بررسی: هاب هوشمند پرسرعت USB-C DockCase برای مک بوک، اکنون در Kickstarter

[ad_1]

DockCase که بیشتر به خاطر ترکیب هاب ها و کیس های مک بوک معروف است، اخیرا جدیدترین هاب هوشمند USB-C خود را راه اندازی کرده است. در کیک استارتر. این پروژه تاکنون بیش از شش بار از هدف خود فراتر رفته است، اما شما تا 26 نوامبر فرصت دارید از این پروژه حمایت کنید و مرکز هوشمند را با قیمت اولیه آن دریافت کنید.

قبل از اینکه به بررسی خود بپردازم، ذکر این نکته مهم است که این یک پروژه Kickstarter است، بنابراین کاملاً شبیه به سفارش یک محصول نهایی نیست. در آمازون. واحدی که من برای بررسی دارم هنوز نسخه بتا است و در نهایت تحویل تضمینی نیست. تحویل تخمینی ژانویه 2022 است، اما مانند هر پروژه تامین مالی جمعی، ممکن است به تعویق بیفتد. گفتنی است، DockCase سابقه ای ثابت در ساخت محصولات مشابه دارد، و این پروژه قبلاً تأمین مالی شده است (6 برابر بیشتر!). این قطعا یکی از امن ترین Kickstarters برای پشتیبانی است.


هاب هوشمند USB-C با سرعت بالا DockCase

هاب هوشمند از طریق USB-C به رایانه شما متصل می شود و دارای چهار پورت USB-A، یک پورت USB-C پرسرعت برای داده، یک پورت USB-C برای تامین برق تا 100 وات، یک پورت HDMI 2.0 و یک اترنت گیگابیتی است. بندر. از چهار پورت USB-A، دو تای آنها USB-2.0 هستند. بنابراین این دو پورت به حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه محدود شده اند. دو درگاه USB-A دیگر به همراه پورت USB-C تا 10 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند. این دو پورت USB-2.0 با سرعت کمتر برای لوازم جانبی مانند ماوس و صفحه کلید عالی هستند، در حالی که درایوهای USB باید به پورت های پرسرعت وصل شوند.

اگر تمام چیزی که در یک هاب به دنبال آن هستید اضافه کردن پورت های اضافی است، صادقانه بگویم، از قبل وجود دارد. بی شمار دیگر انتخاب موجود در آمازون، با قیمت پایین تر. با این حال، هاب هوشمند DockCase چیزی نسبتاً منحصر به فرد را به جدول می آورد: یک صفحه نمایش. صفحه نمایش کوچک 1.54 اینچی حالتی را نشان می دهد که تمام پورت ها در آن کار می کنند و با دکمه ای که به شما امکان می دهد تنظیمات را تغییر دهید. این سفارشی سازی جایی است که هاب هوشمند DockCase برجسته می شود.

گرافیک حالت های مختلف USB-C Smart Hub را نشان می دهد.

شخصی سازی از طریق “حالت های” مختلف انجام می شود. از آنجایی که هاب به یک پورت USB-C متصل می شود و با Thunderbolt سازگار نیست، به سرعت USB محدود می شود. با حالت‌ها، می‌توانید انتخاب کنید که چگونه می‌خواهید توانایی‌ها اولویت‌بندی شوند. من شخصاً در “حالت من” ماندم و قدرت موجود در داک را افزایش دادم.

حالت های قدرت برای بهینه سازی برای استفاده با نینتندو سوییچ وجود دارد، علاوه بر این می توانید بین نسخه PD 2.0 و 3.0 یکی را انتخاب کنید. حالت ویدیویی “Extreme” (با نام گیج کننده) به هاب اجازه می دهد تا خروجی ویدیوی 4k30 دستگاه را درون یابی کند و آن را به عنوان سیگنال 4k60 از طریق درگاه HDMI ارسال کند. هاب همچنین از خروجی استاندارد 4k60 پشتیبانی می کند.

تجربه من با DockCase USB-C Smart Hub

از زمانی که هاب را دریافت کردم، جایگزین دو هاب USB کوچکتر دیگر روی میز من شده است. راه اندازی دسکتاپ من در حال حاضر شامل مک بوک زنده من روی پایه و دو مانیتور اضافی با یک سوم است موس سیمی و صفحه کلید. من اترنت گیگابیتی به داک استیشن وصل دارم و معمولاً ترکیبی از آن دارم کارت خوان CF/SD و یکی USB به SATA آداپتور وصل شده من همچنین به طور منظم SSD های خارجی مانند Kinston XS2000 و DataTraveler Max که اخیراً بررسی کردم.

هاب هوشمند تقریباً نیازهای ارتباطی من را برآورده کرد. اسلات های داخلی کارت حافظه CF و SD خوب است، اما اکثر مردم به طور منظم به آنها نیاز ندارند (و هاب قبلی 7 در 1 DockCase شامل یک اسلات کارت SD به جای درگاه USB-C). این پورت USB-C مخصوصاً برای من خوب است، زیرا در حالی که من DataTraveler Max را دوست دارم، یکی از تنها شکایت من در مورد آن عرض آن بود. وقتی به مک بوک من وصل می شود در کنار دستگاه دیگری قرار نمی گیرد. هاب DockCase فضای زیادی در اطراف همه پورت ها دارد، بنابراین می توانم آن را بدون نگرانی از تداخل وصل کنم.

هاب هوشمند USB-C Dockcase روشن است دفتر من

تنها درگاه موجود در هاب که من به طور منظم از آن استفاده نمی کنم، درگاه HDMI است، زیرا نمایشگرهای فعلی من فقط اتصال Thunderbolt و DisplayPort را ارائه می دهند.

من در مورد مفید بودن صفحه نمایش و ویژگی های هوشمند تردید داشتم، اما تاکنون دو مورد وجود داشته است که از داشتن آنها راحت شده ام.

وقتی برای اولین بار شروع به استفاده از هاب کردم، به طور تصادفی یک کارت ضبط را به یکی از پورت های USB-2.0 وصل کردم. برخی از مشکلات عمده با ویدیو وجود داشت، اما متوجه شدم که یک پورت USB-2.0 روشن روی صفحه نمایش است، بنابراین به سرعت آن را به یکی از پورت های سریعتر منتقل کردم.

همچنین متوجه شدم که یکی از کابل‌های اترنت متعدد من باید دارای سیم شکسته باشد، بنابراین فقط با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه کار می‌کند، نه گیگابیت یا سریع‌تر. مطمئناً می‌توانستم یک تستر کابل بکشم، یا می‌توانستم تنظیمات رایانه را جستجو کنم تا بفهمم، و وقتی انتقال فایل را شروع می‌کردم، بلافاصله متوجه می‌شدم، اما این یک نشانه سریع بود که کابل باید نصب شود. در سطل زباله.

مشکلات من با هاب هوشمند DockCase

با این حال، تجربه من کاملاً کامل نبود. سفارشی‌سازی می‌تواند منجر به سازش در قابلیت استفاده شود، و این هنگام آماده‌سازی برای پخش زنده روی صفحه اتفاق افتاده است فضای کاوش شده کانال یوتیوب. من از هاب هوشمند DockCase برای اتصال همه دستگاه ها به لپ تاپم از جمله کارت ضبط، آیفون و چند دستگاه دیگر استفاده می کردم. هاب به برق وصل شده بود و مک بوک من را شارژ می کرد، اما ظاهرا قادر به برق رسانی به هیچ دستگاه خارجی نبود. این باعث شد که متمرکز کننده به طور متناوب خاموش شود.

کارت ضبط من نیز به نظر می رسید هر از گاهی یخ می زند. خوشبختانه هر دوی این مشکلات به نظر می رسد با افزایش تنظیم قدرت داک به 25 وات برطرف شده است. این یک راه حل آسان است، و من خوشحالم که هاب هوشمند قادر است، اما مطمئناً در حال حاضر خسته کننده بود.

آیا باید هاب هوشمند DockCase پرسرعت USB-C بخرید؟

در کل تجربه من بسیار مثبت بود. من از تعداد کمی هاب و آداپتورهای مختلف با مک بوکم استفاده کرده ام، و تنها چیزی که تا به حال برای من بوده اند ابزاری برای غلبه بر تصمیم ضد مصرف کننده اپل برای قطع پورت ها بوده است، که خوشبختانه اپل از آن عقب نشینی کرد. توصیف آن سخت است، اما هاب هوشمند چیزی بیشتر به نظر می رسد، تقریباً یک ابزار در نوع خود، چیزی که جای خود را روی میز شما به دست می آورد.

اکثر مردم نیاز را هاب هوشمند DockCase? نه، دستگاه‌های دیگر احتمالاً برای برآوردن نیازهای اولیه توسعه کافی هستند. با این حال، توصیه نکردن آن سخت است. ظاهر شیک و صفحه نمایش آن برخلاف هر هاب یا آداپتور دیگری توجه مردم را به خود جلب می کند. همچنین، همانطور که من تجربه کرده ام، مواقعی وجود دارد که داشتن آن می تواند چند دقیقه در عیب یابی صرفه جویی کند. و امکان به روز رسانی سیستم عامل روی آن نسبتاً خوب است!

هاب USB-C با سرعت 8 در 1 داک کیس را می توان خریداری کرد از طریق کیک استارتر با قیمت اولیه پرنده 89 دلار. به عنوان بخشی دیگر از Kickstarter، DockCase هاب هوشمند 7 در 1 قبلی خود را با 40 درصد تخفیف در 49 دلار

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی