بررسی و قیمت گوشی شیائومی ردمی K50 فروشگاه موبوتل

با اینکه قیمت دستگاه از Google Pixel 6 گران‌تر است، اما کنترل‌های Trigger و تراشه اسنپدراگون آن را به گزینه بهتری نسبت به پرچمدار گوگل تبدیل ردمی کی ۵۰ گیمینگ می‌کند. گوشی 256GB/12GB در بازارهای جهانی با قیمتی معادل ۴۶۰ یورو به فروش می‌رسد. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی با توجه به عملکردی که ارائه می‌دهد کاملاً مناسب است. دو لنز دیگر، یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماژول دوربین سه‌گانه Redmi K50 Gaming را تکمیل می‌کنند. عملکرد دستگاه در همه چیز، از جمله بازی‌های موبایل، تحسین‌برانگیز است و هیچ گله و شکایتی ندارد. گوشی گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین اندروید را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند.

  • ازدیگر قابلیت های این دوربین سلفی عکسبرداری HDR می باشد که خیلی کاربری است.
  • برای محافظت از سطح لک‌‌پذیر این گوشی، از پوشش ضد اثر انگشت استفادده شده و حفاظت کلی آن نیز از طریق استاندارد IP53 تامین می‌شود.
  • پنل نمایشگر ۱۰ بیتی است و می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد.
  • همان‌طور که گفتیم ردمی کی 50 اولترا ترکیبی از ردمی کی 50 و کی 50 گیمینگ است که البته از برخی جهات بهتر از آنهاست.
  • در ادامه پس از بررسی مشخصات و قیمت گوشی شیائومی k50 pro plus بهتر متوجه خواهید شد که این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
بنابراین اگر از طراحی‌های ساده گوشی‌های بازار خسته شده‌اید، خرید Redmi K50 Gaming شیائومی به شما توصیه می‌شود. مشخصات ردمی K50 گیمینگآن را به یکی از قدرتمندترین محصولات برند Redmi تبدیل می‌کند. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی می‌تواند توجیه مناسبی برای خرید Redmi K50 Gaming باشد.

تاریخ معرفی نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی انویدیا اعلام شد

بررسی و قیمت گوشی شیائومی ردمی K50 فروشگاه موبوتل

پردازنده پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. در پنل جلویی این گوشی می‌توانیم نمایشگر ۶.۷ اینچی را ببینیم که رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ را ارائه می‌دهد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و در کنار آن رم LPPDR5 و حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 انجام وظیفه می‌کند. گوشی‌های سری K شیائومی همیشه جزو بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بودند اما به احتمال زیاد تابحال آن‌ها را از نزدیک ندیده باشید. زیرا این سری فقط در چین با این نام عرضه می‌شود و در بازارهای جهانی تحت عناوین دیگری وارد بازار می‌شود.

حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است. خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. Redmi K50 یک دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX 582 با OIS و همان دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی را ارائه می کند. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در طراحی و ساخت تلفن همراه و انواع مختلف لوازم جانبی گوشی می باشد.

علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی k50 pro plus انرژی خود را از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که مصرف شارژ مناسبی نیز دارد. نقطه قوت اصلی این باتری، فست شارژ بی‌نظیر 120 واتی آنست که در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه گوشی را فول شارژ می‌کند و می‌تواند یک آپشن بسیار مهم برای گیمرها محسوب شود. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم!

لینک های سریع

در جلو نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای تصاویر و ویدیوهای سلفی وجود دارد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود. در واقع شیائومی تلاش می‌کند تا با عرضه محصولاتی که کیفیت برندهای شناخته‌شده‌ای مانند سامسونگ را دارند سری در میان سرها درآورد.

دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه، کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارد. پیکربندی حافظه در گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت است. صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای لبه‌های باریکی است و در بالای صفحه هم می‌توان دوربین سلفی زیر نمایشگر را دید. صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با پنل 12 بیتی است که 68.7 میلیون رنگ را رندر کرده و کالیبره کردن رنگ را به نحو احسنت انجام می‌دهد و از دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند.