بررسی: پایه تاشو OtterBox برای MagSafe انعطاف پذیری در خانه و سفر را برای آیفون 12 و 13 ارائه می دهد

بسیاری از پایه‌های MagSafe در بازار دارای تنظیم زاویه صفر یا کم هستند، بنابراین اگر این یک ویژگی کلیدی برای شما است، انتخاب خوبی است.

به مدیریت کابل یکپارچه و ساختار تمام آلومینیومی اضافه کنید، و فکر می کنم این یک پایه شارژ MagSafe فوق العاده برای 39.95 دلار.

همراه با قاب آلومینیومی، مسیریاب مناسب کابل عقب وجود دارد که برای مدیریت صحیح کابل به سمت پایه و عقب می رود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما در سال گذشته شاهد آمدن گودال های MagSafe زیادی بودیم و OtterBox کلاه خود را با استفاده از آن در رینگ انداخت. پایه تاشو برای MagSafe. در حالی که فضای کمی برای نوآوری با پایه آیفون وجود دارد، OtterBox انعطاف‌پذیری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌توانید دقیقاً زاویه مورد نظر خود را در بسته قابل حمل آیفون 12 و فراتر از آن تنظیم کنید.

پایه تاشو OtterBox برای مشخصات MagSafe

  • جمع و جور و کاملاً تاشو (0 تا 90 درجه)
  • لولای قابل تنظیم هر زاویه ای را امکان پذیر می کند
  • ساخت آلومینیوم جامد
  • با آیفون های سازگار MagSafe در حالت عمودی یا افقی کار می کند
  • شارژر MagSafe انجام ندهید مشمول
  • مدیریت یکپارچه و مخفی کابل / ذخیره سازی کابل
  • قیمت: 39.95 دلار

کیفیت طراحی و ساخت

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

پس از گذراندن مدتی با این پایه تاشو برای MagSafe، فکر می‌کنم OtterBox با طراحی واقعا محکم و کاربردی کار بسیار خوبی انجام داده است.

انعطاف پذیری کامل برای به دست آوردن زاویه مناسب و توانایی تا کردن آن به صورت صاف برای انداختن در یک کیف عالی است. و وزن و ردپای پایه مستحکم به این معنی است که شما حتی زمانی که به شدت به بدن خود ضربه می زنید یا می لغزید، پشتیبانی واقعاً پایداری دارید آیفون 12 (و به زودی آیفون 13).

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

را پایه تاشو برای MagSafe با OtterBox که هر دو را می فروشد به صورت نقدی می آید پدهای شارژ سازگار با MagSafe سفید و مشکی. علاوه بر خرید مستقیم از OtterBox، اپل است همچنین حمل پایه.

از آنجایی که شامل یک لولا است، پایه تاشو OtterBox برای MagSafe نمی تواند مانند پایه های ثابت از نظر زیبایی شناسی مینیمال یا براق باشد. اما اگر به تنظیم زاویه 0-90 درجه و قابلیت حمل اهمیت می دهید، به نظر من خرید آسانی است.

چیز زیادی برای گفتن نیست و این چیز خوبی است 😄. من متوجه شدم که همانطور که انتظار دارید کار می کند، یک پایه شارژ قوی، پایدار و کاربردی MagSafe. برای استفاده اختصاصی روی میز یا کنار تخت مناسب است، اما با مدیریت کابل داخلی می‌توان به سرعت آن را جمع کرد و در حین حرکت برد.

انتقاد اصلی من از پایه تاشو OtterBox برای Magsafe این است که طرحی که جن در آن قرار می گیرد، بین خود و بقیه پایه فاصله ایجاد می کند. این اشکالی ندارد زیرا هیچ نقطه ضعف عملکردی وجود ندارد، فقط زیبایی شناسی است، اما به نوعی به نظر یک نادیده گرفته می شود.

یکی دیگر از مزایای تنظیم زاویه کامل این است که می توانید مطمئن شوید که Face ID در هر فضایی کار می کند، خواه از آن روی میز، پیشخوان آشپزخانه، میز کنار تخت و یا حتی هواپیما استفاده می کنید.

اگر قبلا اپل دارید یا شارژر OtterBox MagSafe، شما با این پشتیبانی آماده هستید. اما به خاطر داشته باشید که در غیر این صورت باید یکی بخرید، برای 39.95 دلار فقط پایه است، بدون شارژر. همچنین باید با اکثر شارژرهای شخص ثالث سازگار MagSafe کار کند.

استفاده شده

تنها نظر سازنده دیگر من این است که می خواهم آن را به جای نقره ای در رنگ مشکی در دسترس ببینم.

پایه تاشو OtterBox برای بسته بندی MagSafe

در اینجا ظاهر زیرین با و بدون حذف پد لاستیکی به نظر می رسد. مدیریت کابل یکپارچه هنگام استفاده از شارژر عالی عمل می کند و همچنین زمانی که می خواهید آن را بسته بندی کنید و در حال حرکت ببرید بسیار مفید است.