمشده شما به آن دسترسی داشته باشند.

Pebblebee Card and Clip Lost Mode
حالت گمشده روی نقشه Pebblebee و Pebblebee Clip یکسان عمل می کند

چقدر با AirTag متفاوت است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: